Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 172
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Suma ostatnich pięciu wartości VIN-u, na liczniku opcja nr 19- lock on, czekasz pare sekund na napis "code", wklepujesz wynik, czekasz pare sekund i przechodzisz chyba na nr 09 pokazuje ładowanie.

Opublikowano

Kiedys czytalem na forum zagranicznym ze gosciu mial baterie w telefonie , i ona w nocy sie doladowywala bo nie trzymala pradu i po paru takich zabiegach akumulator byl zaslaby zeby odpalic bo diezel potrzebuje bardzo duzo pradu do rozruchu

zobacz czy te czujniki od PDC nie cykaja bez wlaczenia wstecznego normanie powinny wydawac specyficzne cykanie jak przystawisz ucho daj na wsteczny i chamulec reczny zeby sprawdzic na chwile .

daj znac jak wynajdziesz enigme . :?:

Opublikowano

no tez to wyczytalem a bateria jest spuchnieta mocno wytrzymuje jakies 50min bez ladowania

zobaczymy narazie trzymam 2 dni wyjety z auta aku zobaczymy jak odpali a pozniej przechodze do testu bez komórki z podłączoną klema IBS.

Opublikowano
A po co wyjmowales akumulator wystarczy kleme minusowa odlaczyc i IBS musi byc podlaczany a patrzyles miernikiem ile jest podczas pracy silnika powinno byc ok.14,V napiecie miezone na klemach
Opublikowano

tak wyjalem aku. 2 dzien teraz stoi bylem sprawdzac napiecie rozruchu ma ok zwarcia akumulatorze niema..

napiecie ladowania podczas odłączonego zasilania do IBS to 14V

napiecie ladowania podczas podłączonego ibs 14.5V

teraz autko ciut rozebrane wiec nie odpalam wymieniam postojówki 2xpdc i pompke plynu do spryskiwaczy bo chyba komus przymarzla i plyn przeciekał.....

dzis jade po czesci wiec jak zloze odpale to bede sprawdzal dalej..

Opublikowano

tak wyjalem aku. 2 dzien teraz stoi bylem sprawdzac napiecie rozruchu ma ok zwarcia akumulatorze niema..

napiecie ladowania podczas odłączonego zasilania do IBS to 14V

napiecie ladowania podczas podłączonego ibs 14.5V

teraz autko ciut rozebrane wiec nie odpalam wymieniam postojówki 2xpdc i pompke plynu do spryskiwaczy bo chyba komus przymarzla i plyn przeciekał.....

dzis jade po czesci wiec jak zloze odpale to bede sprawdzal dalej..

Opublikowano
przed odpieciem klemy wyciagnij zawsze kluczyk ze stacyjki a do wymiany czujnikow pdc z tylu musisz odkrecic zderzak sruby mocujace w bagarzniku a z przodu po wyciagnieciu lamp jest dojscie i zderzaka nie trzeba odkrecac ale najpierw na ucho cykcyk musi byc bo jak nie to off
Opublikowano
AUTO NARAZIE 3 DNI STOI NAPIECIE NA AKU 12.78 v PODCZAS WYGASZENIA CZYLI WYGLADA ZE SPRAWA ROZWIAZANA..... CHYBA BYL TO TELEFON KOMORKOWY BMW ALE JESZCZE JAK NIM TROCHE POJEZDZE TO ZOBACZYMY CZY SIE NIE ROZLADOWUJE
Opublikowano
na postoju juz sie nie rozladowuje alle... jak jest dluga trasa to ok gorzej jak takie po 800m 1km wystarczy kilka takich plus 2-3 otwarcia auta i znow po wszystkim.... auto sie usypia i podczas postoju napewno nie rozladowuje... co z tym ??
Opublikowano

Nie czytałem całego tematy ale według mnie jest to wina regulatora napięcia lub alternatora. Miałem w swoim samochodzie taki sam problem okazało się, że nie było ładowania gdy silnik był jeszcze zimny.

Sprawdź na zimnym silniku czy zaraz po odpaleniu jest ładowanie.

U mnie był winny regulator napięcia, objawy takie same, po wymianie ok.

 

Pozdr

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
na postoju juz sie nie rozladowuje alle... jak jest dluga trasa to ok gorzej jak takie po 800m 1km wystarczy kilka takich plus 2-3 otwarcia auta i znow po wszystkim.... auto sie usypia i podczas postoju napewno nie rozladowuje... co z tym ??

Uwzględniając to co wcześniej pisałeś: aku.sprawdzony=sprawny 88% , napięcie ładowania =14,5V ,czyli ok.

Jeżeli dłuższe trasy zaliczasz sporadycznie , to przy tak krótkich odcinkach aku. może nie zdołać zgromadzić wystarczającą ilość energii ( więcej oddaje niż przyjmuje). Bilans energetyczny - ujemny . W takich okolicznościach trzeba posiłkować się prostownikiem .

Opublikowano
to nie mozliwe zebym auto mial podlaczac pod prostownik ono ma sobie samo dac rade w e87 wogole nie ma takiego problemu.. mozna auto otwierac zamykac zapalac lampy i wszystko gasic co 500m i nigdy takiego problemu nie bylo... napewno cos jest nie tak na wolnych obrotach na 100% jest ok i przy zimnym silniku tez dzis postaram sie wciagnac kable od aku do wnetrza i obserwowac napiecie na akumulatorze podczas jazdy
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ok ,uważam to za rzecz tak oczywistą i nie mam zamiaru przekonywać Cię że jest to jak najbardziej możliwe. Napisałem że może to być przyczyną , a nie że jest . Nie znam dokładnie jakie trasy pokonujesz. Pisałeś wcześniej że napięcie ładowania ma wartość 14,5V czyli według mnie ładowanie jest ok.Sprawdź jeszcze raz miernikiem tak jak piszesz i podaj wynik.
Opublikowano

w jaki sposób był sprawdzany ten akumulator ?

był robiony pomiar gęstości elektrolitu ?

88% ładnie wygląda i brzmi, ale do czego się to konkretnie odnosi ?

 

jeśli akumulator był niedoładowany i często rozładowywany to może być zasiarczony

szybko się go naładuje, ale równie szybko się rozładowuje

 

jak masz czas proponuję go przetestować

możesz go wyciągnąć z auta, naładować i czymś obciążyć, np. żarówką

jak napięcie spadnie poniżej 10,5V to znaczy że jest rozładowany

znając moc żarówki możesz obliczyć ile powinna świecić

potem można porównać do faktycznego czasu świecenia

 

pozdrawiam

Opublikowano

zalatw sobie 2 akumulator i bedziesz mial po bulu bo chodzisz obok i sugerujesz sie zabardzo diagnoza Twojego akum. jak na trasie laduje to znaczy ze regulator i ibs ok

pozdrawiam

Opublikowano

sprawdzany jakims testerem elektronicznym...

ladowanie caly czas ok od14.4 do 14,9 momentami wiec jak trzeba kupuje nowe aku i bedziemy nadal testowac... mam czas b to narazie 3 auto w domu...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jaki masz rodzaj aku ? Obsługowy kwasowy z korkami czy bezobsługowy ...?
Opublikowano

Witam Szanownych Forumowiczów

 

Posiadam Bmw E 60 2003 r. 3.0 D. Problemem jest duży pobór prądu po zamknięciu auta (w granicach 6- 7A ) a co za tym idzie rozładowywanie akumulatora. Zrobiłem tak ze wyjmowałem bezpieczniki w bagażniku ten duży żółty 40A ( F57 ) koło przekaźnika i pobór prądu spadł zdecydowanie do granicy 0.03A. Moje pytanie jest następujące: co jest powodem tego poboru prądu i co trzeba naprawić albo wymienić aby wszystko chodziło tak jak ma być. Dodam ze po postoju ok 5 godzin płyta wyjęta z DVD jest gorąca. Także siedząc kiedyś w aucie ok 2 godzin specjalnie je zamknąłem z pilota i wysłuchałem że cały czas coś pracuje w konsoli środkowej ( nie wiem co, CD, DVD, panel klimy) podobnie jak u kolegi cypisek21 i podejrzewam ze jest to ze sobą powiązane.

 

pozdrawiam Michał

Opublikowano

podpowiedzcie gdzie jest czujnik otwarcia maski?? w e60 bo zauwazylem ze jak maska jest otwarta to auto wzbudza sie co 20-30min po godzinie otwartej maski juz ledwo odpala....

i jaki akumulator kupic... jaka pojemnosc i jaka firma...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Aku dobierany jest nie tylko pod kontem modelu lecz i indywidualnego wyposażenia ( odbiorców energii). Np.Vin- tel- ASO i wszystko wiesz . Jak już wiesz jakie parametry , wybór producenta zależy do Ciebie .
Opublikowano

Akumulator min.90Ah a moze byc 110Ah ale musisz go zaktualizowac a jak sprawdzasz ze po otwarciu maski bejca sie wybudza ?

miernik szeregowo z klema ujemna auto zamkniete i od bagaznika pchnij zamek tak jak by byl zamkniety i czekasz ok.50MIN auto musi sie uspac i na ameromierzu 0,02 do 0,04A koniec

jak tak masz wszystko jest ok jak ci pisalem wyjeb...aj ten akumulator bo on jest wszystkiemu winny wniosek z co piszesz

Opublikowano
sprawdzalem juz to usypianie przy calym zamkinietm aucie z amperomierzem... wszystko tak jak trzeba 40 sek gasnie lampka od szyb...spada natężenie prady do 0.2A a po 40 min calkiem usypia... i 2 i 3 dni moze stac i jest ok.... jezdzilem z voltomierzem podlaczonym prosto pod AKU podczas jazdy w 98% 14.4V do max 14.8V- jezdzilem tak 100km dzis podczas wymiany palnikow xenonow na nowe..... auto zamkniete szyby otwarte - auto uspione.... otwartlem reka maske bez otwierania auta..minelo ok 2 - 5 min i nagle sie obudzil... zapalila sie i zielona lampka i zolta od biegow chwile pozniej znow sie zaktywowala ta zielona... godzine lub 1,5h pozniej po wymianie palnikow maske zamykam ... i ledwo odpalił.... ponawiam pytanie gdzie jest czujnik otwarcia przedniej maski... to ze aku wymienie to 100% centra?? warta?? BOSCH ?? założe 110Ah i zakoduje....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.