Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, koledzy chciałem wykasować inspekcję olejową w F10 520d. Można to zrobić samemu, czy tylko ASO ze swoim kompem tu pomoże?
  • Odpowiedzi 64
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

W ukrytym menu w zegarach jest chyba reset oleju, na pewno serwisu.

How to get to hidden menu?

1. Hold down the odometer reset button and turn the ignition on by pushing start/stop button.

2. Release the odometer reset button, and you should see a menu of 4 items on the dashboard. From here on, use the odo-reset button to advance to the next entry through a short press, and to select through a long press.

3. Choose the one that says Unlock through the above, which will take you to a passkey screen. Your passkey is the sum of the last 5 digits of your VIN. Increment the two-digit number until you get to it, and with the long press of the odo button, select it.

 

Opublikowano

Przepraszam, pomyłka, spróbuj tego:

1. Turn on ignition but not engine (press start engine/ignition button without depressing brake)

2. Press and hold only button on bottom left of tacho /instrument display

3. Display will change and show brake pad wear indicator picture

4. Press (and release) same button again to scroll through menu

5. When you reach the engine oil option (pic) press and hold until option appears to reset interval

6. Press and hold, interval will reset

7. New date and mileage will display, with 'reset not possible' (until you have driven another X number of miles)

http://f10.5post.com/forums/attachment.php?attachmentid=557030&stc=1&d=1311522574

Opublikowano
Dziala

Bimmer Retrofit Polska


Zajmujemy się diagnostyką, kodowaniem, programowaniem, naprawą sterowników, doposażenia moduły BMW, konwersją BMW z importu, DVD FREE, CIC seria F i E, BMW APPS, imp. naprawczych kodów FSC


Nasza firma posiada w BMW AG status External Service Partner

Opublikowano
Nic nie zepsujesz. Możesz tylko skasować inspekcje i nie wymienić na czas oleju, klocków itp. Jeśli szykujesz auto na sprzedaż to nie rób tego następnemu właścicielowi, zysk żaden a narobisz kłopotu.
Opublikowano
Nic nie zepsujesz. Możesz tylko skasować inspekcje i nie wymienić na czas oleju, klocków itp. Jeśli szykujesz auto na sprzedaż to nie rób tego następnemu właścicielowi, zysk żaden a narobisz kłopotu.

Nie zamierzam kasowac. Dopiero auto kupilem

 

Jest tam funcka unlock. Trzeba podac dwucyfrowa liczbe na podstawie vin. Ostatnie dwie cyfry czy jak bo nie zrozumialem z video ?

Opublikowano
Może być problem z licznikiem krotnosci przeglądów i wtedy tylko issid ...

Bimmer Retrofit Polska


Zajmujemy się diagnostyką, kodowaniem, programowaniem, naprawą sterowników, doposażenia moduły BMW, konwersją BMW z importu, DVD FREE, CIC seria F i E, BMW APPS, imp. naprawczych kodów FSC


Nasza firma posiada w BMW AG status External Service Partner

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Dzisiaj odblokowałem to ukryte menu i przy jednych pozycjach jest informacja "reset mozliwy" przy innych z kolei "reset niemozliwy".

Przy oleju silnikowym był możliwy, przy klockach hamulcowych i płynie hamulcowym z przodu tak samo.

Przy przegląd samochodu czy jakoś tak i klockach z tyłu z kolei była informacja "reset niemożliwy".

 

W ramach "eksperymentu" wykonałem reset klocków z przodu i wyskoczył limit 70000 km(poprzednio było 40000km) i dalej juz pojawiała się informacja że reset niemożliwy.

 

Mam pytanie czy tak to jest wszędzie i po prostu do resetu akurat "przeglądu samochodu" i klocków tylnych jest wymagane podłączenie jakiejś "bardziej zaawansowanej technologii - czyt. komputera"(ewentualnie trzeba wyjąć klocki by samochód to wykrył) czy może po prostu ktoś już to wykonał i jakiś czas nie jest to znowu możliwe, tak jak zmieniło się z klockami po moim własnym zresetowaniu ???

 

Przy okazji jeszcze jedno pytanie - po włączeniu zapłonu pojawia się informacja (od początku jak mam ten samochód) że przegląd ma być 02/2013 (dwa lata od daty produkcji) z kolei w tym "ukrytym menu" jest data 10/2013 - z czym jest to związane ?

Opublikowano

Zmieniałem akurat olej (zmieniam co rok/20tys niezależnie od wskazań). Reset Przeglądu samochodu był niemożliwy, zresetowałem olej i wtedy reset przeglądu się odblokował. Zresetowałem oba. U mnie jest możliwe zresetowanie klocków z tyłu i z przodu, ale tego nie ruszam. Pamiętaj, że nie możesz resetować raz za razem, więc może masz klocki na tyle świeże że komp widzi je jako nowe i nie pozwala resetować. Podłączenie dodatkowego kompa nie jest konieczne.

 

Są dwa przeglądy: samochodu w warsztacie i rejestracyjnego (tego wbijanego do dowodu, jest oznaczony znakiem § w "potrzebie serwisowej"). Komputer przypomina o obu.

Opublikowano

Ten termin przeglądu z "paragrafem" (badań technicznych) widziałem że ustawia się poprzez idrive, bez jakiś tam specjalnych utrudnień - wystarczy wpisać nową datę. Tak myślałem że pojawi się w odpowiednim momencie ze stosownym komunikatem...

 

Samochód kupowałem w salonie W Niemczech miał tam zrobiony przegląd przy przebiegu 24 tys. km klocki z tyłu były włożone całkiem nowe i stąd chyba ta niemozliwość zrobienia resetu. Przejechałem do tej pory samochodem niecałe 5000 km dość delikatnie, klocki wyglądają cały czas jak nowe.

Przednie z kolei są jeszcze z fabrycznego montażu (ogólnie też wyglądają na prawie nieużywane).

 

Ogólnie to tego resetu klocków to za bardzo się nie obawiałem, po lekturze dyskusji z forum traktuję te wskazania samochodu co do ich prognozowanej żywotności z dużym dystansem.

Jak dla mnie to chyba BMW zachowało trochę instynktu samozachowawczego i nie zrezygnowało (chyba???) z dodatkowego tradycyjego rozwiązania sygnalizującego koniec klocków poprzez "piszczące blaszki" - jak się mylę to dajcie znać :o

 

Ciekawi mnie jednak to skąd te różne daty. Po włączeniu zapłonu termin 02/2013 ( właśnie sprawdziłem w książce serwisowej olej nie był wymieniany więc pewnie o to chodzi) , w menu ukrytym 10/2013 (może w chwili sprzedaży to zresetowali ). Luty niedługo zastanawiam się co tam wyskoczy za informacja. :?:

Opublikowano
Nie wiem jak z twoimi datami ale z blaszek zrezygnowali. Pierwsze, fabryczne tylne klocki pokazywały mi coś około 3000-4000km, potem któregoś poranka nagle 0 km i czerwony komunikat, jak przyjechałem do aso tego dnia to praktycznie już ich nie było. Zareklamowałem czujnik, przeprosili ale powiedzieli, że skoro już wymieniam klocki to nie ma sensu reklamować czujnika w tych zużytych klockach :P :duh:
  • 2 lata później...
Opublikowano
Zrobiłem dzisiaj przegląd w znajomym warsztacie i mam problem z datą kolejnego przeglądu. Chodzi o to, że został wykonany reset przeglądu olejowego i wszystko jest ok na centralnym wyświetlaczu w statusie pojazdu oraz w ukrytym menu na rozszerzonym wyświetlaczu pod zegarami czyli pokazuje 26000 oraz 08.2017 . Natomiast podczas odpalenia pokazuje mi się komunikat , że zostało do następnego przeglądu 26 tysięcy czyli tak jak powinno być natomiast data się nie zmieniła i pokazuje 10.2015 zamiast 08.2017. Czy można to jakoś usunąć żeby pojawiała się prawidłowa data ?
Opublikowano
Zerknij dobrze w status samochodu. Ta data to nie przegląd olejowy tylko coś co jest najbliżej datą np. przegląd samochodu lub klocki...
Opublikowano
Zerknij dobrze w status samochodu. Ta data to nie przegląd olejowy tylko coś co jest najbliżej datą np. przegląd samochodu lub klocki...

 

Dziękuje za pomoc. Faktycznie na 10.2015 jest płyn hamulcowy. Byłem przekonany , że wyświetlana data tyczy się tylko przeglądu olejowego.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Szybkie pytanie, szybka odpowiedź. Czy ktoś wie jak usunąć poniższy komunikat? Próbowałem wykonać reset, ale nadal potrzeba serwisowa jest wyświetlana.

 

http://images67.fotosik.pl/1215/b3b1982e355747femed.jpg

http://images69.fotosik.pl/1213/7ece51aa577bcd56med.jpg

http://images69.fotosik.pl/1213/4bd69ef08cac4269med.jpg

Opublikowano
Tak, data jest ustawiona poprawnie. Komunikat pojawił się wczoraj po odpaleniu samochodu. Czy to nie jest przypadkiem spowodowane jakąś akcją serwisową i nie został ten komunikat wysłany automatycznie przez BMW? Wiem, że w F11 jest teraz akcja serwisowa na tylne poduszki zawieszenia. Jednak mimo wszystko powinno dać się to jakoś usunąć.
Opublikowano

Witam, wygląda na jakiś feler, ja się z tematem zmagam od jakiegoś czasu, po resecie w serwisie, komunikat potrafi się znowu pojawić po jakimś czasie, póki co przyczyny nie znam.

Bardziej się "cieszę:, że nie jestem sam z problemem.

 

Pozdrawiam.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
A ja mam coć takiego ,wyskoczył mi komunikat ze przekroczyłeś 10km wymiana klocków przód i nie mogę zresetować klocków w ukrytym menu,czy jak wymienię klocki to da się zrobić reset?
Tapniete LG F60

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.