Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, od niedawna jestem właścicielem e36 323ti, ma oryginalne felgi 16 z oponami 225/50/16, na wszelkich nierównościach, koleinach kierownica ucieka z rąk, wyrywa się, czy to normalne w e36? Dodam, że nigdy nie miałem takich problemów w E34, a opony mam tej samej szerokości.
Opublikowano
Samochód jest świeżo po przeglądzie i serwisie, z zawieszeniem wszystko ok. Wrażenie jest jak np. w małym, mocnym aucie, kiedyś miałem 205 gti i właśnie tak uciekała kiera na nierównościach... ale to BMW, nie peugeot, więc nie powinno się tak dziać...
Opublikowano
ja mam to samo co kolega na koleinach oraz szajskim asfalcie trzeba ostro trzymać kierownicę bo w każdą stronę wyrywa ... opony przód 235/45/17 tył 245/40/17 ciśnienie 2,2
Opublikowano
jedz na stacje diagnostyki i ustaw wyprzedzenie sworznia na 18 minut nie stopni koszt zapewne mniejszy niz nowe swoznie i zobacysz wtedy

 

 

a o co kaman z tym wyprzedzeniem ?? co to zmienia ?? jakie są plusy takiego ustawienia ??

Opublikowano
Zobacz magiel jak radzi kolega wyżej. Szarpnij na kanale góra, dół i lewo prawo, musisz to zrobić na chama, gdy auto stoi na kołach. Jak będzie luz to usłyszysz stukanie. Gdy luz jest mały to przegląd diagnostyczny może tego nie wychwycić. Ja mam 195/65 i też miałem problem z delikatnym wyrywaniem po zmianie z zimowych (185). Skręciłem magiel śrubą i teraz gra.
Opublikowano
na zimówkach nie mam tego problemu i na śniegu czy lodzie jest ok a na tych letnich szerokich jest ten problem :/ tak jak kolega napisał że jest u niego tak i ja mam
Opublikowano
Nie ma takiej opcji, dziś jadę zrobić jeszcze raz przegląd całego zawieszenia i zrobię zbieżność, nie chce mi się wierzyć, że rozmiar tak wpływa na zachowanie samochodu, to niebezpieczne, więc na pewno bmw nie wypuszczało by auta z seryjnymi 225/55r16... dam jutro znać, czy coś pomogło.
Opublikowano
hehe koledzy..wymiencie tuleje wachacza na PEŁNE bo standardowe sa przecinane i dlatego tak sie robi,na alegro sa takie dwie tuleje za 130zł Pełne,ja tez z tym walczylem i na diagnostyce włozył łyche tam hdzie tuleja wachacza ta przecinana i zaczoł odginac i kolo wtedy chodzi przod-tył, duzo ludzi u mnie w miescie to robiło tzn zmieniało na pełne,w sklepie mi powiedzieli ze pasuja tez od omegi,ale luknijcie na alegro jak wygladaja standardowe a jak te Pełne,nasze sa po bokach rozcinane a tamte za 130zl cale guma zalane. 10000000% to jest twoja przyczyna :8) piszcie efekty
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No nie przesadza....jak by to było złe to by od nowości tak robiło z tymi tulejami...

 

PZDR>

Opublikowano
ja mowie jak jest i wiem bo kolega tez to mial..po jakich kolwiek dolkach i nierownosciach kierownica myszkuje.. te tuleje sa przecinane po bokach a jak sa juz troche wyrobione to calkiem lipa..po cos tez pełne wyprodukowali prawda?
  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.