Skocz do zawartości

POMOCY ALTERNATOR CZY ROZRUSZNIK ????


lukas230

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem posiadaczem 525tds 99r. Dzisiaj rano mialem niemiłą niespodzianke a mianowicie po przekreceniu stacyjki wszsytko ok kontrolki swieca zagrzzalem swiece i odpalam i nagle pyk i wszsytko zgaslo probojac znowu zero reakcji zero pradu nie dziala nie swieci nic. Po odpaleniu auta z kabli pali na dotyk akumulator wporzadku tylko nie wiem co robi takie zwarcie. Co to moze byc koledzy ?? orientuje sie ktos dodam ze co jakis czas zaswieci mi sie na chcwile kontrolka od ladowania... prosze o jakies podpowiedzi moze ktos z was mial juz taki klopot.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeśli nie akumulator to miernik w rękę i szukamy zwarcia. Najłatwiej ustawić na zakres 10A miernik pomiędzy jedną klemę a aku i wyciągamy bezpieczniki sprawdzając na którym obwodzie jest zwarcie, jeśli nic nam to nie da to pozostają obwody podłączone bezpośrednio czyli rozrusznik, alternator itd sprawdzamy tak samo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jeśli aku tak szybko wysiada, to zwarcie będzie dość spore, i miernik 10A raczej nie wydoli.

Ja bym sie zainteresował alternatorem, skoro czasem zapala się kontrolka ładowania, to coś jest nie tak.

Tak mi chodzą po głowie diody alternatora, może je gdzieś upaliło i zwarło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Co jest bolączką BMW i rozładowuje baterię??? JEŻ... Mi potrafił rozładować akumulator w jedną noc.. Zgaś silnik, najlepiej w jakimś spokojnym i cichym miejscu, wyjmij kluczyki i posłuchaj czy nie załącza się wentylator, najlepiej słychać jak otworzysz maskę, wsadź głowę w okolicę ściany grodziowej i słuchaj, jak nic nie szumi, to mój pomysł do kosza, ale jak usłyszysz dzwięk wentylatora, to się ciesz, naprawa jeża jest prosta i znajdziesz tu wiele wskazówek.

Napisałeś, że zaświeciła Ci się kontrolka ładowania, podejrzewam, że nie masz pełnego komputera, więc sprawdź jakie masz napięcie ładowania zwykłym miernikiem, normą jest powyżej 14V, jeśli masz mniej to poszukaj regulatora napięcia z nowymi szczotkami, może już nie łąduje alternator...

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.