Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 359
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Mnie interesuje jak się sprawa ma z kołami na lato... Poprzednie sprzedałeś a o następcach nic konkretnego nie mówisz. :8) Wpadają te BBS co na górze strony ?
Szerokości przyczepności i wszystkiego dobrego.
Opublikowano
będzie się działo :D w ile KM celujesz ?

chciałbym ze 35x KM ale zanim to jeszcze uwolnie tylny wydech pewnie :wink:

 

Mnie interesuje jak się sprawa ma z kołami na lato... Poprzednie sprzedałeś a o następcach nic konkretnego nie mówisz. :8) Wpadają te BBS co na górze strony ?

będą 313'stki na 90%...auto zostaje w klimacie Performance :wink:

Opublikowano
35X mi wydaję się że może się udać troszkę więcej :mrgreen: ,a co do felg 313 w tym aucie będzie fajnie się komponować z resztą dodatków :cool2:
  • Moderatorzy
Opublikowano

Czuje się zagrożony :-) Jak ten cooler i wydech da Wam konkretne przyrosty to moze i ja się skuszę ;-)

Powodzenia :-D

Opublikowano
Myślałem że pójdziesz w te BBS'y bo prezentują się konkret i rzadko spotykane. Te 313 już trochę obcykane ale także piękne felgi w które bym sam celował ale nie jestem nastawiony na 19 :). Z tego co mówiłeś to już wcześniej ładnie śmigała a jeszcze mimo wszystko mało mocy :twisted: apetyt rośnie w miarę jeżdżenia :cool2:
Szerokości przyczepności i wszystkiego dobrego.
Opublikowano

http://img841.imageshack.us/img841/6626/2000010294.jpg

 

MOAR POWA!

 

Nareszcie męskie mody a nie jakieś naklejki i inne świecidełka Performance (jak u innych).

 

Jako następny mod proponuję przedni stabilizator z M3 - nie poznasz samochodu (w zakrętach)!

Footer-Smallest.jpg

Sprzedam licznik HIGH do E9x i E8x.

Opublikowano
to się pochwalę, że z kolegą kacpercio zakupiliśmy nowe graty do swoich dieselków.

2 piękne coolerki firmy WAGNER

nie mogłeś wytrzymać, musiałeś się pochwalić ;)

Chyba przed montażem i po montażu trzeba się wybrać na jakąś dupohamownię i sprawdzić czy są jakieś bezpośrednie efekty.

No ja też przed kolejnym ewentualnym strojeniem chciałbym coś pokombinować jeszcze z wydechem i bez usuwania dpf zobaczyć trójkę z przodu. Pożyjemy zobaczymy.

Opublikowano
Nic sie dawno nie działo to się pochwalę, że z kolegą kacpercio zakupiliśmy nowe graty do swoich dieselków.

2 piękne coolerki firmy WAGNER są właśnie w drodze z DE do W-wy :wink: ..jak tylko dotrą to zrobię jakieś realne foty. Fitment ma być podobno bezproblemowy bo cooler jest projektowany w CAD'dzie i pasuje plug&play do 330d / 335d w e9x :8) ...już sie nie moge doczekać strojenia na wiosne :8) ...

Sam jestem ciekaw jak to wam "zgra" i potem "zagra"

~albo będę żalowal (że z wami nie zamówiłem)

~albo podobnie cieszył jak zamontuje podobny z wydechem :wink:

Opublikowano

dobrze ze zmieniam turbiny bo jakby mnie diesel w kombii objechal to zapadl bym sie pod ziemie:D

 

Gratz pomyslow hipek i kacpercio. Moze i ja do 335i sobie tez strzele jak chce te 400 wyciagnac.... 790e cooler do 335i, ciekawe ile w MG Motorsport by chcieli...

 

ps: ja sie pochwale ze kupilem zderzak... zwykly ale w kolorze i dobrej cenie, tne koszta ;)

We wtorek bedzie juz pewnie aucie.. przy okazji moze jeszcze zrobie kilka innych rzeczy, ale o tym pogadamy w czw na spocie ;)

Opublikowano

Ciekawe :)

 

Usuwasz Dpf-a? Bo tak rozumiem uwolnienie wydechu :D

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Opublikowano
Ciekawe :)

 

Usuwasz Dpf-a? Bo tak rozumiem uwolnienie wydechu :D

 

w 335d tylne puchy najbardziej ponoć trzymają więc w pierwszym podejściu je chciałbym uwolnić...dpf ma przepustowaść do 400ps wiec póki sie nie zatka to zostaje narazie, a jak bedzie robił problemy to pójdzie jakiś dedykowany albo custom'owy downpipe..

Opublikowano
...

 

w 335d tylne puchy najbardziej ponoć trzymają więc w pierwszym podejściu je chciałbym uwolnić...dpf ma przepustowaść do 400ps ...

Tak też mi potwierdzał w rozmowie facet z MG.

Opublikowano
w 335d tylne puchy najbardziej ponoć trzymają więc w pierwszym podejściu je chciałbym uwolnić...dpf ma przepustowaść do 400ps wiec póki sie nie zatka to zostaje narazie, a jak bedzie robił problemy to pójdzie jakiś dedykowany albo custom'owy downpipe..

 

ja bym szedł juz docelowo i usunął wszystko :8) wiem jak bylo u mnie i jak jest różnica po usunięciu tego dziadostwa, a rzekome wielkie dymienie można schować miedzy bajki :)

 

w kazdym razie zycze powodzenia i czekamy na efekty :)

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Opublikowano
"wielkie dymienie" może tak, ale auto po wywaleniu DPF'u puszcza dymka i to widocznie. Trzeba być ślepym żeby nie widzieć, albo nie chcieć widzieć. Nawet u Ciebie Adam jak odjeżdźałeś ze spotów w KRK to było widać. Gdybym miał diesla, np. 335d to nie chciałbym żeby puszczała bąki przy pierwszym lepszym ruszaniu spod świateł.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Opublikowano
"wielkie dymienie" może tak, ale auto po wywaleniu DPF'u puszcza dymka i to widocznie. Trzeba być ślepym żeby nie widzieć, albo nie chcieć widzieć. Nawet u Ciebie Adam jak odjeżdźałeś ze spotów w KRK to było widać. Gdybym miał diesla, np. 335d to nie chciałbym żeby puszczała bąki przy pierwszym lepszym ruszaniu spod świateł.

 

Kamil, ale to jest diesel, to co sie dziwisz :D

 

Zanim "cudowny" wynalazek jakim jest Dpf wszedł do seryjnej produkcji, pomodzone diesle jakoś jeżdziły i nie było tragedii z dymieniem :)

 

Dla mnie cała ta ekologia, zmniejszanie pojemności itp to totalny bezsens i napewno nie prowadzi to do niczego dobrego, a wracając do dymienia osobiście mi to nie przeszkadza, żaden wstyd :8)

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Opublikowano
Stare diesle do tego były głośne, mało elastyczne, przenosiły na budę całą masę wibracji

 

nie mówimy tutaj o dieslach z lat 80..

 

myśle, że zakończmy tą dyskusje, bo zrobi sie tylko syf w temacie, każdy ma swoją racje i basta.

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Opublikowano
Jak filtr DPF jest w dobrym stanie to bez sensu się go pozbywać... Pare km może doda. Podobno po wywaleniu wszystkich katów i dpf prędkość wylotowa spalin się zwiększa a co za tym idzie może wydmuchać uszczelkę.. tłumik końcowy może się zapchać od cząsteczek sadzy które zatrzymywał dpf i po pewnym czasie mogą być problemy a żaden mechanik o czymś takim nie pomyśli że tłumik może się zapchał... Znajomy tuner który siedzi w temacie mówi że np przy 2.0 d lepiej tego nie ruszać a w 3.5d jeszcze nie słyszał o tym ale nie jest przekonany do pozbywania się czegoś co miało służyć w jakimś celu.. i Ja również podzielam tę opinię.
Lewy pas to nie kółko różańcowe.
Opublikowano
Jak filtr DPF jest w dobrym stanie to bez sensu się go pozbywać... Pare km może doda. Podobno po wywaleniu wszystkich katów i dpf prędkość wylotowa spalin się zwiększa a co za tym idzie może wydmuchać uszczelkę.. tłumik końcowy może się zapchać od cząsteczek sadzy które zatrzymywał dpf i po pewnym czasie mogą być problemy a żaden mechanik o czymś takim nie pomyśli że tłumik może się zapchał... Znajomy tuner który siedzi w temacie mówi że np przy 2.0 d lepiej tego nie ruszać a w 3.5d jeszcze nie słyszał o tym ale nie jest przekonany do pozbywania się czegoś co miało służyć w jakimś celu.. i Ja również podzielam tę opinię.

 

podobno w maju ma być 30 stopni :lol:

 

ludzie o czym wy piszecie, uszczelki, zapachane tłumiki.. :duh:

 

pózniej sie dziwić, że na forum nic sensownego nie można znależć.. :roll:

Potrzebujesz porad car detailingu,kosmetyków - pisz na PW :)
Opublikowano
podobno w maju ma być 30 stopni :lol:

to już nie spuchnę w takim razie :wink:

 

jak pisalem jak dpf bedzie przeszkadzał to sie go wytnie...ja sie dymu nie boję - latałem VAG'ami po ostrych stosunkach więc wiem co to ostry bąk :lol:

 

tu wykres z testów zakupionego coolera

http://img338.imageshack.us/img338/3121/user15394pic30787134997.jpg

 

a tu troche więcej - > http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=648473

Opublikowano
zobacz tu poszli na ostro http://kreatormocy.pl/chiptuning-realizacje/356-chip-tuning-bmw-e925-30-sd-286km a z tego co piszą to jeszcze nie koniec ;)

ale seria była słaba strasznie..mimo temp. -1C wyszła 20ps mniej niż moja przy 20C...co potwierdza to co powiedział Rogalotti, że tylko liznoł program u mnie :wink:

ja IC'a montuje w R-performace razem z wydeszkiem :wink: ......teraz mi gwoździa zabiłeś z tym DPF'em :lol:

Opublikowano

Różnica w kalibracji hamowni. W kreatorze moja wypluła serię 232KM i 520Nm a u Rogala 240KM i ponad 550Nm więc jeśli się nic nie zmieniło w nastawach to wyobraź sobie jakby ten gość teraz pojechał zmierzyć bmkę do R-performace :) Moment miazga.Ciekawe jak go automat będzie znosił. A udało się to osiągnąć usunięciem dpf i mocnym programem. Jak doczytałeś do końca jest plan na IC i wydech i 400KM pęknie na wiosnę. Ja osobiście bałbym się iść w taki hardkor ;)

Ja dpf zostawiam w spokoju, chociaż wiem, że bez niego mógłbym w granicę 320KM pociągnąć. Zobaczę co się uda zrobić i ile wyjdzie z dpf.

Ja w przyszłym tygodniu się przejadę na Mineralną i zobaczę co mi zaproponuje z wydechem.

Opublikowano

No to ładnie panowie działacie :cool2:

Jestem ciekaw tych IC czy coś dają bo w MG mi powiedzieli że IC robią większe z małymi przeróbkami żeby widać było różnice.

 

Kiedy będziesz miał wydech od nich bo jestem ciekaw akustyki i wyglądu :D

Ja dzisiaj już umówiłem się na ustalenie terminu na oddanie auta - jednak będę trochę więcej modził niż tylko wydech :twisted:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.