Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witajcie. Planuje kupic bmw e46 coupe 2004r tylko nie wiem czym sie kierowac orraz ktory silnik i z jakmi oznaczeniami wybrac poniewaz nie znam sie jeszcze tak dobrze na bmw, wczesniej jezdzilem autami z grupy vag i dlatego chcialbym od was uzysakac porady.

Najbardziej by mnie satysfakcjonowalo 330d 204km manual poniewaz fajnie mozna ja zrezac i zrobic duzo wiecej koni, ale takich jest malo rozymyslam takze nad 320d 150km manual jednak dla mnie troche za slaba, a moze lepiej benzyne 325ci mam do kupienia za bardzo dobra kase lub 330ci, wiem jednak ze benzynowki maja duze spalanie czy moze oplaca sie z niej zrobi kuchenke czy moze pozostac przy dieslu. Powiedzcie mi prosze czym sie kierowac gdzie znalezc oznaczenia silnika lub wyposazenia PROSZZE WAS O POMOC DLA LAIKA z gory przepraszam jesli kogos obrazilem pozdrawiam

 

tutaj taki maly przyklad z silnikiem m57n

http://otomoto.pl/bmw-330-coupe-C24776896.html

jednakze chyba cena mocno zawyzona

lub to chociaz ty chyba za mało kosztuje

http://otomoto.pl/bmw-320-coupe-100-bezwypadek-C25660772.html

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witaj,

 

tu masz rozpiskę silników i lata w jakich były montowane:

http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_E46

Odnośnie cen e46 to popatrz na mobile ile stoją z oryginalnym przebiegiem ok 200 tyś i wtedy odpowiedz sobie na pytanie czy ta 330cd jest droga :roll:

Najważniejsze pytanie: jaki budżet??? Ile km robisz rocznie?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Nie wnioskuj nt. ceny versus rocznik nie sprawdzając samochodu. Czasami coś co wydaje się tanie docelowo kosztuje nowego właściciela zarwane noce i tysięczne wydatki.

Za takie pieniądze można oczekiwać auta w odpowiednim stanie technicznym ale o tym się nie przekonasz na odległość.

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano (edytowane)

20tys rocznie budzet na ta chwile 32tys ale sie zmienia

chodzi mi o to czy warto kupic 330d czy 320d zrezac na wiecej mam mozliwosci tuningowe tych aut a jesli chodzi o benzyniaki to mam do kupienia piekna czarna coupe 2004 325ci skora xenon itp za 24tys lub 330ci za 30tys. Jednakze jestem rezaczem i chcialbym kupic mozilwie jak najtaniej jak najlepszy model poniewaz doinwestuje go do granic mozliwosci stad to 330d

Edytowane przez mixedmartialarts
Opublikowano
Jeśli robisz do 20 tys. km rocznie i masz dobrą benzynkę to się nie zastanawiaj. 330d przy ciężkiej nodze tez potrafi swoje spalić a jakie są ceny na stacjach to przecież wiesz.

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano
Jeśli myślisz o mocy to 320d odpada. Nawet po korekcji mapy paliwowej nie uzyskasz mocy 330i.

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano

no wiem dlatego chcialbym jesli juz to kupic 330d i podniesci moc do 260km lub kupic 330ci i zostac z 230km hmm

jeszcze pytanie gdzie w bmw znajduje sie taka kartka z wyposazeniem kolorem kodem silnika itd

Opublikowano
Wszystkie dane masz zakodowane w nr VIN. Wrzucasz VIN na forum i będziesz znał szczegóły. O jakim roczniku myślisz?

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano
Dokładnie o tym samym pomyślałem. Tym bardziej, że następny krok czyli korekta na 260KM wymaga bardzo dobrego stanu technicznego auta. A ciężko będzie kupić taki okaz z takim budżetem a doprowadzenie do odpowiedniego stanu może kosztować całkiem sporo tysięcy złotych.

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano

własnie po to zasiegam waszych opini koledzy.

nie znam sie zbytnio na bmw zawsze mialem audi pora na zmiane

aczkolwiek z tego co widze po forum to wiecej tych drogich to sa zrezane tj jakies dokladane m-pakiety kiery itd swiatla nowe nie wiadomo czy orginal a te egzemplarze do 34tys sa normalne nie rezane tylko w orginale bardziej

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Realnie zależne od tego gdzie /korki, ruch miejski etc./ i jak jeździsz. Zazwyczaj od 10/100 w górę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.