Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Temat często wałkowany, ale jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem.. Przy zmianie biegów szczególnie 1,2 szarpie.. nie chodzi tu o umiejętności płynnej jazdy. Chciałem odpowietrzyć wysprzęglik odkręcając zaworek i 2 osoba pompuje w aucie... po tym co wypłyneło z niego(wyglądało jak piwo z sokiem, nawet miało pianke) mimo płynu w zbiorniczku przestało lecieć cokolwiek a sprzęgło oczywiście przestało w ogóle działać. Nabrałem płynu w strzykawkę i wtłoczyłem tam nowy płyn.. teraz działa, na początku nawet nie szarpał.. Ale dlaczego płyn w ogóle przestał lecieć? czemu był taki syfiasty tylko w wysprzęgliku(w zbiorniczku jest czyściutki)? może robiłem to w zły sposób.. ktoś poda instrukcje i sugestie co do odpowietrzenia wysprzęglika i źródła brudnego płynu w nim??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Znajomy musiał odpowietrzać podciśnieniowo bo inaczej nie mógł tego zrobić.
Opublikowano

wysprzeglik w e36 odpowietrzało się poprzez otwarcie zbiorniczka, otwarcie odpowietrznika i wtłaczanie płynu za pomocą strzykawki (najlepiej z góry auta, było lżej ;) ) poprzez odpowietrznik.

 

Czemu płyn był brudny? Bo stary był :norty:

Opublikowano
Kolor plynu sie zmienia poniewaz uszczelnienia ktore wystepuja w wysprzegliku oraz w pompce sprzegla sie wycieraja i zostaja wymieszane wraz z plynem.Dlatego co kilka lat plyn uklad powinien byc wymieniony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.