Skocz do zawartości

e46 strzela w wydechu gdy schodzi z obrotów


arbuz229

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy mam problem z tym że bema podczas schodzenia z obrotuw tak jagby delikatnie strzelała z wydechu czy to chamowanie silnikiem czy po zdjęciu nogi z gazu na luzie co może być przyczyną auto muli co może być tego przyczyną??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po podłączeniu do kompa wywala 103 Regel-Vanos Endlage Einlass-Nockenwelle w gogle tłumaczenie powiedziało "Zazwyczaj koniec pozycja spożycie rozrządu VANOS"

123 ansterung kennfeldkuehlug tłumaczenie google "elektronicznie odwracalna kennfeldkuehlung"

 

auto jest z lpg strzeanie występuję i na Pb i Lpg jak schodzi z obrotów

co do spalania to jest 328 e46 na podwujnym vanosie muli a od 4 tysięcy ciągnie spalanie około 15 lpg przy dosyć deptanym aucie

Edytowane przez arbuz229
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po podłączeniu do kompa wywala 103 Regel-Vanos Endlage Einlass-Nockenwelle

123 ansterung kennfeldkuehlug

auto jest z lpg strzeanie występuję i na Pb i Lpg jak schodzi z obrotów

co do spalania to jest 328 e46 na podwujnym vanosie muli a od 4 tysięcy ciągnie spalanie około 15 lpg przy dosyć deptanym aucie

 

 

pierwszy błąd z tego co mi wiadomo oznacza błąd czujnika położenia wałka rozrządu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie kolego wymieniłem na niby sprawną używke orginał i dalej to samo potem trzeba jakoś zaprogramować ją czy zaadoptować?

 

tzw.Kasuje pamięć sterowników silnika. Komputer sam sobie później wszystko od nowa "programuje,wczytuje"- jak zwał tak zwał. I wydaje mi się że to tez powinieneś zrobić po wymianie tej części. Ale musisz być pewien że używka faktycznie jest sprawna bo z tym różnie bywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam że wywala mi zapłon na 1 cylindrze błąd 238 wg inpa wymieniłem cewke świece i dalej tak na tej świecy potrafi odrazu po odpaleniu wywalić a na strarej raczej odbywało się to jak auto było nagrzane chodził na 5 cylindrów po zgaszeniu za 3 razem chodził na wszystkie gary i taka sytuacja się potrafi powtarzać co może być przyczyną nie ubywa oleju wcale nie kopci czy zawory mogły by mieć coś z tym wspolnego na obrotach równo stoi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam że wywala mi zapłon na 1 cylindrze błąd 238 wg inpa wymieniłem cewke świece i dalej tak na tej świecy potrafi odrazu po odpaleniu wywalić a na strarej raczej odbywało się to jak auto było nagrzane chodził na 5 cylindrów po zgaszeniu za 3 razem chodził na wszystkie gary i taka sytuacja się potrafi powtarzać co może być przyczyną nie ubywa oleju wcale nie kopci czy zawory mogły by mieć coś z tym wspolnego na obrotach równo stoi

 

Wszystkie twoje problemy sprowadzają się w.g mnie do tego "czujnika położenia wałka rozrządu". Najpierw uporaj się z nim bo czy tak czy tak należało by "zaprogramować" A jeżeli dalej będą występowały problemy odnośnie nie palenia na wszystkie cylindry to będziemy myśleć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.