Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 190
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Kolego K8v8M, poniżej cytat kolegi, który w bezpośredni sposób napisał Ci to co ja wyżej delikatniej o Twoich teoriach.

 

Ale gdyby zachowali ceny, sprzed 15 lat to najtańsze BMW kosztowało by teraz 200 tys. Średnio wypasiona trójka 400 tys. Kto by tyle zapłacił ?

 

o inflacji za dużego pojęcia to ty nie masz...

 

Spróbuj zastosować to co napisałeś do kraju, gdzie zamiast inflacji jest deflacja, albo stagflacja o na dodatek dynamika wzrostu płacy średniej jest na poziomie zerowym, to może zrozumiesz, że trochę się skompromitowałeś :duh:

 

Nie brnij w to. Nie idź tą drogą :mrgreen:

Opublikowano
Kolego K8v8M, poniżej cytat kolegi, który w bezpośredni sposób napisał Ci to co ja wyżej delikatniej o Twoich teoriach.

 

Ale gdyby zachowali ceny, sprzed 15 lat to najtańsze BMW kosztowało by teraz 200 tys. Średnio wypasiona trójka 400 tys. Kto by tyle zapłacił ?

 

o inflacji za dużego pojęcia to ty nie masz...

 

Spróbuj zastosować to co napisałeś do kraju, gdzie zamiast inflacji jest deflacja, albo stagflacja o na dodatek dynamika wzrostu płacy średniej jest na poziomie zerowym, to może zrozumiesz, że trochę się skompromitowałeś :duh:

 

Nie brnij w to. Nie idź tą drogą :mrgreen:

No to sie za to wykazalaes wiedza. Jak jest deflacja to niemal wszystkie ceny spadają. W tym przypadku ceny aut spadają szybciej niż inne ceny. To jest takie trudne do pojęcia ? Masz jakieś zastrzeżenia to pisz o konkretach. Ja żadnych teorii nie przedstawiam lecz fakty.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Dobra ekonomisto, poddaje się, bo chyba na innym poziomie rozmawiamy i to dyskwalifikuje tę dyskusję, bo jeżeli uzależniasz jakość wykonanej usługi, towaru od dynamiki wzrostu średniego wynagrodzenia w danym kraju to mówi samo przez się.
Opublikowano (edytowane)

Przepraszam jakiej jakosci wy sie spodziewacie za te pieniądze? Wtedy średnia pensja to było 1200 zł dzis 4 tys. W stosunku do pensji BMW dzis jest o 50 procent tańsze niż lanos. Wtedy na lanosa trzeba było 36 średnich pensji dzis na BMW potrzeba zaledwie 22. Z czego waszym zdaniem ma sie brać z jednej strony cały czas realne obniżanie ceny, a z drugiej podnoszenie poziomu wyposażenia ?

 

A co tu napisałeś? Przeczytaj i pomyśl. Napisałeś, żeby napisać, czy coś z tego wynika?

Edytowane przez hassassyn
Opublikowano
Widze że co jeden to mądrzejszy i w dodatku nie na temat się kłócą ,ale to przecież Polska

Nie, to forum dyskusyjne (choć nie ekonomiczne :D ) i nie chodzi tu o udowadnianie swojej wyższości intelektualnej. Jeżeli ktoś pisze bzdury, to trzeba mu pomóc to zrozumieć. Spór jest istotą demokracji kolego.

Kończę OT.

Pozdrawiam adwersarza K8v8M.

Opublikowano

Przepraszam jakiej jakosci wy sie spodziewacie za te pieniądze? Wtedy średnia pensja to było 1200 zł dzis 4 tys. W stosunku do pensji BMW dzis jest o 50 procent tańsze niż lanos. Wtedy na lanosa trzeba było 36 średnich pensji dzis na BMW potrzeba zaledwie 22. Z czego waszym zdaniem ma sie brać z jednej strony cały czas realne obniżanie ceny, a z drugiej podnoszenie poziomu wyposażenia ?

 

A co tu napisałeś? Przeczytaj i pomyśl. Napisałeś, żeby napisać, czy coś z tego wynika?

Napisałeś juz co dla Ciebie z tego wynika. Skoro potrafisz myśleć tylko w ten sposób to ja nic na to nie poradzę. Nie wciskaj mi tylko swoich interpretacji i wszystko będzie dobrze. Ja zadałem otwarte pytanie. Jak ktoś ma wiedzę i rozum to sobie odpowie na nie nie wypisujac bzdur.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Z czego waszym zdaniem ma sie brać z jednej strony cały czas realne obniżanie ceny, a z drugiej podnoszenie poziomu wyposażenia ?

 

Z rozwoju, a nie ze zmiany średniego wynagrodzenia.

Opublikowano

Z czego waszym zdaniem ma sie brać z jednej strony cały czas realne obniżanie ceny, a z drugiej podnoszenie poziomu wyposażenia ?

 

Z rozwoju, a nie ze zmiany średniego wynagrodzenia.

Naprawdę nie rozumiesz że wynagrodzenia maja wpływ na koszty produkcji, a więc i cenę ? Oczywiscie wynagrodzenia w PL w stopniu znacznie niższym niż w DE, ale jednak maja. Jednak także w Niemczech cena BMW wzgledem średniego wynagrodzenia w DE spadła.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

Naprawdę nie rozumiesz że wynagrodzenia maja wpływ na koszty produkcji, a więc i cenę ?

 

Oczywiście, że mają, ale nie w taki sposób jak Ty piszesz. W tym przypadku akurat wzrost wynagrodzenia podnosi koszty produkcji, a nie obniża, a co za tym idzie cenę auta. Jak chcesz coś jeszcze napisać to na PW, bo śmietnik się zrobił.

Opublikowano

Problem w tym, ze ja nie napisałem w jaki sposób wpływa. To znowu Ty coś wymyślasz i przypisujesz to mi. Skończ z takim postępowaniem. Jak czegoś nie rozumiesz to sie dopytaj. Może być na PW , bo rzeczywiście nie ma sensu tego tu kontynuować.

 

Niech sobie każdy sam odpowie co sie może dziać z produktem gdzie rosną koszty zasobów ludzkich, energii, podstawowych surowców (stali, aluminium), a jednocześnie w wyniku presji rynkowej mocno obniża sie ceny. Moim zdaniem mimo to produkty BMW, szczególnie po roku 2007/2008 maja bardzo dobra jakość.

Jak juz ktoś wspominał w bardzo wielu rankingach seria 1/3 utrzymuje sie w czołówce aut bezawaryjnych, czesto widzę tez X3 ostatnio.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano

ADMIN, MODERATOR ... ktokolwiek ... juz drugi temat którego nawet nie chce mi sie czytac ... tu się zebrali ekonomisci, inzynierowie, handlowcy, politycy i chyba ktos kto trawe sprzedaje ale na temat nikt nic ...

Wywalic posty razem z moim po oczyszczeniu tematu ( atmosfery ) ... podobny syf sie zrobil w temacie co lepsze E9x czy E60...

masakra

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
Ale to forum jest fajne , uwielbiam...

 

Może ubytek 10 koni jaki wyszedł na rampie był spowodowany wywaleniem klapek? Ale ja nie czuję żadnej rożnicy po wywaleniu klapek

 

Szybko wyedytowałeś. Jak masz 10 koni mniej to nie wina klapek. Pewnie jakaś usterka.

 

A tu po co one są

viewtopic.php?f=70&t=206493&start=45#p1531879

Opublikowano
Ale jaka? zapchane wtryski?

 

Wtryski, DPF, Turbina, zużycie silnika, przepływka, jakość paliwa, stary filtr powietrza, nieodpowiedni olej trochę odbiera, przypchany wydech, zasyfiony i nieszczelny kolektor ssący, zasyfiony EGR...przyczyn może być wiele.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Opublikowano

-wtryski-nie wiem co z nimi... warto wlac jakiś środek do czyszczenia wtrysków? ( jaki polecacie?)

-kolektor ponoć mechanik powiedział ,że wyczyścil troszke jak wywalał klapki i stwierdził ,że jest w dobrum stanie

-filtr powierza nowy

- dpf i kata nie mam- cały wydech na przelocie

-olej był wymieniony na zalecany przez bmw do 330d

-ropa akurat na czas pomiaru/chipa była zalana pechowo najgorsza z najgorszych...

-przepływka ponoć igła

 

 

wychodzi na to ,że albo wtryski , albo wina kiepskiej ropy była, albo co wydaje mi się najbardziej prawdopodobne to właśnie brak tego doładowania dynamicznego czyli klapek...

 

 

może najlepiej je wymieniać profilaktycznie co jakis czas, zamiast wywalać całkiem...

Opublikowano

Jeśli mechanik bawi się inpa (piszesz że przepływka igła -jakoś, ktoś to musiał stwierdzić) to trzeba sprawdzić korekcje na wtryskiwaczach, ciśnienia i zrobić logi dynamicznie. Z tego dowiesz się jakie jest ciśnienie max w dolocie, ciśnienie na szynie i masa powietrza przy max obciążeniu silnika. Często za niewielkie straty mocy odpowiada przepływka (zabrudzona). Mierzy równo w całym zakresie obrotów ale zawsze troszkę mniej -użytkownik tego nie wychwyci ale inpa przy max obciążeniu tak. Na niej ma być ponad 1200 jednostek z wykrzyknikiem w max.

Doładowanie dynamiczne (jak doczytasz) jest do 2250 obr/min i przy małych i średnich obciążeniach tak że na wykresch tego nie zobaczysz. Wykres to max moc i max moment dla danych obrotów.

Opublikowano
-wtryski-nie wiem co z nimi... warto wlac jakiś środek do czyszczenia wtrysków? ( jaki polecacie?)

-ropa akurat na czas pomiaru/chipa była zalana pechowo najgorsza z najgorszych...

 

do wtrysków np. liqui moly albo coś takiego markowego

czasem możesz i k2 zalać nic nie będzie a może pomoże

 

co to znaczy najgorsza z najgorszych?

nie mów, że lejesz do samochodu gnojówkę?

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Witam, czy zna ktos z was kogos godnego polecenia z Warszawy, do wywalenia klapek w 391 2.0d 163 km?? i jaki to jest koszt??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.