Skocz do zawartości

Blokada kierownicy


multilab

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

aku pokazywal mi 11.8v w inpie ,mam wsadzony od poliftowej ma wiekszy AH,no ok czyli trzeba rozebrac i moze bedzie chulac masz jakis opis?

skrab wedlug mnie kazdego moze dorwac to i wszedzie ,takie to nowoczesne cuda ,najlepiej z laptopem jezdzic :mad2:

znajomu robi na stacji opowiadal mi kiedys x6 podjechala i juz zostala laweta musiala ja scholowac...

jceel buduja nowe na jagiellonskiej bedziemy miec takie cosik w tym pieknym miescie :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 80
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

A odpalal Ci?Czyli mowisz laweta i i adaptacjia co dokladnie robili??

Pewnie bede mi chcieli wcisnac cala wymiane u mnie w tym miescie te aso to komedia :mad2:

Powiedz mi jak dlugo jezdzisz po tej adaptacji?

 

U mnie odpalało ale słyszałem ,że jak zacznie sie wyświetlać na czerwono to może jak u Ciebie blokować zapłon .

Nie ma co czekać i jechać na adaptację która polega na tym ,że wyznaczają inny punkt blokowania ( tak mi powiedzieli cokolwiek to znaczy ) .

Jeżdziłem do różnych magików w okolicy ale ciągle ta kontrolka się paliła mimo kasowania błędu i przy każdej wizycie w aucie gong i komunikat między zegarami - denerwujące bardzo . Po tym zabiegu w ASO minęło juz 1,5 roku i komunikat się nie pojawił więcej :cool2:

 

Tu masz temat z poradami :

viewtopic.php?f=70&t=115932

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Czekam na wyczesanie :shock:

 

Jak sie bedzie wszystko wszystkim na tace wykladac to nikt sie niczego nie nauczy, troche samodzielnosci :cool2:

A nie tylko siedzisz i sepisz az ktos za ciebie wszystko sprawdzi i swoje autko bedzie narazal :nienie:

 

Swoja droga jest od tego dzial odpowiedni

No to ja wiem że ty czekasz żeby tylko kogoś z forum wyczesać. Jak ci koleś napisał prawdę o druciarstwie w twoim wykonaniu w innym dziale to żeś się obraził. Mi to jest akurat nie potrzebne ale jeżeli kolego udzielasz się na forum to nie rób tego zarobkowo bo to nie po to jest. Zawsze znajdzie się jeleń do wyczesania, nie ???

Krzysztof
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi pali sie an zolto,dzwonilem do aso za wykasowanie elv i inicialowanie tak gosc poiedzial zyczy sobie 36ozl ,a kolumna cala 1800zl plus robocizna :mad2:

Poj...ło ich chyba to jest jakaś paranoja poszukaj jakiegoś gościa kumatego w Częstochowie powinien ogarnąć temat ,a zadzwoń jeszcze do serwisu Boscha chyba Michał Anioł się nazywa ja tam miałem kiedyś dwa auta b7 i v50 chłopaki zrobili bez problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krzysiek555 najpierw niech zrobią adaptacje a potem zobaczysz co będzie dalej . U mnie w serwisie boscha nie dali rady tego wykasować dopiero Aso pomogło .

 

Na pocieszenie masz tutaj kogoś kto też lubi niebieski kolor :norty:

 

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. U mnie problem występuje tak: wkładam kluczyk i pokazuje się zółta kierownica z kłodka, ruszam kierownica i zółta kierownica z kłodka znika.( kiedys chyba raz mi sie zapaliła na czerwono) W czasie jazdy nie pokazuje żadnego błedu . Czu u was tez w czasie jazdy zadnego bledu nie ma?? Czy jest może ktoś z forumowiczow w stanie zrobic mi cos z tym za drobna oplata w trójmiescie lub za tydzien w okolicach Świebodzina(tego od jezusa:P ) Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonilem powiedzieli ze to zrobia ale,raczej znow to sie stanie poniewaz jest juz zurzyta kolumna i podczas mrozu ja chwycilo i komputer to zauwazyl i zablkowal...

 

Tak jak wspomniałem wcześniej..zanim zaczniesz jeździć po serwisach i płacić za kliknięcie dwa razy w kompa to pasuje dostać się do układu blokady..tam zapewne styki silniczka są przyśniedziałe CZARNE..co przyczynia się do nieprawidłowego przepływu prądu. Według mnie w całym tym układzie uszkodzeniu najczęściej ulega właśnie ten silniczek elektryczny (podobne występują w samochodzikach sterowanych :)). Adaptacja kasowanie reset ELV CAS może nie przynieść efektu, dlatego przed kasowaniem nic nie zaszkodzi jak wyjmiesz kolumnę i przeczyścisz to i owo. Jeśli zaś wolisz tego nie ruszać to daj komuś kto kolumnę Ci wyjmie..wyślij ją do mnie..ja zrobię co w mojej mocy. Koszty jakie poniesiesz to wysyłka do mnie i z powrotem, na pewno mniej Cie to wyjdzie niż samo kasowanie błędów. Jeśli już uda Ci się pozbyć problemu to staraj się zostawiać auto na prostych kołach, aby na blokadę nie działały naprężenia skręconych kół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. U mnie problem występuje tak: wkładam kluczyk i pokazuje się zółta kierownica z kłodka, ruszam kierownica i zółta kierownica z kłodka znika.( kiedys chyba raz mi sie zapaliła na czerwono) W czasie jazdy nie pokazuje żadnego błedu . Czu u was tez w czasie jazdy zadnego bledu nie ma?? Czy jest może ktoś z forumowiczow w stanie zrobic mi cos z tym za drobna oplata w trójmiescie lub za tydzien w okolicach Świebodzina(tego od jezusa:P ) Pozdrawiam

 

Długo to już trwa? Jeśli od niedawno to podejżewam że sterownik po zliczeniu jakiejś liczby tych błędów osiągnie max i zaświeci się błąd na stałe. Wtedy reset elv cas i jeździsz dalej do ponownego zliczenia. Przyczyną pojawiania się błędu może być już słaby aku lub sama blokada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łącznie może zaświeciło mi się to ok.20-30 razy. Czy jak bład się pojawi na stałe to będę mógł dalej jezdzić czy np. nie odpale auta? Aku jest ok. raczej cos jest chyba z blokada ponieważ czasem mi nawet nie zablokuje kierownicy jak wyłączę silnik.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łącznie może zaświeciło mi się to ok.20-30 razy. Czy jak bład się pojawi na stałe to będę mógł dalej jezdzić czy np. nie odpale auta? Aku jest ok. raczej cos jest chyba z blokada ponieważ czasem mi nawet nie zablokuje kierownicy jak wyłączę silnik.

 

właśnie koledze krzyśkowi wczoraj unieruchomiło jedynkę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem do ilu błędów zlicza. Pewnie jak zaświeci na żółto na stałe to normalnie będziesz mógł jeździć. Żółta ikona informuje o tym iż jest jakiś problem z blokadą ( w mim przypadku przyśniedziały styki silniczka - nieprawidłowy przepły prądu). W blokadzie jest czujnik położenia który ma za zadanie określić położenia rygla. Mówiąc prosto, jeśli w pozycji otwartej (zapłon włączony) rygiel nie będzie na miejscu, tzn czujnik nie zostanie przysłonięty to zapewne komp nie pozwoli na odpalenie auta i wtedy ikonka blokady będzie CZERWONA. Wtedy to już raczej usterka mechaniczna blokady, czyli nie obejdzie się bez wyjęcia kolumny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Dzis stalo sie to u mnie ,auto stalo kilka dni na mrozie !Gdy dzis chcialem odpalic wsadzilem kluczyk i wyskoczyla zolta ikona kierwonicy z klodka :mad2:

Auto nie odpala ,przed chwila przyjechal kumpel i probowal mi odblkowac waszymi wskazowkami i lipa ,nic nie dziala :mad2:

Panowie czy czasem nie pozostalo mi jechac do serwisu i wymienic kolumne?

Pytanie pomocnicze...

Czy po wsunięciu kluczyka słychać aby rygiel zwalniał kierownicę czy jest martwy ?

Czy masz zwykły kabelek z Allegro aby podłączyć się do auta ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis stalo sie to u mnie ,auto stalo kilka dni na mrozie !Gdy dzis chcialem odpalic wsadzilem kluczyk i wyskoczyla zolta ikona kierwonicy z klodka :mad2:

Auto nie odpala ,przed chwila przyjechal kumpel i probowal mi odblkowac waszymi wskazowkami i lipa ,nic nie dziala :mad2:

Panowie czy czasem nie pozostalo mi jechac do serwisu i wymienic kolumne?

Pytanie pomocnicze...

Czy po wsunięciu kluczyka słychać aby rygiel zwalniał kierownicę czy jest martwy ?

Czy masz zwykły kabelek z Allegro aby podłączyć się do auta ?

 

ja byłem u kolegi i odpowiem może za niego...

 

1) rygiel nie zwalnia kierownicy, jest martwy. nie da się włączyć zapłonu.

2) próbowałem skasować ten licznik zarówno inpą (reset elv counters) jak i tool32 (steuern_elv_cośtam, obie te pozycje)

3) w pamięci IS jest cały czas błąd ELV, po skasowaniu powraca. kasowanie IS zarówno inpą jak i tool32 nic nie daje

4) mogę spróbować jeszcze dziś DISem ale nie wiem czy to ma jakikolwiek sens

 

ktoś tu wspominał jeszcze o programowaniu CAS, ale podejrzewam że zwykły naiwny upgrade przez WinKFP nic nie da, mam rację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Zakładając, że akumulator jest sprawny i że nie rozjechała się synchronizacja pomiędzy DDE a CAS to raczej trzeba dobrać się do rygla lub go wymienić... niestety :mad2:

 

Sam upgrade softu w CAS raczej już tu nić nie da bo rygiel milczy:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładając, że akumulator jest sprawny i że nie rozjechała się synchronizacja pomiędzy DDE a CAS to raczej trzeba dobrać się do rygla lub go wymienić... niestety :mad2:

 

robiłem też synchronizacje DDE i CAS... ale to nie to

 

Sam upgrade softu w CAS raczej już tu nić nie da bo rygiel milczy:(

 

czyli usterka jest typowo mechaniczna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonilem powiedzieli ze to zrobia ale,raczej znow to sie stanie poniewaz jest juz zurzyta kolumna i podczas mrozu ja chwycilo i komputer to zauwazyl i zablkowal...

A może by tak jakąś suszarkę typu farelka włożyć rano jak są duże mrozy i zagrzać wnętrze to problem by zniknął chociaż częściowo co wy na to :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łącznie może zaświeciło mi się to ok.20-30 razy. Czy jak bład się pojawi na stałe to będę mógł dalej jezdzić czy np. nie odpale auta? Aku jest ok. raczej cos jest chyba z blokada ponieważ czasem mi nawet nie zablokuje kierownicy jak wyłączę silnik.

Jak nie ruszysz kierą to ci nie zablokuje kierownicy :norty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkim, którzy mają ten problem proponuję zawsze gasić auto gdy koła i kierownica jest prosto. Następnie wysiadać i wsiadać do auta nie dotykając jej.

Bardzo dobre spostrzeżenie też tak myślałem :cool2:

Po przeczytaniu musialem sprawdzic. Tak wiec wsiadłem do auta nie ruszajac nic i kierownica z kłodka znowu sie pojawiła :P wyłaczyłem, właczylem , wysiadłem , wsiadłem bez dotykania kierownicy(kilka raz) i u mnie to nie działa na dwa rozruchy silnika raz włącza sie kłodka:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.