Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A co miałem z nimi zrobić? Wymienilem bo tez mi tak mój były mechanior powiedział "panie to na pewno któryś z tych czujnikow, a prawie zawsze obydwa na raz padają to lepiej od razu oba wymienić bo za tydzień czy dwa będziesz pan wymieniać drugi"

 

Pojechałem do ASO i kupiłem. A zwrotu niestety nie chcieli przyjąć.

To były czasy zanm znalazłem kogoś z pojęciem (chociaż ten tez był polecany przez innych), no i zanim znalazłem to forum...

  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jeśli macie zbyt małe ciśnienie na listwie... po pierwsze sprawdzić pompkę progową na inpie....

ale przeważnie jest to wina lecących wtrysków lub pompy ale ona jest twarda i rzadko się psuje...

Opublikowano
Witam.Ja mam praktycznie ten sam problem.Wymieniłem pompę progową bo wskazywała tylko maks 2 bary.Trochę jest lepiej.Ale nadal jak jest ciepły silnik to słabo pali ,zimna jest ok,ale nie równo pracuje aż sie dobrze rozgrzeje.Poza tym przy gwałtownym depnięciu na maksa gaśnie przy okolo 4tyś obr.Jak byłem na kompie to pokazał małe ciśnienie na listwie.Teraz bede sprawdzał wtryski :(Z tego co piszą osoby na forum to praktycznie każdy element sterowania silnika moze byc przyczyna awarii.Jestem z Olsztyna i w serwisie diesla u "Mądrych" mówią ze to na bank pompa wtryskowa.Ja zaczne po kolei sprawdzac bo chyba nie ma wyjścia . :mad2: Tel do konsultacji jak cos 501533023

 

Na bank wtryski - przerobiłem to w poprzednim tygodniu.

 

Ja miałem tylko objaw ciężkiego zapalania na ciepłym, aż pewnego pięknego dnia w ogóle nie odpaliła. Po regeneracji pali lepiej niż nowa służbowa Octavia :D

Opublikowano
Witam ponownie.No w czwartek bede wiedział wiecej.Daje do robienia wtryski.Mam nadzieje ze bedzie chodzic. Poza tym wzroslo spalanie.A pompe progowa wymieniłem.630+80komp+ wymiana 20zl :mad2: a afektów prawie wcale
Opublikowano
... dla czego sam sobie nie wymienisz wtrysku nie szkoda kasy na warsztat???

 

Dlatego, ze są ludzie, którzy wolą zostawić to fachowcom, nie mają wiedzy lub doświadczenia albo po prostu im się nie chce. Po co takie teksty? Gratulujemy wiedzy i umiejętności koledze, ale jak widać isomil woli sam tego nie robić.

Ja tez w życiu bym się sam nie podjął wymiany czy regeneracji wtrysku.

 

... dla czego

Dlaczego

Opublikowano

ja co potrafię zrobić samemu to robię :norty: bo 99% mechaników robią wszystko na odpier.... kasa się kolego tylko liczy takie jest moje zdanie :8)

co do wymiany wtrysku to żaden problem potrzebne są tylko chęci :norty:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mówisz że żaden problem, bo chyba nigdy nie trafiłeś na zapieczony wtrysk, a w bmw to się zdarza.

Czasem siedzą tak mocno, ze przy wyrywaniu zostaje uszkodzony.

Ja swoje wyciągnąłem bez problemu, ale jak kiedyś demontowałem w takim samym silniku, to miałem wrażenie że prędzej głowice urwę od silnika niż te wtryski puszczą. :wink:

Opublikowano
Mówisz że żaden problem, bo chyba nigdy nie trafiłeś na zapieczony wtrysk, a w bmw to się zdarza.

Czasem siedzą tak mocno, ze przy wyrywaniu zostaje uszkodzony.

Ja swoje wyciągnąłem bez problemu, ale jak kiedyś demontowałem w takim samym silniku, to miałem wrażenie że prędzej głowice urwę od silnika niż te wtryski puszczą. :wink:

 

zgadzam się z tobą w 100% zależy jak trafisz...

Opublikowano
Po pierwsze wtrysk bedę regenerował.Po drugie pozostałe chce sprawdzic na maszynie.I tak jak piszecie to w bmw ciezko wychodzą. Fakt ze ludzie kasuja ale to sa wlasnie koszta BMW:) Cos za cos.
Opublikowano
nie chce nikogo w blad wprowadzac, a osobiscie tego nie rozumiem :mrgreen: pytalem znajomego, ktory pracuje od ladnych kilka lat w mercedesie o podobnym problemie (ze na zimnym wszystko ok a na cieplym trudno odpala i traci moc) odpowiedzial: wtryski :shock: Jak do tego doszedl nie mam bladego pojecia, ale podobno tak to juz jest z wtryskiwaczami... pozdrawiam
Opublikowano
Nie jestem mechanikiem i nie mam dużego pojęcia na temat mechaniki samochodowej ale z tego co sie dowiedziałęm tutaj to diesel to system naczyń połączonych.Jeden element padnie i juz cos jest nie tak.Z problemem którym mam ja borykało sie wiele osób a przyczyną były: wtryski u innych pompa progowa czujniki itd.Dlatego nie ma lekarstwa myśle tylko dobra diagnostyka.U znajomego padł czujnik położenia wałka i autko cyka...Jeden z mechaników chciał mi od razu na bank robić pompę(2 Tyś,pln). Nie zgodziłęm sie i postawiłem na wtrysk dzieki waszym informacjom tutaj umieszczonych.Pozdrawiam
Opublikowano

Cześć,

Daj znać jak odbierzesz auto, jakie są rezultaty :)

U mnie błąd ciśnienia - też obstawiamy wtrysk wstępnie - bo reszta parametrow w normie. Regenerujesz wtrysk czy na nowy wymieniasz? Jaki koszt?

 

Pozdrawiam,

Paweł

Opublikowano
mialem odebrac dzisiaj ale czekam jeszcze na taką małą uszczęlkę bo płyn chłodzący mi cieknie.Wtrysk bede regenerował. Koszt okolo 450 zł nowy 1000zł.Jutro wieczorem dam znać jak odbiore.
Opublikowano
No i po robocie.Koszt regeneracji 600 pln- trochę sporo.Zobaczymy jak teraz bedzie palic.Jak na razie jest ok.Ale po wymianie troche sie wkurzyłem bo silnik ciepły trochę faluje a tego nie było.Powiedzieli ze to wina czujnika ciśnienia w pompie...
Opublikowano
jak na razie pali na dotyk chyba bedzie juz ok.Wymienie tylko jeszcze miedzy czasie tez czujnik cisnienia bo wkurza mnie te male falowanie
Opublikowano
To Cię kolego skasowali jak za zboże :D z tego co się orientuje u nas za naprawe nietrzymającego przelewu (a to jest własnie tego wina) biorą z wykręceniem i wkreceniem spowrotem max 3 stowki. Mnie czeka to samo - albo wytryskiwacz albo zawór regulacji ciśnienia na listwie tylko nie ma czasu tego zdiagnozować a da się nawet w warunkach domowych stwierdzić że przelew nie trzyma
Opublikowano

E R R O R M E M O R Y R E P O R T

-------------------------------------

Date: 10/27/12 05:47:26

ECU: DDE40KW0

JobStatus: OKAY

Variant: DDE40KW0

-------------------------------------------------------------

RESULT: 1 errors in error memory !

-------------------------------------------------------------

2550 Rail pressure control at start

Error frequency : 1

Logistic counter: 40

Engine speed 199.80 1/min

fuel pre-supply pressure 3.74 bar

Einspritzmenge 32.77 mm^3

RPC rail pressure 84.34 bar

Fehler aufgetreten bei 292700.00 km

Error present

Rail-pressure build up

Errorcode: 09 F6 28 01 74 10 08 EA 40 0E 72 56 00 00 00 00

00 00 00 00 00 00 00 00 00

=============================================================

 

Na początku troszeczkę trudniej odpalał po rozgrzaniu aż w końcu na autostradzie wystąpiła usterka. Nierówna praca, tak jakby nie palił na wszystkie gary. Teraz w ogóle nie odpala. Powyżej sczytane wczoraj błędy. Ciśnienie na CR o jakieś 200 barów za małe. Przyczyny mogą być trzy. Czujnik ciśnienia CR, regulator ciśnienia na pompie CR, przelewający wtrysk albo kilka wtrysków.

 

Prośba do tych co wyciągali wtryski własnoręcznie o kilka wskazówek, czy mieliście jakieś specjalne ściągacze? Słyszałem, że przy zapieczonych wtryskach nie sposób je wyciągnąć? Może ktoś ma jakieś zdjęcia z tej operacji. Byłbym wdzięczny. Przyznaję, że troszkę mało na tym forum takich praktycznych porad jak co zrobić, żeby czegoś nie uszkodzić, lub jakich narzędzi użyć, czy nawet jak powinny te narzędzia wyglądać.

Opublikowano
Ale po wymianie troche sie wkurzyłem bo silnik ciepły trochę faluje a tego nie było.Powiedzieli ze to wina czujnika ciśnienia w pompie...

 

Ile to już postów napisałem o tym czujniku? Czyli regulatorze ciśnienia CR? :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.