Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
klema ujemna ma jeden glowny przewód czarny i 2 zdecydowanie mniejsze. jeden sklada sie z 2 cieniutkich przewodów a drugi to jedna żyła czerwona(zasilanie klemy) odepnij ten czerwony i testuj
  • Odpowiedzi 172
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
niepomogło nic dalej to samo, ale w sirodku chodzi jakis wiatraczek koło pokręteł temperatury

 

Czytałem gdzieś na forum że komuś się zepsuło sterowanie klimatronikiem i kradło prąd tak że możesz to sprawdzić.

Opublikowano
ale klimatronik działa,moze ten jeż,miałem podpięty miernik i wyciągałem bezpieczniki pokoleji i dalej brał prąd, niewiem bo ten przekażnik jest ciepły taki czarny duży chyba od abs morze on
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
dzisiaj spędziłem troche przy samochodzie,odłączyłem ten czerwony kabel i światełko gaśnie po 3,4 minutach.a jak podepne to niegasnie

 

Piszesz o zasilaniu od IBS ? jeśli tak to wychodzi na to że inteligentna klema nawaliła.

Opublikowano

tak o zasilanie od ibs mu chodzi. wg mnie

 

.... u mnie jak zamkne auto zielona lampka gasnie ale kolo klimatronika tez jakby cos chodzilo albo jakis naped cd/dvd albo wlasnie cos w panelu... napewno chodzi przez 3 min dluzej w zamknietym aucie nie wysiedzialem bo jestem niecierpliwy moze i to sie usypia ale pozniej.... narazie po odpieciu zasilania od ibs 2 dni bez ladowania chodzi odpalałem z 15 razy auto a zrobilem 30 km dzis moze 50 km i 3 odpalenia i auto 1 noc bedzie stalo na dworze zobaczymy czy rano odpali... oby to bylo to....

btw... tata milosnik audi tez sie zastanawia nad e60 jak sie przejechal.. takze moze ktos zamieni swoje e60 na a6 2007 ?? :P

Opublikowano
Napisze jak robilem to ze znajomym :oops: :nienie: :norty: , czas potrzebny 40 minut. Miernik pod akumulator, zamknac klape od bagaznika, oczywiscie miernik out i zamykamy samochod. Jeden obserwuje miernik drugi slucha. Samochod usypia sie 30 minut(wygaszenie kontrolki kolo wajchy zmiany biegow). U niego padl modul sterowania pompa, co okolo 1.5 minuty wzbudzal pompe, pobor dodatkowy 16 amper, jedna uwaga, w tym czasie samochod wydaje duzo "dziwnych" dzwiekow, trzeba szukac tych, ktore sie powtarzaja.
Opublikowano

no chyba musi iskrzyc bo wzbudzasz wszystkie uklady jak podajesz napiecie przeciez to nie lanos ze po wyciagnieciu kluczyka niema poboru pradu.

zaraz po podlaczeniu aku pod maska i w srodku zaczyna sie zycie heheheheh

takie moje zdanie ale moze niech sie fachowcy wypowiedza.

Opublikowano
Wydaje mi się, że jeżeli mocno iskrzy to coś pobiera ampery. Natomiast,male iskrzenie wydaje mi się iż bedzie zawsze, bo gdy podłączysz zaciski + i - to cały samochód ożywa. Frankenstein też iskrzył jak jasna cho..ra jak go budzili :P . Ale to moje zdanie.
Opublikowano

ja mialem to samo metoda leminga jest skuteczna miernik na 10A polaczony szeregowo z klema minusowa po 45 minutach musi byc 0,04A

Jezeli ibs jest off to alternator nie laduje akumulatora tyle ile on potrzebuje .

musisz byc bardzo cierpliwy ja sie meczylem pare tygodni ale znalazlem i teraz jest ok.

Opublikowano
moja znow nie odpalila ale niestety chyba nie mam na to nerwow i zawioze do warsztatu zeby to zrobili to ponad moja cierpliwosc..... moze jeszcze popróbuje po nowym roku.... gdzie ta gadzina sie ukryla.... heheheh
Opublikowano
ja podłączyłem miernik powyłanczały sie lampeczki i miernik pokazywał 0.01 takrużnie lub0.00 tak na zmiane,ale dzisiaj zrobiłem około 60 km i przekaznik był ciepły taki czarny ten większy chyba od abs-u
Opublikowano

u mnie taK to wyglada ....

robilem probe usypiania z amperomierzem

zaczelo sie na 15 A szybko zeszlo na 5.7A i tak okolo 40sek. do zgasniecia zielonej lampki blokady szyb... nastepnie przez 40 min bylo 0.2A po zgasnieciu kontrolki od skrzyni(automat) po 40 min bylo 0.01A albo 0.00A moze jakies 0.005A bo tak mrugalo... raz tak raz tak...

akumulator ma ciut ponad 2 lata... i jak byl zakladany to nie zostal zakodowany... moze to jest przyczyna.... moze byl regularnie przeladowywany i sie zasiarczyl... podrzuccie jakis pomysl... bo powoli nerwow brakuje...

Opublikowano

wszystkiego najlepszego w Nowym Roku

z tego co piszesz to auto sie usypia normalne ze to trwa ok 40 min.

jezeli akumulator byl wymieniany i ta sama pojemnosc tzn.90Ah to nie jest konieczne jego zarejestrowanie ale wskazane a jak byl zamieniony na inna pojemnosc to musi byc zarejestr. bo po jakims czasie jest do niczego rok max 2 powoduje to ta nieszczesliwa klema IBS co jest odpowiedzialna za doladowanie naszego akumulatora .

wymien na inny akumulator i zarejestruj i zobaczycz jeszcze 1 cierpliwosci a jak znajdziesz sam usterke to bedziesz z tego b. zadowolony pozdrawiam

Opublikowano
aku zalozone to bosch s5 100Ah 830A podczas testu akumulatora wyszlo 88% i ze jest dobry.. gdzie to moze ucikac.... tym razem po naladowaniu i wlozeniu podlaczam kleme ibs wyjety tylko telefon bmw bo ma spuchnieta baterie... zobaczymy teraz....
Opublikowano

Prad Ci nie ucieka bo na mierniku masz 0,05A po 45 min.

a S 5 bosch to jest chyba 110 Ah bo ja mam taki i jest 110Ah

nie masz kabla do obd2 i program inpa ?

Opublikowano
wlasnie jeszcze nie.... ale juz nie dlugo jestem w trakcie wyszukiwania ... aku ma 100Ah napewno.. wlasnie bylem go ogladać
Opublikowano
ja stawiam na ibs albo regulator napiecia w alternatorze ale to juz pewna diagnoza z kompem musisz zalatwic sobie kabel i inpe na poczatek bo dis jest bardziej rozwiniety ale co za tym idzie trudniejszy w obsludze na alegro sa takie zapytaj sie chlopakow co maja dzialy kodowanie i diagnoza sponsorowane na tym forum mi pomagal na poczatku capacz i jestem z jego porad zadowolony jest kilku nie chce Ci nic sugerowac bo wychodza puzniej problemy .
Opublikowano
Przychylam się do diagnozy siwy1966 odnosnie alternatora. Może warto sprawdzić napiecie ładowania w ukrytym menu.
Opublikowano

chlopaki mnie sprawdzali ladowanie i bledy 4 dni temu... jedyne bledy jakie byly to ze sa spalone postojowe ringi i uszkodzone 2 pdc... napiecie ladowania 14.5V alternator ok regulator rowniez... i klema byla ok.... probowalem ja rowniez odlaczac ale po 3 dniach nie odpalilo.... wyjalem teraz aku na stół w domu naladowalem na max i zobaczymy czy jak spadnie mu napiecie i jak bedzie krecil po 2 dniach dzieki bogu w domu sa 3 auta. a 2 uzytkownikow ;) takze spokojnie moze stac. zobaczymy jak to pojdzie

a ukryte menu jest pod przyciskiem do zerowania licznika opisane w innym temacie.. wpisz w miejsce szukaj "menu ukryte"

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.