Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

nie przesadzaj ze za 10 tyś kupisz e39. Na pewno nei bedzie miała 200tyś i na pewno nei bedzie bezwypadkowa. Nie rozumiem ludzi co kupuja takie tania auta a potem narzekaja ze wszystko sie sypie. Ostatnio znalazlem na Bez-wypadkowe.net, korektę miesiąca... było ta e46 po lifcie 318d 2003 z 200tyś km przebiegu za 13 tys.... I co?? Da się kupić. Jeden zobaczy, drugi i mówi ze za 13 można kupić e46 po lifcie...no pewnie kupujcie ile wlezie:

 

http://bez-wypadkowe.net/showthread.php/6648-BMW-e46-Paczk%F3w-nr-rej-77JKXG-przeb.438.535-KOREKTA?p=46202#post46202

 

Tak samo bedzie z e39 za 10tyś, tak samo za e34 za 5 tyś...tym bardziej jeśli szukasz polifta...

Zejdź kolego na ziemię...

 

PZDR>

Opublikowano

Przeciez mozna i za tysiac kupic. Jaki problem? Tylko co z tego?

 

5tys za dobrze utrzymane E34? Ja przez rok w swoja wlozylem ponad 5tys. A gdzie reszta? Wiadomo ze nikt mi tych pieniedzy nie zwroci, ale nie przesadzajmy. Za swoje 520i dalem 7200zl i nie byla idealna. Na start wymagala naprawy zawiechy przedniej, amortyzatorow tyl i innch dupereli typu nie dzialajaca roleta, wybrakowane podswietlenie wewnatrz itp. Szukalem porzadnej E34 2 miesiace, dzien w dzien. Mialem do wydania kolo 7.5tys i naprawde bylo ciezko znalezdz cos z jakims wyposazeniem i zeby trzymalo sie kupy. Sam polowalem na poliftowego Touringa 525i, ale za te siano nie moglem na to liczyc. Malo tego, za te siano nawet nie bylo godnej 525i. Zawsze ktorys egzemplarz mial cos nie tak, albo jakis typowy golas, albo ogromny przebieg, albo jakies przerobki i tak wkolo macieju. Chyba ze komus nie zalezy na oryginalnym wygladzie itp to i taka za 3tys mu podejdzie i bedzie sie cieszyl. Obejrzyj ogloszenia E34 i zobacz co mozna miec za 5tys. Wszystkie to zajechane sztuki, po wiejskich tuningach albo poprostu zmeczone zyciem. Bez roznicy na wersje silnikową.

 

W przyszym roku planuje zakup E39 528i i jak nie masz 15tys minimum to nie ma co liczyc na cuda.

Opublikowano

@rafal735r

Moja na podstawie niemieckich papierów i wyliczeń ma ok 300-320tys (oficjalnie 215) i siedzenia są całe.

 

Sam stanąłem przed wyborem e39 czy e34 z podobnych lat i w podobnych pieniądzach.Wybrałem e34 - lepszy stan,wyposażenie.Najważniejsze jednak było co innego - z inżynierskiego punktu widzenia e34 jest po prostu dużo porządniej zrobiona,większy zapas materiałowy,lepsze niektóre podzespoły.Przy podobnych silnikach (np m50 kontra m52) lepiej zrobione nadwozie itp.E34 to auto zaprojektowane bez kompromisów,w E39 już widać łapska ksiegowych.Żeby nie być gołosłownym spójrzcie choćby na przekładnie kierowniczą,ta w e39 jest taka jak w Skodzie :twisted:

Opublikowano
Dla mnie mocnym argumentem są światła. Z przodu 2 osobne klosze, a z tyłu "dwa piętra". Szkoda, że e39 nie ma świateł podobnych do tych w e46.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
niestety tylko 2 sztuki na allegro...

 

I utrzymanie droższe.

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.