Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Również regenerowałem reflektory. Po polerowaniu zostały zabezpieczone jakimś środkiem, raczej drogim bo musiałem jeszcze dopłacić 50zł za lampę. Przejechałem od tego czasu już kilka tysięcy kilometrów, jeżdżę głównie po trasach i po usunięciu owadów klosz dalej jak nowy. Zobaczę co będzie po zimie, bo wtedy dostają najbardziej po tyłku zwłaszcza na trasie. Moje były już w takim stanie, że rozpraszały światło i raziły kierowców z naprzeciwka. Teraz są jak nowe i śmiem nawet powiedzieć, że lepiej świecą.

 

Pozdrawiam

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 156
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Cheeroki

hahahah :cool2:

 

 

KOval81

raczej nie... chyba że razem z autem :mrgreen: dobrze mi na 17-tkach :) sam będę szukał czegoś na zimę bo jak gapa oddałem kompletne zimowe koła z białą trójką... :duh:

Opublikowano

A pytanie mam - masz założone u siebie 17" RFT, czy zwykłe - ja mam to samo zawieszenie + xDrive, z tą różnicą, że jestem szczęśliwym posiadaczem kończących się 16" RFT i na przyszły sezon nie wiem za bardzo co kupić.

Założył bym 17" zwykłe gumy, ale znając życie złapię od razu kapcia (a zapasu nie chce mi się wozić) :twisted:

Jak ogólnie z komfortem?

 

I druga sprawa - widziałem kiedyś Twój temat dotyczący obniżania xDrive'a - rzeczywiście jest słabo po takim zabiegu? Strasznie to sterczy jak koza - fakt, wygodne po przesiadce z obniżonego prawie 50mm A4B6 i kół 18" i dziur się obawiać nie trzeba, ale wizualnie słabo.

Rozsądek jednak przede wszystkim i dbałość o podzespoły auta, więc napisz proszę, jak to rzeczywiście wygląda :wink:

Opublikowano

Ja jestem zwolennikiem opon RFT z powodu :

a) auto nie myszkuje przy wysokich prędkościach, prowadzi się pewnie

b) złapałem już gumę w RFT, jest fantastycznie wyjść, spojrzeć i pojechać dalej :)

c) znam kogoś kto w zwykłych oponach w serii 7 z adaptive drive spuszcza powietrze z 2,5 atm na 1,8 bo brakuje mu komfortu :duh: dla mnie komfort jest wystarczający, nie odczuwam żadnego dyskomfortu o którym tak piszą niektórzy przeciwnicy RFT

d) ponadto wychodzę z założenia że inżynierowie BMW wiedzą co robili więc dlaczego mam próbować być od nich mądrzejszy ;) staram się zawsze stosować felgi, opony rozwiązania które zaakceptował, zasugerował konstruktor auta. A po obniżeniu poprzedniej trójki tylko się w tym przekonaniu utwierdziłem...

BMW nie przewiduje takiego rozwiązania w napędach X. Do zwykłych RWD są dostępne zestawy zawieszeń Performance. Nie posłuchałem i po pierwsze auto usiadło niewiele a po drugie tył auta zrobił się strasznie niekomfortowy... Podskakiwał jak piłka z powodu krótszego skoku, zaczęło prowadzać samochód w koleinach.

Generalnie wszystko na nie... Po tym nieudanym "modzie" straciłem chęć do dalszych modyfikacji. Teraz też mam X-a, też stoi wysoko ale patrząc na to z pewnego punktu widzenia ma to swój urok. W końcu tak ma być a nadchodzi zima :mrgreen:.

 

Zaczynam myśleć...

Jeśli tuningować, obniżać, oklejać spojlerami to coś co jedzie, z naszych wysokich 2.0d i tak wyścigówek nie zrobimy więc lepiej zostawić to tak jak jest bo tylko można popsuć to co dobrze wyszło konstruktorom.

 

P.S. Nie miałem 16 RFT myślę że komfort w stosunku do 17" RFT będzie porównywalny

 

 

pozdrawiam

Opublikowano

Pytam z ciekawości o obniżenie, bo gdzieś na necie znalazłem ofertę sprężyn - zdaje się H&R -25/-10mm. Z drugiej strony widzę, że nikt się nie podejmuje obniżania X'a i to mi wyjaśnia całe zagadnienie :wink: .

Rozumiem,że zmieniałeś tylko sprężyny przeznaczone pierwotnie dla auta bez X'a, lub całość też nie dedykowaną dla 4x4?

Co do kół, to zauważyłem, że na dojechanych 16" RFT auto prowadzi się jak dla mnie dość komfortowo (ale ja jestem przyzwyczajony do "męskiego" prowadzenia) - myślę, że tak, jak piszesz, na 17" RFT przepaści nie będzie :cool2:

Opublikowano

Ot zagwozdka - w pierwszej chwili zrozumiałem, że założyłeś sprężyny od RWD :wink: Ciekaw sprawa - wyczytałem już, że półosie siadają, itp. Nie wiem dlaczego takie problemy nie mają miejsca przy quattro w Audi, a w BMW nie am co z tym zrobić - dziwne co najmniej.

arnold - nie męczę Cie już, ale mam ostatnie pytanie: masz może jakieś dokładne zdjęcia, jak siedzą styling 285 na e91 LCI - podoba mi się ta felga i na wiosnę myślę, że coś takiego i u mnie zagości. Jesteś w stanie coś dokładniejszego zaprezentować?

Będę wdzięczny :wink:

KOval

Opublikowano
W każdym 4x4 będzie problem po obniżeniu ponieważ zmieniamy kąt pracy półosi - mój zaprzyjaźniony mechanik śmiał się z samego mojego pomysłu obniżania a po kilku dniach nie był zdziwiony że wracam do seryjnego zawieszenia.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

i stało się... auto dziś zostało sprzedane, taką informację dostałem z Inchcape... rozpoczynam poszukiwania w zasadzie sam nie wiem czego...

Chciałbym w końcu kupić auto które zostawię sobie na kilka lat, nie chcę ponownie czuć niedosytu z wyposażenia lub z silnika...

 

A... jaki świat jest mały....

 

Auto było kupione jako nowe w Inchcape Wa-wa, jeździło we Wrocławiu. Zakupiłem je i wstawiłem do Inchcape Wa-wa do sprzedaży a klient kupił je w Inchcape Wrocław i tam będzie użytkował... :D :cool2:

Opublikowano
Chciałbym w końcu kupić auto które zostawię sobie na kilka lat, nie chcę ponownie czuć niedosytu z wyposażenia lub z silnika...

A czego szukasz...? 335d / 335i ?

Opublikowano

chyba tak... chciałbym m3 ale dużo jeżdżę, prawdopodobnie wygra rozsądek... Wstępnie rozglądam się właśnie za 335 d lub i lci koniecznie w sedanie lub kombi

 

http://www.autoreduta.pl/auto,7,5483,Bmw_335_2010.html

 

jeszcze jej nie mają u siebie, chętnie obejrzę...

 

apropo może ktoś kojarzy plac na którym robione były zdjęcia... wygląda to na parking dealera, chętnie dotarłbym bezpośrednio do sprzedającego.

 

 

chyba to jakaś lipa albo fotki przykładowe w autoreducie...

 

zdjęcia pochodzą z mobile, inny przebieg itp...

 

http://szukaj.pl.mobile.eu/samochod-ogloszenia/bmw-335-da-touring-m-sportpaket-voll-vettelschoss/170287875.html?useCase=SearchSession&lang=pl&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=56&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&makeModelVariantExclusion1.searchInFreetext=false&minPowerAsArray=184&minPowerAsArray=KW&fuels=DIESEL&siteId=POLAND&negativeFeatures=EXPORT&colors=BLUE&crossBorderSearchEnabled=true&minConstructionYear=2010&maxConstructionYear=2010&tabNumber=2

Opublikowano

Gratulacje ze sprzedaży :wink:

 

Ja zdecydowanie polecam ci 335d z bogatym wyposażeniem i będziesz w pełni zadowolony :cool2:

Osiągi są rewelacyjne :cool2:

I nic nie będzie ci brakowało :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Weź pod uwagę tez 3.0d n57, to naprawdę dużo lepszy silnik niż m57, wg danych katalogowych do setki przyspiesza tylko 0,1 sek wolniej a pali prawie 2l mniej.

Nie sadze byś znalazł 330d\335d LCI godne uwagi w PL, myśle,ze tylko DE.

Powodzenia

Opublikowano
Jeśli diesla to też polecam 335d. Moja już pojechała wraz z nowym szczęśliwym właścicielem. 335d w E92 odpycha się fantastycznie. Akceptując pracę diesla nie sposób tego auta nie kochać.
Opublikowano
Rufio przejedź się najpierw 335d a potem porównuj je do innych zwłaszcza do 330xd jeździłem tym i tym różnica jest dość znaczna :wink:
Opublikowano

330xd 245ps idzie dość podobnie do 100..później już 335d ma przewage :wink:

już zapomniałem jak idzie 335d w serii ale po stosunku jest znacznie lepiej :lol: ..choć jak teraz brykam od jakiegoś czasu z softem na 335ps i znów mi sie wydaje, że ten samochód nie jedzie :mad2:

Opublikowano
330xd 245ps idzie dość podobnie do 100..później już 335d ma przewage :wink:

już zapomniałem jak idzie 335d w serii ale po stosunku jest znacznie lepiej :lol: ..choć jak teraz brykam od jakiegoś czasu z softem na 335ps i znów mi sie wydaje, że ten samochód nie jedzie :mad2:

 

 

to oddaj mi go :mrgreen:

Opublikowano
Za długo nie pojeździłeś 320d.

 

Jakiś brak zdecydowania co wybrać?

Podsumujmy (bylo chyba tak):

Hmm 330xd->750i->320xd

 

Mialeś 330xd a chcesz 335d? Niewielka zmiana, moim zdaniem.

 

Bierz M3 :8)

 

Braku zdecydowania raczej nie ma są inne ograniczenia $$$ i między innymi rozsądek...

Chciałbym kupić auto najlepiej z gwarancją które średnio pali mniej niż 20l na 100km - sporo jeżdżę a seria 7 nauczyła mnie pokory...

za cenę używanej m3 dkg można mieć np. nową 335 dkg

http://otomoto.pl/bmw-335-i-coupe-nowe-mega-cena-C27088561.html

 

tylko... coupe, za chwilę będzie miała 2 lata, schodzący model itp...

 

co raz bywają ciekawe promocje u dealerów...

Zobaczymy, staram się nie napalać auto które kupię będzie mi służyło kilka lat więc wybór musi być przemyślany.

  • Moderatorzy
Opublikowano

M3 spali Ci mniej niż 20 litrów więc się łapiesz :)

Jeżeli podchodzimy do tematu z rozsądkiem to wg. mnie dobrą opcją byłby zakup 328i 2012r za ~160.000 zł brutto. Ostatnio w Inchcape coś takiego mieli.

Masz świeże auto, nowy model, z gwarancją z całkiem niezłymi osiągami i rozsądnym spalaniem - czego chcieć więcej ;)

Opublikowano

Masz rację jest to jakaś alternatywa którą również biorę pod uwagę...

Jeździłem 328 i daje mnóstwo frajdy jak na tak mały silniczek w bawari mieli ostatnio nawet nową białą za 150000zł przecenioną ze 180000zł tylko dość skromnie wyposażoną. Zbliża się koniec roku więc i okazji powinno być coraz więcej na rynku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.