Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie drodzy Forumowicze.

Ktoś znajomy szuka E61 w automacie, lata 2008, 2009, może znacie ten egzemplarz ? A może jesteście w stanie polecić coś konkretnego w Warszawie najlepiej lub okolicy (520d, 525d, 530d) ?

To konkretne auto sprowadzone z Włoch podobno jako prawie nowe, oczywiście standard w Polsce i często występująca sytuacja przy autach z zachodu niby 2009 rok produkcji a po VINie elegancko wychodzi 2008...

Poza tym Pan w ogłoszeniu coś wspomina o aktywnym zawieszeniu a w specyfikacji fabrycznej nic takiego nie ma....no chyba że chodzi mu o samopoziomowanie osi tylnej co było standardem w E61 - choć poprawcie mnie jeśli się mylę , bo nie pamiętam czy przy xDrive to też było ?? Co sądzicie o cenie za auto ?

 

Tutaj link: http://otomoto.pl/bmw-530-m-pakiet-x-drive-panorama-dach-C25513453.html

 

Poniżej rozkodowany VIN:

 

Dane pojazdu

Art.

 

Wartość

Numer podwozia WBAPY71020C025976

Kod typu PY71

Typ 530XD (EUR)

Typoszereg E E61 (MUE)

Seria 5

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik M57/T2

Pojemność skokowa 3.00

Moc 173

Napęd ALLR

Skrzynia biegów AUT

Kolor CARBONSCHWARZ METALLIC (416)

Tapicerka LEDER DAKOTA/BEIGE 3 (LCBA)

Data prod. 2008-12-10

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE Dummy-SALAPA

S203A ALLRADSYSTEM Napęd na cztery koła

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S2NPA M LM R. DOPPELSPEICHE 135 M NOTLAUF Obr. BMW ze st. le. M podw. spr. 135

S2PAA RADSCHRAUBENSICHERUNG Zabezpieczenie śrub kół

S302A ALARMANLAGE Instalacja alarmowa

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

P337A M SPORTPAKET M Pakiet sportowy

S356A KLIMAKOMFORT-VERBUNDVERGLASUNG Oszklenie zespolone Klimakomfort

S386A DACHRELING Reling dachowy

S402A PANORAMA GLASDACH Dach panoramiczny elektryczny

S417A SONNENSCHUTZROLLO HINTERE TUERSCH. Roleta przeciwsłoneczna drzwi tylna

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Fotel komfort z pamięcią

S464A SKISACK Worek na narty

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4MSA INTERIEURLEISTEN ALUMINIUM PENTAN Listwy wewnętrzne Alu Pentan

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S544A GESCHWINDIGKEITSREGEL. MIT BREMSF. Regulacja prędkości z funkcją hamowania

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S5ACA FERNLICHTASSISTENT Asystent świateł drogowych

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S615A ERWEITERTE BMW ONLINE INFORMATION Rozszerzona informacja BMW Online

S616A BMW ONLINE BMW Online

S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Instalacja tel. kom. Business

S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL System HiFi Professional DSP

S694A CD-WECHSLER VORBEREITUNG Instalacja zmieniarki BMW na 6 CD

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S6AAA BMW TELESERVICES BMW Teleservices

S6ABA STEUERUNG TELESERVICES Sterowanie teleserwisem

S6FLA USB-AUDIO-SCHNITTSTELLE Złącze USB-/Audio

S6UHA TRAFFIC INFORMATION Traffic Information

S710A M LEDERLENKRAD M Kierownica skórzana

S715A M AERODYNAMIKPAKET Pakiet areodynamiczny M

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S845A AKUSTISCHE GURTWARNUNG Akustyczne ostrzeżenie o pasach

S855A SPRACHVERSION ITALIENISCH Wersja językowa, włoski

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S877A UEBERKREUZBEDIENUNG ENTFALL Brak obsługi krzyżowej

S884A ITALIENISCH / BORDLITERATUR Instrukcja obsługi, jęz. włoski

S8S8A LAENDERSPEZ. NAVI ZUST. (FUER ACC) Country-specific navigation control

S8SAA LAENDERSPEZ. NAVI.-FREISCHALTUNG Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

S928A REIFENSTEUERUNG Sterowanie opon

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

Opublikowano
Pewnie Panu chodzi o Nivo, bo przez chwilę myślałem, że o Dynamic Drive, ale tego po VIN-ie też nie widać. Autko fajne, przebieg raczej mały jak na tego typu czteroletni samochód, no i włoszka więc na wszelki wypadek trza wzmóc czujność.
Opublikowano
Z tego co wiem wstępnie, auto w marcu 2011 roku miało przebieg 33 000 km, sprawdzono że tak powiem "u źródła" :) i to jest pewne, a poprzednia historia zniknęła..... Czyli ktoś musiał grzebać w systemie i jest podejrzenie że auto mogło mieć konkretny dzwon zniknęło z systemu i nagle cudownie z przelotem 33 000 km pojawiło się .... Były jakieś wizyty w serwisach BMW i w Niemczech i we Włoszech, ale nie ma ani daty ani przebiegu.... Także jakaś lipa trochę... Trzeba będzie chyba na żywo sprawdzić i mieć wzmożoną czujność ...
Opublikowano

Patrząc na rozkodowany VIN można się domyslać, że auto pochodzi z Włoch.

Moje doświadczenie - jako właściciela E61, który swojego auta szukał używanego około 2 miesiące mówi, że tego typu auta z Niemiec i Włoch robią rocznie około 40-50 tys. km na każdy rok. Na 3 auta z Niemiec sprawdzane dokładnie w ASO wychodzi, że robiły 45, 50, 70 tys. km na rok. Mnie ten przebieg nie przeraża ponieważ wcześniej jeździłem BMW 3.0d, które miało ok. 400 tys. km i wszystko z silnikiem było cacy. Sam zrobiłem tym autem 200 tys km.

 

Miałem też kilka dni temu rozmowę z komisantami na temat korekty liczników. Prawda jest taka, że to nie oni są problemem tylko klienci. Jeden komisant mi mówił, że jak auto ma ponad 200 tys. km przebiegu to już mało klientów dzwoni. Często cofają 10 letnie auta do 170-190 tys. km bo wtedy jest większe zainteresowanie. Nie wiem co ludziom tak przeszkadza ten przebieg, jeśli auto sprawne i na bieżąco serwisowane to spokojnie zrobi milion kilometrów.

Przy tej rozmowie jeden komisant walnął tekst: "[...] dzisiaj przyjechało 16 aut, jest dużo roboty, trzeba umyć, posprzątać i zrobić korekty [...]".

Także w naszym kraju standardem stało się cofanie liczników wedle upodobań klientów :|

 

Jako, że jestem świeżo po zakupie co mogę Tobie polecić:

 

1. Dowiedz się z jakimi dokumentami i od kogo jest sprzedawane auto. Czy jest zarejestrowane w Polsce? Jeśli tak to na osobę czy firmę? Jeśli nie to z jakimi dokumentami jest sprzedawane? To jest ważne, ponieważ auta z zagranicy często mają jakieś zagadki w celu zaniżenia kosztów związanych z ich sprowadzeniem. Nie przerażaj się tylko - wiele kwesti jest do rozwiązania - służę pomocą na PW. Przerabiałem to niedawno.

 

2. Wybierz się ze sprzedawcą - właścicielem do ASO celem sprawdzenia historii serwisowej - jeśli auto jest z Wloch niestety różnie bywa z wprowadzaniem tego do sysytemu - w ASO często to nic nie kosztuje więc warto próbować. Czasem liczniki są źle cofane i już kluczyk w ASO pokaże nieścisłość. - co innego na liczniku co innego w kluczyku.

 

3. Sprawdz dokładnie auto - może być w Stacji Kontrolii Pojazdów, jest taniej niż w ASO:

- Zawieszenie na szarpakach

- Zbieżność - sprawdzą czy koła są równo

- Oświetlenie

- Grubość lakieru - profesjonalni sprawdzacze sprawdzają każdy róg każdego elementu blacharskiego + góra i dół słupka. Wszędzie lakier powinien mieć grubość około 150-190 mikrometrów (U mnie dla porównania 160-170nm wszędzie oraz niektóre zakamarki około 90nm). Jak jest powyżej 250-300nm to można mieć podejrzenia o drugą warstwę lakieru na nowej części - brak szpachla. Powyżej 400-500 można mieć podejrzenia o szpachel ale wtedy w okolicy często jest już gdzieś grubo szpachla i wychodzi 10cm dalej powyżej 1000nm. Obserwuj to sprawdzanie :)

- Sprawdz czy nie ma wycieków dookoła kolektora ssącego

- Sprawdz jakość spalin

- Sprawdz podwozie czy ma wszystko równo

 

Na koniec sprawdz dane z komputera - w ASO FUS w Warszawie podłączenie pod komputer przed zakupem to chyba około 170zł. Całego przeglądu auta nie opłaca się u nich brać, bo to co u nich kosztuje 500-600zł w SKP kosztuje około 100zł przynajmniej w Warszawie.

 

Mi się przydażyło, że mechanicy z ASO i SKP byli po mojej stronie tj. w podsumowaniu przeglądu podali, że do wymiany mam hamulce, a sie okazało, że tarcze maja zjechany tylko 1mm, że do wymiany kolektor ssący bo spod niego cieknie a nic nie ciekło tylko BMW rekomenduje jego wymiane po 120 tys. km. i różne takie kwestie na korzyść kupującego jako argumenty do zbicia ceny.

 

Ogólnie przebiegiem bym sie kompletnie nie przejmował. Jeśli auto sprawne, koła ma prosto i nie było nigdzie malowane to przebieg to najmniejszy problem. Te silniki według mnie spokojnie przejadą milion kilometrów. Miałem diesla tego 184KM i przy przebiegu pod 400 tys. km chodził jak marzenie.

 

Jako, że jestem również świeżo po wymianie części eksploatacyjnych - taka operacja po zakupowa to podaję ceny tej operacji:

 

Części kupowałem w sklepie forumowym tj. czescidobmw.pl

 

1. Filtr oleju + olej 8l - ja wlałem Castrol 0w40 - 46,32zł + 330zł

2. Filtr kabinowy - 2 szt. komplet - 156,42zł

3. Filtr powietrza - 99,54zł

4. Płyn hamulcowy - wymienia się co 2 lata - 32,34zł

5. Uszczelka przy Intercoolerze od rury od Turbo - 22,31zł - miałem tam wilgotno od oleju - jeszcze nie wiem czy uszczelka pomogła, muszę pojezdzic. Raczej jest sucho.

6. Filtr odmy - warto raz na 2 lata wymienic - 160,05zł

7. Świece żarowe 6szt. Beru - 360,12zł - stare wszystkie były sprawne. Wymieniłem z nudów :)

8. Kolektor ssący według zaleceń BMW - 2017,60zł - po zdjęciu mojego nie było ani wycieku, ani nic z klapkami. Raczej wymieniłem dla świętego spokoju :)

 

Cała operacja około 3 tys zł. Mechanik, u którego robie auta wziął za to wszystko ode mnie 250zł.

 

Powodzenia - mam auto bardzo podobne do tego. Ten sam rocznik, ten sam kolor, te same fotele i również M-pakiet ;)

 

P.S. w ASO mi powiedzieli, że każde E61 ma NIVO.

Opublikowano
Jeśli auto sprawne, koła ma prosto i nie było nigdzie malowane to przebieg to najmniejszy problem.

 

Ja bym dodał, żeby tak nie przesadzać z tym malowaniem bo to zaraz obok przebiegu kolejna fobia narodowa. Kupując kilkuletnie używane auto z przebiegiem 200 i więcej trudno oczekiwać, że nigdy i nigdzie nie było malowane. Jeden czy dwa elementy to nie tragedia, a z biegiem eksploatacji zawsze się coś przydarzy.

Opublikowano

Dzięki Panowie za wszystkie opinie.

Jak będę coś wiedział bliżej to dam znać.

@barteku: Powiedz czy masz właśnie jakiego dobrego mechanika którego możesz polecić na przyszłość w kwestii serwisowania BMW - w Wawie oczywiście ?

Opublikowano
Niestety w Warszawie nie znam nikogo. Serwisuje auto u mechanika w Toruniu, gdzie mogę uczestniczyć w naprawach ;)
Opublikowano
Dzięki Panowie za wszystkie opinie.

Jak będę coś wiedział bliżej to dam znać.

@barteku: Powiedz czy masz właśnie jakiego dobrego mechanika którego możesz polecić na przyszłość w kwestii serwisowania BMW - w Wawie oczywiście ?

Wejdz w polecane warsztaty.

Opublikowano
Mi się przydażyło, że mechanicy z ASO i SKP byli po mojej stronie tj. w podsumowaniu przeglądu podali, że do wymiany mam hamulce, a sie okazało, że tarcze maja zjechany tylko 1mm, że do wymiany kolektor ssący bo spod niego cieknie a nic nie ciekło tylko BMW rekomenduje jego wymiane po 120 tys. km. i różne takie kwestie na korzyść kupującego jako argumenty do zbicia ceny.

Ech kolego kolego... Mało chyba znasz handlarski stan :)

To nie był dla Ciebie argument do zbicia ceny, ale po to, abyś obrócił oczy od "tego złoma" z którym przyjechałeś i obrócił się w stronę ich salonu i rzucił okiem na ich sztukę... Która hamulce ma po remoncie... I co z tego, że jest 20 tys droższa...

Stary numer kolego, stary numer.

 

Kiedyś opisywałem moją wyprawę Vectrą B do ASO...

Ze trzy tygodnie przed sprzedażą podjechałem do ASO Opla w mojej okolicy... Poprosiłem o dokładny przegląd z wyceną uszkodzonych części i robocizną.

Wyszło, że w sumie uszkodzony mam uszczelniacz pod rozrządem, bo jest delikatne zapocenie - ale mozna bez problemu jeździć i się nie martwić. Koszt wymiany uszczelniacza nie przekraczał 30 zł przy jednoczesnej wymianie rozrządu. A że rozrząd miałem do zmiany za jakieś 30 tys km spytałem się czy konieczna jest zmiana rozrządu i tego uszczelniacza teraz. Otrzymałem odpowiedź, że przez te 30 tys km nie powinno absolutnie się nic wydarzyć i można bez problemu żadnego dojeździć i zmienić za 30 tys km.

Uspokojony spytałem o dalsze usterki - nie wyszło kompletnie nic złego. Nawet świece zapłonowe były ok.

Dostałem kosztorys na ok. 900 zł z jednoczesną zmianą rozrządu, do tego jakieś dwie pierdołki typu wieszak tłumika czy ręczny do regulacji.

Nie stwierdzono wtedy JAKICHKOLWIEK większych usterek i awarii. NIC. I oczywiście dostałem to na piśmie.

Auto wtedy miało przejechane jakieś 150 tys km - przebieg realny. Auto było naprawdę doinwestowane itd.

 

Przyjechał potencjalny kupiec - jedziemy do tego samego ASO.

Na wstępie nie przyznałem się, że byłem na przeglądzie w tym ASO.

Już przy wjeździe na ścieżkę diagnostyczną dostałem informację, że z silnika leje się (!) olej! Z tego uszczelniacza. I że trzeba go NATYCHMIAST ZMIENIĆ. Zdębiałem...

Koszt wymiany tego uszczelniacza wyceniono na jakieś 400 zł bez zmiany rozrządu, z wymianą rozrządu na ... 1300 zł. I że nie opłaca się rozbierać tylko po to aby zmienić rozrząd - więc zalecają od razu zmianę rozrządu...

Ja nic nie powiedziałem, bo się lekko zagotowałem i mógłbym coś lub kogoś uszkodzić :D

Myśle sobie, ok. Może się coś zmieniło.

Oczywiście papiery z datą wcześniejszą o te trzy tygodnie mam przy sobie.

Cały przegląd trwał z godzinę, znaleziono tyle usterek, że auto nie powinno jeździć... Włącznie z pękniętą głowicą i lekko złapanymi panewkami...

Już o tym, że auto było bezwypadkowe nie wspomniał - stwierdził, że auto być może jest bezwypadkowe, ale nie podoba mu się spaw podłużnicy prawej.

A tak w ogóle - to oni mają podobną na salonie, 3 tysiące droższą ale w o niebo w lepszym stanie...

Oż k@$#a, no ja pi@$#!%lę.

Ale sie zagotowałem wtedy

 

Wyciągnąłem wtedy moje papiery i wtedy się zaczęło.

Poprosiłem z kierownikiem, bo coś ewidentnie tu jest nie tak. Ktoś kłamie i próbuje oszukiwać klientów.

Darłem się na pajaca wtedy chyba z 15 minut, nie mogłem się wręcz uspokoić.

Kupiec oczywiście pojechał sobie, ja za przegląd powiedziałem, że ni h#%ja, nie zapłacę.

Niech mnie do sądu podają, ja też ich podam.

Ale wtedy się wqrwiłem...

 

Tak postępują ASO kolego, nie po to aby być po Twojej stronie...

Opublikowano

Ech kolego kolego... Mało chyba znasz handlarski stan :)

To nie był dla Ciebie argument do zbicia ceny, ale po to, abyś obrócił oczy od "tego złoma" z którym przyjechałeś i obrócił się w stronę ich salonu i rzucił okiem na ich sztukę... Która hamulce ma po remoncie... I co z tego, że jest 20 tys droższa...

Stary numer kolego, stary numer.

 

Fajnie. Niestety nikt z ASO nie proponował mi ichniejszej oferty bo raczej to ASO nie miało tak tanich samochodów, a na X6 M50d mnie jeszcze nie stać, a stało na sprzedanie takie z przebiegiem 26 tys. ;-)

 

Co do problemów, które wymyśliło ASO - pojechałem do mechanika u którego naprawiam swoje już 3 BMW i powiedział, że tych objawień, które widzieli w ASO on nie widzi.

Nie odniosłem wrażenia, że ktoś próbuje mnie nakłonić do swojej oferty. Raczej odniosłem wrażenie, że wywaliłem kupe kasy na nie wartą tyle usługę i raczej już nigdy nie pojadę na taki przegląd do ASO.

 

Jeśli chodzi o BMW, to polskie salony maja bardzo biedną ofertę jeśli chodzi o używane pojazdy - w zakresie 3-5 letnich.W 90% jest bardzo biedne wyposażenie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kupiec oczywiście pojechał sobie, ja za przegląd powiedziałem, że ni h#%ja, nie zapłacę.

Niech mnie do sądu podają, ja też ich podam.

Ale wtedy się wqrwiłem...

 

Tak postępują ASO kolego, nie po to aby być po Twojej stronie...

Każdy orze jak może :mrgreen: jak to się skończyło? Co oni na to? Interesująca przygoda, daje do myślenia z czyich usług korzystać :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Skończyło się wielką awanturą, mój kupiec pojechał, ja miałem niby zapłacić za przegląd przedzakupowy (se chyba jaja robili), ja pojechałem i tyle.

Auto sprzedałem po tygodniu na giełdzie w Gliwicach jak już wyjeżdżałem z placu :) Gość za mną biegł aż do bramy - i pytał się, gdzie ja stałem, że mnie nie widział :)

W zasadzie to była pierwsza osoba która bliżej oglądnęła auto... :( Po chyba czterech tygodniach sprzedawania!

Gość z którym jechałem do ASO to nawet za bardzo nie oglądał tylko wierzył w to co mu ASO powiedziało.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W sumie rozumiem gościa, bo ta sytuacja wyglądała jak wałek z Twojej strony :duh: odnośnie Vectry B to nie jest chyba lubiane auto, taki stereotyp :roll:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Loona Thic, niezła historia i tak naprawdę lipa , jak tak się ludzi naciąga i kłamie w żywe oczy...ech...

 

A co do tej 530xdT , to właściciel mówi że auto sprowadził jak miało ok. 10 000 km przelotu i generalnie auto wydaje się OK, jeździ super, żadnych wycieków, żadnych braków, lakier w porządku...tylko znajoma się zastanawia (kobiety.... :duh: ) ... także zobaczy się... myślę że temat można by zamrozić , chociaż dyskusje są ciekawe , a ja pewnie wrócę TU niedługo z kolejnym rodzynkiem...dziś "ktoś" złapał ofertę z X5 ze Stanów z pełnym odliczeniem VATu.... :mad2: ja się pytam na jakiej podstawie jest to ciężarówka....???... ech...

Opublikowano
A pamięta ktoś, jak były jeszcze kontrole na granicach i jak celnik był złośliwy to odsyłał auto osobowe z wpisem ciężarowy do kolejki dla tirów? A kolejki były wtedy wielogodzinne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.