Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Zwracam sie z takim zapytaniem przedwczoraj jechałem swoim Bmw w czasie jazdy mi zgasł nie chciał juz ponownie odpalić po ostygnieci też nie pali diagnoza kompem wykazała tylko bła na wtryskiwacz z czujnikiem iglicy

Czy jest mozliwe by przez awarje tego wtrysku silnik nie odpalał wogóle ? czy jednak powinien odpalic bo wezmie sygnał z innego czujnika ?

Opublikowano
Powinien odpalic pomimo uszkodz.wtrysku sterującego. Wtedy zbiera dane z czujnika wału korbowego i pompy.
http://images75.fotosik.pl/97/7ea837af20c745c4.jpg
Opublikowano

Kolego,

 

Ja mialem tak samo - bylem u znajomych i postawilem auto. Na drugi dzien chcialem odpalic a tu lipa. Tak jak Yoshi pisze, najgorsze z najgorszych pompa do roboty.

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano

No wiem że może to być pompa ale tak paliwo do wtrysków dochodzi bo jak popszczam przewody wtryskowe to paliwo idzie wiec pompe mechanicznie i zaworek odcinajacy chyba mozna wykluczyć

a w błąd jest tak jak mówiłem tylko na iglice wtrysku

wtrysk dzisiaj spr podkątem rezystancji i nie ma rezystancji wogóle

a powiem tak wiem ze te pompy padaja ale zazwyczaj jest tak ze dzisiaj jezdzi a jutro nie a nie w czasie jazdy nagle gaśnie

moze spr znalez gdzieś wtryska na podmianke i spr co bedzie jak by sie elektronika sypneła to powinien być bład na nią a jak pompa by sie przytarła to paliwo na wtryski raczej by nie szło chyba ?

Opublikowano
Paliwo ma STRZELAĆ, a nie płynąć. Oczywiście, że będzie paliwo podawane na wtryski, ale nie z takim ciśnieniem aby je "złamać"... dlatego silnik nie odpala. VP44 pada na każdy możliwy sposób, tj z dnia na dzień lub w czasie jazdy. Sprawdź czy w wężyku zasilającym pompę są pęcherze powietrza. Ale tutaj podejrzewam awarię elektroniki - tranzystory zaworu dawki lub przestawiacza wtrysku.
Opublikowano
no oto chodzi ze paliwo strzela na wysokosc 1m jak sie przewod całkiem odkreci to wiadomo ze jest mniejsze ale jak sie pomusci lekko wtrysk to paliwo strzela poza tym jak tranzystor by strzelił to bład elektroniki musi sie zapisać dzisiaj spr podłaczyć sama pompe pod kompa zobaczym co w jeje sterowniku jest
Opublikowano
To może po prostu wężyki przelewowe są nieszczelne i powietrze się dostaje. Najpierw na Twoim miejscu wymieniłbym wężyki. Jeżeli faktycznie VP44 jest w tak dobrym stanie to może też być przyczyna we wtryskiwaczach, tzn zapchały się końcówki rozpylaczy.
Opublikowano
No tak ale jak by przelewy były nie szczelne to nie palił by po nocy lub dłuższym postoju a on palił od strzała wyjme wtryski jutro i podjade gdzies je spr na początek i moze poszukam gdzies tego sterujacego by tez podmienic i sie upewnic czy to nie czasem on
Opublikowano
Moja vp44 tez umarła podczas jazdy. Nie dawała zadnych objawów. Pamietaj i powtarzaj kazdemu :nienie: Kto nie naprawiał pompy w M47 ten miał ją niedawno naprawianą lub bedzie niebawem ją naprawiał :norty:
http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
Opublikowano
Swiete slowa...jak jeszcze nie robiles VP 44 to za daleko nie odjezdzaj :D Tak na marginesie mam kumpla, ktory kupujac m47 miala nieco ponad 200tys., zrobil prawie 100tys. i nie wiedzial co to pompa...

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
Moze byc.. Podobdo pompa najbardziej dostaje w d.pe wtedy jak sie kreci rozrusznikiem a w niej niema paliwa.
http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
Opublikowano
Yoshi Własnie dobrze ze przypomniałes! Miałem już Cie dawno zapytac o ten zawor.. Móglbys podrzucic tu ten temat?
http://img215.imageshack.us/img215/8469/forrp.jpg
Opublikowano

o temat doskonale mi znany:D hehe wtrsysk sterujacy zostaw w spokoju, tez mialem uwalony i autko smigalo ale naprawilem. Tak jak kolega yoshi podpowiedzial ze problem bedzie z gniazdem ktore bylo zasniezale itp. wtyka zostala przeczyszczona i wtrysk normalnie smiga. A co do vp44 to napewno bedzie ona Twoim problemem. Tez na plaka mi palila i przez jakis czas sie tak meczylem...

A tak apropo kolego Yoshi pompa juz odeslana i mysle ze bedzie juz na dniach u mnie bo w piatek dotarla do nich:)

I tez mialbym prosbe co i jak z tym zaworem zwrotnym na tym wezu zasilania. Bo jak juz doprowadze ja do ladu to tez by sie zadlo to zamontowac:)

Pozdrawiam:)

Opublikowano
Czyli przyjęli bez problemu?? To fajnie. Zaworek montujemy na wężu od zbiorniczka do VP44. Trzeba niestety usunąć plastikowy przeźroczysty oryginalny wężyk (inspekcyjny) i zamontować gumowy... chyba że ktoś ma możliwość zgrzać przecięty w pół ori wąż na króćcach zaworka zwrotnego. Oczywiście pamiętamy żeby prawidłowo zamontować zaworek, żeby nie zablokować przepływu do pompy i robić niepotrzebnie drugi raz to samo :wink:
Opublikowano
Tak. Zadzwonielm i powiedzialem jak wyglada sytuacja. Powiedzieli ze w takim razie przysylaj. Mam nadzieje ze to juz koniec problemow z Vp44. No to zrobie tak jak mowisz:) Jak juz bede mial to z glowy to tez zainwestuje w ta przepustnice z ktora autko tak spokojnie gasnie:) Tez chce miec taki usmiech na twarzy jak Wy od dluzszego czasu hehe
Opublikowano
No to życzę Ci powodzenia i trzymam kciuki za pozytywną naprawę VP44 :cool2: A miękkie wygaszanie Trandolfa to istna wisienka na torcie :wink:
Opublikowano

No i mnie tez to czeka niestety pompe wyciagam i do spr a raczej naprawy

Powiedzcie mi polecacie kogoś by wysłać i dobrze zrobić by potem nie narzekać nie chodzi mi tu o tanio bo tanio zazwyczaj okazuje sie Drogo :shock:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.