Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich ,

 

Po jakims czasie postanowilem wrzucic tu kilka zdjec i informacji o moim nowym (no juz nie tak nowym :wink: ) nabytku.

 

Poprzedni samochod to E91 320d , sprzedany zreszta znajomemu.

Samochodu szukalem 4 miesiace ... w planach bylo A5 , A4 , BMW 5 a nawet E92...(swoja droga forumowe od Pana Wujka :wink: ) Wybor padl na E60 LCI 530xd. Chociaz chcialem RWD , trafilo sie bardzo zadbane i b.dobrze wyposazone (tak jak chcialem) 4x4 wiec po jezdzie probnej dlugo sie nie zastanawialem.

Jest to moj pierwszy SEDAN :mrgreen: , zawsze jezdzilem trumnami , i przyznam ze bez pdc parkowanie byloby srednio ciekawe przy takich gabarytach samochodu .

 

Kolor ..Carbonschwarz Metallic - bardzo fajny kolor , w pelnym sloncu wpada w granat/zielen , w dni pochmurne czarny /granat .

 

Wyposazenie :

- Manual :mrgreen:

- Pelny ORI M-Pakiet

- Navi PRO

- Bluetooth

- Sportowe fotele (pol skory) + pelna elektryka + pamiec

- elektrycznie regulowana kierownica z pamiecia

- lusterka podgrzewane + fotochromatyczne (wszsytkie 3) , elektrycznie skladane z pamiecia

- naglosnienie HI-Fi (gra to wmiare)

- czarna podsufitka

- asystent zmiany pasa ruchu (aktywowany z kierownicy)

- tempomat z funkcja hamowania

- hill stop - bardzo fajna i przydatna rzecz z mozliwoscia deaktywacji jak kogos denerwuje(chociaz nie wiem jak to moze denerwoac jest super "skonfigurowana")

- HDC - asystent zjazdu z wzniesienia.

- aktywna kierownica - fajna sprawa, super sprawdza sie na koleinach i przy manewrach parkingowych , fajnie usztywnia sie na zakretach .

- Podgrzewane fotele + regulacja w calym zakresie miejsca podgrzewania (rewelacja nie znalem tego wczesniej)

- PDC tyl + przod

- Bi-Xenony skretny

- System SOS

- Wykonczenie szczotkowane alu

 

chyba tyle z tego co pamietam, a jest jeszcze ABS i elektryczne szyby :norty: :norty: :D - szalenstwo :roll:

 

Jesli chodzi o przesiadke z 3er na 5er to napewno na plus jest komfort i to znacznie na plus. E91 z relingami przy wyzszych predkosciach denerwuje. tu jest spokoj i cisza. Wyciszenie wiadomo, nierownosci mimo 18 bez problemu. Wszystkie Bejce cierpia na poprzecznych nierownosciach ale taki urok tego zawieszenia. Na minus... pokretla klimatronica i brak wyswietlania elektronicznego temperatury... w 3er to duzo lepiej wyglada tu jest tak ...dziwnie , kwestia gustu do mnie nie dokonca to trafia.

Jesli chodzi o prowadzenie hmm... 3ke mialem na zwyklym zawiasie , ladnie lykala zakrety , ale mam wrazenie ze jednak 5ka moze nie tyle lepiej to robi co daje wieksze poczucie bezpieczenstwa wtych zakretach. Napewno jest to spowodowane obecnoscia napedu na 4 kola.

 

Samochod przeszedl niedawno zabieg przyspieszajacy w postaci potocznie zwanego chip tuningu (nie lubie tego slowa ...)

 

Seria wyszla dosc okazala bo 241KM / 518 NM , rozwijane b. fajnie . Po prograime 286 KM i 612NM .Roznica w przyspieszeniu jest , samochod duzo lepiej zbiera sie na wyzszych predkosciach obrotowych, i przy wyzszych predkosciach(160-200) jest to odczuwalne znaczaco.

 

Kilka zdjec pogladowych :

 

http://desmond.imageshack.us/Himg152/scaled.php?server=152&filename=1001904v.jpg&res=large

 

http://desmond.imageshack.us/Himg638/scaled.php?server=638&filename=1001908g.jpg&res=large

 

http://desmond.imageshack.us/Himg208/scaled.php?server=208&filename=1001918u.jpg&res=large

 

http://i45.tinypic.com/ndwwmt.jpg

 

Tu z hamowania :

http://img853.imageshack.us/img853/1098/20120817182200.jpg

 

 

Wykres:

http://i45.tinypic.com/2jag8zn.jpg

Edytowane przez mmcv
  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

;) Dobrze że nie kupiłeś mojej, nie miał czym bym teraz jeździć....:/

w interesującym mnie przedziale cenowym nie ma nic (nic szybszego...) Także ja nie wiem czy moja 335 nie zostanie ze mną kolejny rok ;)

 

Fajna piąteczka, zrób jakiś filmik na YT 0-250 aby zobaczyć jak to się zbiera np: czy szybciej niż 535d... ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Gratki z zakupu :cool2: M-pak robi robote,dalbym czarna nerke,lepiej pasuje do shadow.Lampy tylne e60 lci sa kozackie.

Bezawaryjnosci! :D

Opublikowano (edytowane)

dzieki Panowie .

 

Stoi kozowato bo to X. na zywo nie jest zle , Przyzwyczailem sie, wyglada dostojnie :mrgreen:

Myslalem nad zawiasem ale w przypadku X-a to nie jest takie proste... Sprezyny tylko H&R, efekt...nieznany :roll: . Moga pojawic sie problemy z polosiami . W zakretach radzi sobie swietnie co ostatnio dosc intensywnie testowalem , nie jest to auto typu 3er na tor ale ... prowadzi sie bardzooo pewnie ku mojemu i pasazera zdziwieniu (rozbolal go brzuch przy zjezdzi z autostrady ). Niby przechyly sa (nie ma Dynamic Drive - nie bylo przy X) ale mozna cos modzic ze stabilizatorem tylko pytanie po co ... Na moje obecne potrzeby samochod idealnie sie sprawdza. Szybko jezdzi /malo pali jak na te mozliwosci (uwazam ze 3.0d to idealny silnik) , ladnie brzmi , jest cicho , jazda wogole nie meczy wrecz przeciwnie.

 

Plus taki ze na wertepach nie gubisz zebow a jak trzeba to mozna poszalec. :cool2:

Edytowane przez mmcv
Opublikowano
fajna seria 3... :cool2:

juz przeniesione ... :D

 

Fajna Bunia jaki przebieg ??? :cool2:

obecnie troszke powyzej 170k .

 

p.s. co do czarnej nerki ... wciaz sie bije z myslami :mrgreen: , ale wtedy idealnie pasuje gleba ktorej u mnie robic nie zamierzam ...

Opublikowano
Maciek u mnie modem nr.1 gdybym kupił czarną E60 byłaby właśnie czarna nerka :D więc nie zastanawiaj się tylko kupuj i zakładaj.. tylko nie te badziewia z allegro tylko najlepiej ORI shadowline...
Opublikowano

koniecznie daj znac jak to wyszlo i wrzuc jakies foto !! wyciagales juz nerki u siebie ? ciezko to wychodzi ?

 

Z ciekawostek to ostatnio na trasie wysiadla mi lewa lampa , tzn najpierw komunikat o spalonym przeciwmglowym , potem ze kierunek niedzilaa , potem info ze pozycyje, potem dziala . Gasze samochod odpalam wszystko ok , potem znow i tak caly weekend a troche km robilem. Okazalo sie ze masa nie miala dobrego styku. Podociskalem zworke i wszystko wrocilo do normy :D , ale srednio przyjemne jak nie ma kierunkowskazu z tylu w lewej lampie jeszcze na trasie... :mrgreen:

Opublikowano
koniecznie daj znac jak to wyszlo i wrzuc jakies foto !! wyciagales juz nerki u siebie ? ciezko to wychodzi ?

Nie chciałem Ci zaśmiecać tematu wiec zapraszam do osobnego działu: viewtopic.php?f=99&t=195132&p=1422106#p1422106 :wink:

 

Co do demontażu nerek to jest z tym trochę roboty, rozkręcania itd. Nie będę Ci teraz opisywał krok po kroku. Jak się zdecydujesz to opiszę czynności krok po kroku wraz z rysunkami z realoem.

Opublikowano

Dołączę się do grona klakierów i powiem, że piękne auto. Czarny sedan wygląda wyśmienicie. Wyposażenie niemal doskonałe. Nawet manual można przeżyć ;)

Gratuluję i odrobinę zazdroszczę ! :)

Opublikowano

Hej mam pytanie co do altufelg. Jaki masz rozmiar? 17"? czy 18" ? Bo właśnie mam identyczne lecz 19" ale chce je zmienić na 17" bo po prostu nie da się jeździć na nich ;) a tutaj mam porównanie chociaż jak będzie wyglądać :)

Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

heheh ja az tak slepo nie jestem zakochany w jednej marce. ale z tych ktorymi jezdzilem to najlepsze auto z jakim mialem doczynienia. Wiele rzeczy b.dobrze przemyslanych , niektore rzeczy wychodza dopiero po czasie, bo na pierwszy rzut oka nie czujesz jak umilaja zycie w samochodzie.

 

Wczoraj na dobrze mokrej drodze przy -1 (mam jeszcze letnie gumy) sprawdzalem po wylaczeniu trakcji jak sprawdza sie Xdrive ...i jestem pod wrazeniem . Praktycznie zero uslizgow , gosc ktory jechal przedemna 650i dal sobie spokoj pod gore, bo jak depnol to auto na boki mu zaczelo latac , u mnie zero problemow ale czulem na kierownicy ze spiete jest 40/60 albo 50/50 .

 

Przy skrecaniu w 90 stopni na dwojce dalem do pieca to bok poszedl lekka kontra auto jedzie prosto i nie traci przyczepnosci . Fajna sprawa ten naped , moze nie daje az tyle frajdy ale ... czlowiek sie pewniej jednak czuje lecac szybko po zakretach w deszczowo / sniegowy dzien ...

 

Czekam na konkretny snieg bo musze pocwiczyc . Pierwsze auto z 4x4. Jak polubie to nastepne tez bedzie 4x4 . Zreszta z mojego pkt widzenia do 5ki bardziej pasuje ten naped... Widok fajnej limuzyny slizgajacej sie pod gore albo nie mogacej wyjechac z osniezonego parkingu jest ..hmm kiepski. TO jednak ciezki samochod , zazwczyaj na szerokich kapciach , wiec jak sie zakopie to ameno .

  • 3 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

siema sory ze dopiero teraz ale prawie wogole tu nie zagladam .

 

Dzis chyba zlapalem ostatni dzien zimy wiec ...godzinna sesja pod Ikea sie odbyla.

 

Generalnie w zimie jezdzi sie super X'em bo masz ta swiadomosc ze wyciagnie Cie przod jak sie wkopiesz w jakis wiekszy snieg. Co do funu to 600nm szybko zrywa przyczepnosc i jest go sporo :D.

Jezdzi sie bardzo przyjemnie. Jednak RWD daje podobna przyjemnosc prowadzenia w takich warunkach , nawet ciut lepsza. Ale rozpedzanie na sniegu to bajka z 4x4 gorzej z hamowaniem :D

Opublikowano

Po ostatnim ataku zimy potwierdzam twoje słowa :) Przestałem psioczyć na X'a widząc sparaliżowane od śniegu miasto gdy ja jadę bez problemów i jeszcze mam z tego frajdę :P

Ps: dawaj jakieś nowe foty :mrgreen:

Opublikowano

nie modze przy aucie wiec fot brak Krzysiek :mrgreen: . Jest jak bylo , nie bede przeciez wrzucal zdjec ze kupilem olej, wymienilem tarcze i dalem nowe klocki /odkurzylem samochod i namleczkowalem plastiki :wink: - szalenstwo :norty: :norty: ? Chyba ze tak trzeba :roll: :wink: :wink: .

 

Auto jezdzi i ma sie dobrze ale mysle o zmianie . :D

 

ps ustawilibysmy sie wkoncu na jakis race z rolki :?: kiedy bedziesz w Krk ?

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.