Skocz do zawartości

320d e46 -CR- odpalanie na cieplym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witajcie, mamy w rodzinie kolejną Bunie E46 - 2002- 320d- , lecz zadziwia mnie pewien fakt , iz na zimny auto pali idealnie za nie calym obrotem rozrusznika a na cieplym potrzebuje zakreci 3-4razy.

 

 

 

 

ps. delikatnie kopci a czarno na niskich obrotach (ale chyba to norma przy tym silniku)

 

 

 

Czytalem zeby wtryski sprawdzic,jak to zrobic ? zdejmuje oslonke silnika ...i widze wtryski i co dalej ?

Edytowane przez BMW6969
Opublikowano
Wlasnie test przelewowy wtryskow powie ci najwiecej. Podpinasz wezyki gumowe zamiast przelewow i drugie konce do 4 menzurek/sloiczkow. Po kreceniu/odpaleniu auta na cieplym na ok 30 sek., sprawdzasz gdzie masz najwiecej ropy. Ten wtrysk do regeneracji/wymiany.
Opublikowano
A wiec , kupiliismy nowy AKU, 85ah 800a :D , a wsadzony byl oryginalny lecz 70ah i mial czarna kropke w tescie ;/;/ teraz auto przestalo kopcic i pali za 2-obrotem, zobaczeco sie bedzie jutro działo..
Opublikowano

wczoraj podpiolem kompa i carsoft wykazal dwa bledy...:

 

Przekaźnik dodatkowego wentylatora (czyli elektrowentylatora klimatyzacji)...MODUL AIRCO (klimatyzacjia): 22 - fan realy

 

 

i

 

 

 

EGS ( automatyczna skrzyniabiegów): 129 - CAN time out DME (CAN signal not present)

 

149 - CAN- ABS/DSC wheel speeds

 

 

 

nic wiecej nie bylo...

Opublikowano

Podłącz INPE i zczytaj błedy.

A przy tylu bawarkach w rodzinie warto zastanowic sie nad posiadaniem własnej INPY :)

http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Opublikowano
Podłącz INPE i zczytaj błedy.

A przy tylu bawarkach w rodzinie warto zastanowic sie nad posiadaniem własnej INPY :)

 

 

 

musze kupic jakis laptop z xp w domu tylko win 7 /;/ a na tym nie chce chodzic INPA

Opublikowano
U mnie problemy z odpalaniem ciepłego silnika powodowały zużyte szczotki w rozruszniku. Aby to sprawdzić odpal wyświetlanie aktualnego napięcia na zegarach i obserwuj do ilu spada napięcie w trakcie rozruchu, jeżeli poniżej 10V przy sprawnym akumulatorze to znaczy, że rozrusznik za dużo prądu pobiera.
Opublikowano
u mnie za problem z odpalaniem na ciepłym silniku odpowiadały wtryskiwacze. test przelewowy wszystko wyjaśnił - więc polecam odrazu go zrobić bo później będzie coraz gorzej (nawet 30 sekund będziesz musiał kręcić) aż później wcale nie odpali
Opublikowano
z tym testem przelewowym się wstrzymam do czasu kiedy INPE zainstaluje , a co do rozrusznika sprawdzimy dziś miernikiem...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.