Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kolegów ostatnio zrobiłem swapa w swoim E36 i zostało mi troche funduszy i nosze się z zamiarem założenia turbo :), i mam w tej sprawie kilka w miarę konkretnych pytań zanim wezmę sie do pracy .

 

Wiec zaczynamy.

Mam bardzo ładna turbinkę chłodzoną woda od saba 900 2.3 turbo doładowanie jakie chce z niej uzyskać to w granicach 0.4 0.6 bara

1. Czy do takiego doładowania konieczne jest odprężanie silnika wiem ze powinno sie to zrobić ale czy jest to konieczne. (dodam ze zostaną założone wzmocnione panewki)

2. Chłodzenie turbiny chce wpiąć przed nagrzewnice i wstawić dodatkowa elektryczna pompkę wody, a główną chłodnice chce zastąpić taka od 4.4 V8 bądź 5.0 V12 czy zda to egzamin. (elektryczny wentylator juz jest zamontowany)

3. I najważniejsze pytanie jak podpiąć zasilanie smarowania turbiny i czy fabryczna pompa oleju da sobie rade.

 

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie i jeśli znacie jakiś ludzi na tym forum co realizowali już taki projekt prosił bym o ewentualny kontakt do nich

 

Pozdrawiam

Opublikowano

1-nie, ale jak rozbierasz silnik to warto odprężyć zawsze można podnieść wtedy doładowanie

2- możesz po odpięciu podgrzewania przepustnicy podpiąć turbo chłodnica może zostać seryjna jak nie jest to auto do sportu ,ja mam seryjną plus ele.wentylator

3-jak masz vanosa to ja podpiołem w zasilanie vanosa za pomocą podwójnej śruby

W podanym powyżej linku poczytaj projekty dużo sie dowiesz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.