Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Od pewnego czasu mam objaw tak jakby na chwilę odcinało go przy obrotach 1900-2000 , szczególnie jak powoli przyspieszam .

Wygląda na nastawnik turbiny , ale może ktoś miał coś takiego i ogarnął to.???

 

będę wdzięczny za pomoc.

pozdr.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Nie ma żadnych błędów .

Rozebrałem sam nastawnik geometrii Turbo , to taki moduł z silniczkiem przy turbo i wyraźnie zacinało się na tych małych dźwigniach które sterują ośką wchodzącą do turbiny.

Teraz Chodzi płynnie i nie zacina się . ale polatamy i zobaczymy.;)

od razu wyczyściłem przepustnicę na dolocie i dolot kolektora ssącego.

ZROBIŁO SIĘ O NIEBO LEPIEJ :)))

ZBIERA SIĘ TERAZ ;))

CZUĆ TE 205 PS;))

POZOSTAŁO JESZCZE CZYSZCZENIE KOLEKTORA SSĄCEGO I KLAP . bo się urywają jak nawali tam nagaru, a nagaru, takiej smoły na dolocie za przepustnicą było 5 mm...SZOK !!!

A MAM TYLKO 95 TYŚ.

 

POLECAM WSZYSTKIM CZYSZCZENIE !!!

WARTO.;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.