Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jeżeli ten czujnik będzie szwankować, to będziesz mieć nierówne ciśnienie na wtryski, bo pompa sama z siebie nie ustabilizuje go.

W związku z tym możesz mieć oszukane wyniki przelewowe. Zobaczysz, jak wymienisz czujnik.

 

Ja z regeneracją wstrzymałem się po długiej zabawie i obecnie cieszę się sprawnym silnikiem.

Opublikowano
no ok rozumie czujnik wymienie za jakis czas, ale wtrysk miałem uszkodzony i juz betka pali na dotyk...Ja juz sie troche pogubiem bo sie za bardzo nie znam.Jest czujnik w pompie a drugi na listwie?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W pompie masz regulator ciśnienia, a na listwie wtryskowej masz czujnik ciśnienia, to tak w skrócie :mrgreen:
Opublikowano
Ale po wymianie troche sie wkurzyłem bo silnik ciepły trochę faluje a tego nie było.Powiedzieli ze to wina czujnika ciśnienia w pompie...

 

Ile to już postów napisałem o tym czujniku? Czyli regulatorze ciśnienia CR? :)

A tu kolega pisze co innego... :duh:

Opublikowano

O ile dobrze kojarzę, to czujnik wpływa na dawkowanie paliwa na podstawie ciśnienia w listwie. Tak więc co najwyżej jest problem z kompletem wtrysków.

Ale regulator odpowiada za utrzymanie tego ciśnienia. Jest on mechaniczny, więc słabe paliwo przy wykańczającej pompie może go zawalić. I to ma szansę wystąpić według mnie 100 razy częściej niż sam czujnik (elektryka).

Opublikowano

W takim razie ja zadam pytanie - jak najlepiej to zdiagnozowac?

Jeden błąd może świadczyć o 3-4 rzeczach do wymiany.

Skoro tutaj piszecie koledzy o przelewającym wtrysku - jak sprawdzić czy wtrysk ma przelew? Jest na to "domowa" metoda ?

 

Pozdrawiam,

Paweł

Opublikowano
6 strzykawek 20ml, dorobione końcówki aby ładnie je wsadzić we wtryski na powrocie. Powrót zatkać czymś (np śrubką) i odpalić na paręnaście sekund. Jak wszystkie dadzą mniej więcej to samo, to jest ok. Jak któryś ewidentnie będzie dawał więcej, to wiadomo już co.
Opublikowano

Odpalić czy próbować odpalać? (kręcić silnik) ?

Rozumiem, że robić to na ciepłym silniku wtedy gdy są największe problemy z odpaleniem?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam.U mnie problem ponownie sie pojawił.Silnik faluje strasznie az cala buda chdzi.Wtryski wyjalem i sprawdzam .Masakra
Opublikowano
O ile dobrze kojarzę, to czujnik wpływa na dawkowanie paliwa na podstawie ciśnienia w listwie. Tak więc co najwyżej jest problem z kompletem wtrysków.

Ale regulator odpowiada za utrzymanie tego ciśnienia. Jest on mechaniczny, więc słabe paliwo przy wykańczającej pompie może go zawalić. I to ma szansę wystąpić według mnie 100 razy częściej niż sam czujnik (elektryka).

 

........ Do tego jeszcze data i wszystkie moje posty w wątku...

Opublikowano
no ten regulator był walnięty i wtryski też.Jeden ostro przelewał bo regeneracji auto nie gasło przy mocnym przyspieszeniu i znikł problem z odpaleniem.A pozostałe wtryski nie przechodzily jakiegos tam testu.Ale juz jest ok...
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Witam.Mam kolejny problem.Od kilku dni auto raptownie gaśnie.Odpala bez problemu i znowu gaśnie po kilku sekundach nie ważne czy jade czy stoi.Tez czasami po wylaczeniu zaplonu nie gasnie przez kilka sekund.CZy to moze byc wszystko powiazane z elektrozaworem na pompie bo podobno jest?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.