Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja mialem podobny problem jak ty kolego po dziurach mi kierownica uciekala a jak wdepniesz na hamulec i po dziurach to juz masakra

na stacji geometria wszystkie zdrazki itp super

amortyzatory po 60% opony 205,55.15

cały czas doszukiwałem sie problemu każdy mi mówił ,że przesadzam wszystko jest ok ładnie równo jedzie itp

w koncu kupiłem amortyzatory w zeszły piątek pomimo tamtych wielce sprawnych włożyłem nowe

:cool2: :cool2:

i teraz jest malina ! :cool2:

nie ucieka kierownica

zobacz na absie jak deszcz pada

jesli wdepniesz i na absie bedize przód auta pracowac prawo lewo to wiedz ,że cos sie dzieje :twisted:

mi pracował teraz jak spadł deszcz rozpedziłem go troche to pieknie samochodzik wogole nie pracuje jedzie równiutko bez zazdnych lekkich ruchów prawa lewa kierownica tez ledwo co sie rusza

a wczesniej miała wieksze ruchy przy absie

a podwozie naprawe mam wszystko nówki koncówki drązki itp wszystko nowe jedynie amortyzatory nie były dotykane

i tu znow sie sprawa stacjidiagnostycznej pojawia

kiedys pojechałem mercedesem s600 na stacje

wiedziałem dobrze ,ze auto juz wogóle zawieszenia niema pływała strasznie po autostradzie

a jednak komputer pokazał po 90% :roll:

musisz dostosować trzepak do danego zawieszenia takie ogólne sprawdzanie to taki lekki pic na wode

a nawiązując do tulei nie wiem jak inni mieli

ale kiedy mi w poprzedniej e36 -sedan

rozklekotała sie prawa tuleja to objaw był jedynie taki ze przy 100km/h mniej wiecej zaczynala trząś kierownicą

im szybciej jechałem tym bardziej latałą kierownica

Opublikowano

ja byłem dziś na diagnostyce i nigdzie nie ma luzów tylko te tuleje wahacza przedniego mocno pracują :/ ale poleciałem do znajomka i przykręciłem od niego rozpórkę dolną ( taką co pod silnikiem idzie ona ma kształt litery X i powiem wam że auto lepiej się sprawuje :cool2: :mrgreen: już nie lata na nierównościach ale te tuleje oryginalne to powiem wam , że za mocno pracują :shock: to szajs kurde trzeba pełne zapodać tak jak kolega wyżej pokazał

tak te tuleje będą o niebo lepsze
Opublikowano

Założyłem u siebie pełne tuleje - nawet na tej samej aukcji kupiłem. Wreszcie koła nie latają luźno w przód-tył, przód auta nie ciągnie na dziurach. Precyzja prowadzenia wzrosła.

 

Warto przy okazji wymienić sworznie na pełne, bez dodatkowej gumy. Robi takie sidem i meyle.

Opublikowano
mowilem koledzy ze to tuleje,one sa fabrycznie nacinane po bokach ale jak juz sie wytra to jest lipa ogromna, tym co nie wierza a maja z tym problem to proponuje wziasc łyche w reke i sie przekonac jak kolo chodzi przod-tył

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.