Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 190
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ok rozważę temat bo wydał mi się bardzo ciekawy :), i jesteś pewien że nei zadziała to na zasadzie plug and play że wepnę wtyczkę i będzie si ??

 

pzdr. Łukasz

 

Nie jestem pewny, dlatego pasowało by się dowiedziec od kogoś kto w tym siedzi, wiem że chłopaki w E46 podłączają to pod napięcie które po wyłączeniu zapłonu zanika i w ten sposób klapa się zamyka ale e90 jest przystosowane pod przepustnicę dlatego całkiem możliwe że będzie działała po podłączeniu.

Opublikowano
U mnie w E46 urwała się , zatrzymując nad zaworem, ale ośka poszła dalej, nic nie robiłem, założyłem kolektor od 318d bez klapek i dalej śmigałem. W E90 usunąłem klapki, ale nie jestem zadowolony ma bardzo słaby dolny zakres, więc postanowiłem założyć drugi kolektor.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja do niedawna jezdziłem jeszcze z klapkami ale jak kolega powiedział mi że u niego w E60 z 06 r. klapka z ośką trzymała się na włosku to postanowiłem się szybko ich pozbyć i nie czuję różnicy po zdemontowaniu klapek, wstawiłem zaślepki a klapki zostawiłem całe gdyby kiedyś mi się odwidziało, teraz przynajmniej jakoś psychicznie czuję się lepiej wiedząc że nie zagrażają silnikowi :)
Opublikowano
W E60 też się urywały tak samo jak w E46,natomiast w E90 bardzo rzadko, tak nawiasem nie słyszałem aby ktoś pisał że się urwała w E90, ja u siebie zdemontowałem z ciekawości i nie jestem zadowolony, dzisiaj kupiłem kolektor z 2012r wygląda pięknie, zamontuje i dam znać.
Opublikowano

no u mnie też jak sciagałem w celach inspekcji po zakupie auta klapki byly ok, każda mocno siedzi, wszystkei chodzą równo i ładnie, przeczyściłem zmieniłęm uszczelki kolektora, i heja, teraz bede zmianił świecę na dniach zapewne to znowu tam zajglądne, teraz mam fajny środek do czyszczenia egrów i wszelkich nalotów, to psikne jeszcze tym.

 

 

Ja podpytam ponownie czy trzeba programować tą klapę w przepustnicy czy wystarczy ją wpiąć bo wtyczka jest tam gotowa.

 

 

pzdr. Łukasz

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W E60 też się urywały tak samo jak w E46,natomiast w E90 bardzo rzadko, tak nawiasem nie słyszałem aby ktoś pisał że się urwała w E90

 

Silniki w E60 i E90 są te same dlatego prawdopodobieństwo usterki jest podobne.

 

 

 

 

Ja podpytam ponownie czy trzeba programować tą klapę w przepustnicy czy wystarczy ją wpiąć bo wtyczka jest tam gotowa.

 

Pytałem Rogera i wg. niego nie będzie działała po podłączeniu ponieważ tą klapą steruje soft powiazany z DPF-em.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzieki ze spytales go :). Ale rozumiem ze da sie to doprogramowac ??

 

Pewnie da się to zakodować albo możesz podłączyć tak jak w E46.

Opublikowano

Stało się jednak to o co drży prawie każdy użytkownik nowoczesnego silnika ZS - URWAŁA SIĘ KLAPKA KOLEKTORA SSĄCEGO!

.

ktory rok jest twojego autka??

Opublikowano

Stało się jednak to o co drży prawie każdy użytkownik nowoczesnego silnika ZS - URWAŁA SIĘ KLAPKA KOLEKTORA SSĄCEGO!

.

ktory rok jest twojego autka??

 

 

wrzesień 2007

Opublikowano

Stało się jednak to o co drży prawie każdy użytkownik nowoczesnego silnika ZS - URWAŁA SIĘ KLAPKA KOLEKTORA SSĄCEGO!

.

ktory rok jest twojego autka??

 

 

wrzesień 2007

 

 

dziwne pisalem w tej sprawie do bmw i oddzwaniajac do mnie powiedzieli ze w modelach od 2007 poprawili urywajace sie klapki. to jak to w koncu jest cos poprawiali jesli tak to jak?

Opublikowano
Silniki w E60 i E90 są te same dlatego prawdopodobieństwo usterki jest podobne.

 

W E9x nie montowali 3.0d 218 km, gdzie klapki fruwały chyba najczęściej.

Silnik 3.0d 231 km został trochę poprawiony. Zmieniono przede wszystkim kolektor wydechowy oraz poprawiono kolektor ssący, tzn wzmocniono słynne klapki zawirowań. Wycieków z kolektora niestety nie wyeliminowali :-(

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam

Przymerzam sie do wywalenia klapek z E90 320d dpf 150KM z 2006r. Jakiej średnicy są one czy 22mm czy 33mm

 

22 mm

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dla mnie to zaczyna byc troche nienormalne. :duh: :duh:

Ktos kupuje samochod np 3-4 letni. Placi za niego niemale pieniadze jak na dzisiejsza ogolna drozyzne w kraju. I praktycznie nie moze spokojnie jezdzic bo nie dzis a za dwa tygodnie moze przyjsc koszt 4tys :mad2: :mad2: :mad2:

To nie sa samochody 15 letnie klejone u pana Kazia w szopie .

 

Co sie stalo z taka marka. ???

Wczesniej mialem inne bmw i nie mialem obawy jezdzic. Teraz zastanawiam sie czy dzisiaj wroce na lawecie czy nie.

 

Dobra generacja BMW moim zdaniem skonczyla sie na E46 , E39

 

szkoda

Tak sobie czytam ten wątem i mysle a gdzie Pablo :mrgreen:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Jedni piszą ze mieli klapki w kolektorze inni ze nie.jak to jest.Ja mam e90 z dpf i mam przepustnice przed egrem która łagodzi gaszenie auta i pytanie czy jak mam tą przepustnice to posiadam również klapki w kolektorze??
Pozdrawiam Kuba:)
  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.