Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie!

 

posiadam BMW e39 528 z 1997r.

Od jakiegoś czasu zaczęła szarpać na równym gazie, gdy staram się utrzymać taką sama prędkość. Gdy tylko dodam gazu lub zdejmę nogę z pedału szarpanie znika.

Po odpaleniu trzyma obroty, kręci się żwawo i przyspiesza normalnie.

 

Czy ktoś spotkał się już z podobnym przypadkiem??

Co jest przyczyną?

Opublikowano
Mam to samo kolego w mojej bumie. I TESZ ZDARZA MI SIE JEZDZIC NA REZERWIE.Mysle ze to od jazdy na rzyda zatyka sie filtr i wtryski.ale ostatnio dokladnie przejrzalem silnik i zobaczylem ze tylni kolektor mam nieszczelny.i doszedlem do wniosku ze to tesz morze byc powod.
Opublikowano
Mam to samo kolego w mojej bumie. I TESZ ZDARZA MI SIE JEZDZIC NA REZERWIE.Mysle ze to od jazdy na rzyda zatyka sie filtr i wtryski.ale ostatnio dokladnie przejrzalem silnik i zobaczylem ze tylni kolektor mam nieszczelny.i doszedlem do wniosku ze to tesz morze byc powod.

Tesz? rzyda? morze? :mad2: Chyba to jakaś prowokacja albo adadus :D

 

Kolego świece kiedy były wymieniane? Cały zapłon do sprawdzenia/ wymiany. Może dawno nie widział serwisu.

Opublikowano

Kolega po prostu zaznaczył Twoje błędy. Na forum staramy się pisać dokładnie, gdyż czytający ma łatwiej czytać. Lepiej jest, jak wszystko jest czytelne :cool2:

 

P.S Adadus to był koleś hehe :D

Opublikowano

Witam!

 

Cały układ był już sprawdzany. Świece nie maja tygodnia.

Cewki były sprawdzane. Błędów na kąpie nie ma.

 

 

Problem pokazuje się tylko na równym gazie, gdy chcesz utrzymać taką samą prędkość.

 

jakieś inne propozycje ??

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam!

 

Cały układ był już sprawdzany. Świece nie maja tygodnia.

Cewki były sprawdzane. Błędów na kąpie nie ma.

 

 

Problem pokazuje się tylko na równym gazie, gdy chcesz utrzymać taką samą prędkość.

 

jakieś inne propozycje ??

 

PRZEPŁYWOMIERZ... :idea:

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
P.S Adadus to był koleś hehe
A mi trochę brakuje Adadusa :cry2:
  • 1 rok później...
Opublikowano
Witam mam problem z moim bmw e39 97 rok z gazem. Zauważyłem że dzieję się tak wtedy jak jest zimno ! jak przyspieszam na piatce z prędkości 60 70km\h to zaczyna szarpac do jakiegoś momentu . Jak jade spokojnie ok 80 90 na godzine czuje spadki mocy takie pod pedalem gazu ewidentne spadki mocy słabo przyspiesza jest jakas zamulona jak na prawie 200km to stasznie jeździ.Też jak przyspieszam z malej prędkości na dużym biegu i nagle puszcze pedal gazu zaczyna szarpac az gdzies z tylu na wale jak by ale chwila i spokoj pomóżcie nie wiem co robic niemam w okolicy nikogo kompetentnego do pomocy
Opublikowano
Dodam jeszcze ze wymieniłem czujnik polozenia walka sonde i dalej to samo . Czy może to być wina katalizatora bo jak ja kupiłem to strasznie olej palila i trochę tak jezdzilem i później robilem kapitalke czy kat może być zapchany i takie objawy dawac?
Opublikowano
Po pierwsze to prędkości 60-70 km/h nie są na "przyspieszanie z 5-ego biegu". Przy przyspieszaniu z niższych biegów też się tak dzieje? Co do walenia w tylnej części to może podpora wału albo cuś?

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano
ale nie powinna tak szarpać jak już to powinna pomału się rozpędzać ale to nie jest taka prędkość dla której piaty bieg to za dużo a jak zredukuje do 4 to tez potrafi szarpać przez chwile a jak się już trochę rozpędzi to ok a ostatnio zaobserwowałem ze jak było zimno i przyspieszałem mocno tak do 130km\h to zaczął tak kurde nie wiem jak to napisać zaczęła tak z przerwami przyspieszać takie drrrr... i się strasznie pomału rozpędzała tak jak bym gazu w ogóle nie dodawał:( nie wiem już co robić nie wiem od czego zacząć no i tak jak mowie nie powinna tak szarpać. a i jeszcze jak jadę spokojnie tak ciągle 80-90km\h to czuje takie spadki mocy tak spada takie buu i normalnie i za chwilę znów pomóżcie koledzy
Opublikowano

Czy nie są spękane i czy w nocy nie widać iskrzenia. Ale to takie domowe sposoby nie zawsze skuteczne.

One nie są drogie. Jak ich nigdy nie wymieniałeś to kup nowe po prostu.

 

Ja kupowałem świece razem z fajkami żebym nie miał w przyszłości problemu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No takie szarpanie to może być wina zawieszenia.

Tuleje belki do sprawdzenia.

I ogólnie szukaj luzów w zawieszeniu zwłaszcza z tyłu.

 

Twoje auto to sedan?

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Aha ok sprawdze kable a tuleje mam nowe więc wątpię a z tym szarpaniem z tylu to jest tak że jak rano np rusze dam szybko gazu i puszczę i zaczyna szarpać aż mówię gdzieś na wale tak szarpie niemam kanału żeby dokładnie zajrzeć ale coś wymyślne !ale może to wina gdzieś od silnika sondę wymieniłem czujnik walka i nic to samo dodam że przez to też taki muł jest nie ma takiego kopa jak powinna a tak wogóle to 2.8 silniki są żywe czy tak sobie bo nie miałem okazji jeździć innym takim ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam 2,8 i dynamika jest właściwa. Szybko reaguje na dodanie gazu.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.