Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Przymierzam się do zakupu mojej pierwszej emki. Jeździłem już paroma egzemplarzami w niemczech i holandii. Była to m.in. e39 530d w m pakiecie, oraz e46 coupe 320d. Zdecydowanie przypadł mi do gustu 3.0d ale jeśli chodzi o karoserie to wręcz doskonała wydaje mi się coupe po liftingu. Znalazłem taki egzemplarz nie za drogi w porównaniu z innymi e46 w tej wersji. Najprawdopodobniej ze względu na przebieg. Wynosi on dokładnie 311.000km. Ta e39 którą jeździłem miała nalatane 285000km jeździła bardzo dobrze. Moje pytanie brzmi czy opłaca sie kupić takie auto z takim przebiegiem zostawiając sobie troche forsy na niespodzianki. czy dołożyć z 2000e i kupić takie auto z mniejszym przebiegiem? Z tego co policzyłem to auto robiło 35000km rocznie więc przebieg wydaje się oryginalny. Poniżej umieściłem fotki.

http://img171.imageshack.us/img171/6846/kgrhqjpgfhlcybqcchnuzg1.jpg

http://img835.imageshack.us/img835/3439/kgrhqvhjfyev3esqvbqccef.jpg

http://img600.imageshack.us/img600/9995/kgrhqzhjcoehgr4352bqccf.jpg

http://img152.imageshack.us/img152/7123/t2ec16dke9s4blrbqccieoj.jpg

http://img51.imageshack.us/img51/7987/t2ec16dhjhye9nzpfi2bqcc.jpg

http://img854.imageshack.us/img854/5865/t2ec16fhjhie9nysd91vbqc.jpg

http://img208.imageshack.us/img208/9193/t2ec16jhjgie9nnwphchbqc.jpg

http://img651.imageshack.us/img651/724/t2ec16vhjgye9nooilnebqc.jpg

http://img21.imageshack.us/img21/2840/t2ec16zhjg8e9nyfotctbqc.jpg

http://img145.imageshack.us/img145/687/t2ec16zhjhye9nzpeb1obqc.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
300tys.km to nieduzo na diesla pod warunkiem ze bylo wszystko robione na czas,a ty myslisz ze te co jezdza unas wszystkie maja 150 tys.km? wiekszosc ma cofane liczniki.Popatrz w Niemczech ile diesle maj przebiegu :shock: .
Opublikowano

Nie rozumiem - przymierzasz się do zakupu M-ki, a chwilę potem mówisz o dieslach. O co chodzi?

Zdecydowanie buda e46 coupe lepsza do tego silnika bo lżejsza, ale i tak bez chipa to nawet seryjnej 3.0 benzyny nie wyprzedzisz, nie mówiąc już o M3.

 

Jak patrzysz na przebieg to kup to auto i pojedź na cofnięcie licznika - wyjdzie dużo taniej niż dokładać 2000 do auta które ma już cofnięty licznik.

A swoją drogą dla 3-litrowego diesla przebieg 300tys to mało (o ile jest prawdziwy).

Opublikowano
Miałem na myśli BMW. Przebieg muszę sam zweryfikować. Moim zdaniem stan auta nie jest adekwatny do przebiegu. Zazwyczaj auta kture mają ponad 300k km są w nie zbyt dobrym stanie jeśli chodzi o kondycje skóry i ogólnie wnętrza. Tyle moge narazie wywnioskować ze zdjęć. Oczywiście dla mnie najważniejszy jest silnik. Stąd pojawiło się moje pytanie. Bo nie wiedziałem czy wogóle jest sens fatygować sie i jechać ją oglądać.
Opublikowano
No muszę przyznać, że taką rakiete to bym wziął nawet w ciemno :wink: Piękna! :cool2: Sprawdź czy są nity na łączeniu podłużnicy z absorberem zderzeniowym i czy przy rozgrzanym silniku nie puchną węże chłodnicy (tylko się nie poparz). Przydałaby się jeszcze wnikliwa diagnoza DISem wszystkim modułów.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeśli tak wyglądają siedzenia ,a zwłaszcza w M paku po 300 tyś to ile muszą mieć te igiełki z allegro za które krzyczą nawet ponad 30 k :shock: :shock: :shock:
Opublikowano
Oczywiście przed zakupem pojade do ASO żeby mi ją dokładnie sprawdzili. Na diesla zdecydowałem sie z dwych powodów. Dla mnie dzwięk 6-cio cylindrowego diesla BMW jest poprsotu piękny i co do tego nie ma dyskusji. Po drugie oszczędność panowie. Ale i tak zdecydowałem sie głónie z pierwszego powodu. Dokładnie się z tobą zgadzam : arturo e39 Jeśli tak wyglądają siedzenia ,a zwłaszcza w M paku po 300 tyś to ile muszą mieć te igiełki z allegro za które krzyczą nawet ponad 30 k " Szukałem własnie automatu ze zwględu na to że 3.0d+automat to idealne połączenie. Nie szukam wyścigówki typu M3,M5,M6 tylko w miare żwawego solindego auta. I w związku z tym mam pytanie. Czy to bedzie dobry wybór jęsli szykam auta na bardzo długo, aż nie padnie albo nie zgnije. No i oczywiście jak to jest z dyfrem, osprzętem silnika też wytrzymuje tyle co silnik?
Opublikowano
Moim zdaniem najlepszy wybór jaki można dokonać. Sam będę polował na TAKI egzemplarz :wink: (albo zapisz mnie jako pierwszego chętnego w kolejce). Kolega Czerwony wycisnął z tego motoru 300KM i 600Nm (dobrze pamiętam?), tak więc mocniejsze auta miałyby z Tobą trochę problemów w sprincie :wink: Teraz tylko dbać i cieszyć się z takiej perełki :)
Opublikowano
Ok. Jak mi się nie spodoba to podam ci namiary. Nie doczekałem się odpowiedzi więc zapytam jeszce raz. Jeśli mówicie że dla silnika ten przebieg to nic, to jak ma się do tego całę auto i jego podzespoły np. dyfer,osprzet zawieszenie przypuszczając że było wszystko serwisowane jak należy. Czy nie kupie poprostu zbyt przechodzonego auta. Jak juz pisałem chce mieć je na długo,można powiedzieć aż nie zgnije od eksploatacji.
Opublikowano
Ciężko odpowiedzieć na takie pytanie przy tym przebiegu powinno być wszędzie cicho jeżeli było eksploatowane przez kogoś z głową (tak jak zakładasz) skąd wiesz czy nie latała co dzien bokiem i nie była katowana (na takie pytania nikt ci tu nie odpowie :) a teraz jest podpicowana trzeba jechać, przejechać się podłączyć kompa poogladac podotykac , zobaczyc jak skrzynia zmienia biegi czy coś nie wyje itd
Opublikowano
na powrocie z pod belgijskiej granicy,gdyby nie wyszło możesz luknąć do Essen, trochę młodsza ale w manualu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.