Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM SERDECZNIE

 

OD PEWNEGO CZASU MAM PROBLEM Z POZIOMEM PALIWA POSIADAM E39 2.5 TDS 97 R. A MIANOWICIE OSZUKUJE MI O JAKIES 15 LITROW. ZATANKOWALEM 30 LITROW NA LICZNIKU POKAZUJE ZE JEST OK 50 L. POSTANOWILEM WYJEZDZIC PALIWO DO KONCA AZ AUTO ZGASNIE, NO I WKONCU ZGASLO I WSKAZOWKA ZATRZYMALA SIE NA POZIOMIE 15 LITROW ANI NIE ZESZLA DO ZERA I NIE ZAPALILA SIE REZERWA. NA KOMPUTERZE 0 BLEDOW POKAZUJE ZE WSKAZNIK SPRAWNY. WYMIENIALEM TEZ DWA PLYWAKI TZN TEN Z POMPA PALIWA I TEN BEZ I BEZ ZMIAN TO SAMO. MIELISCIE PODOBNY PROBLEMIK? JEZELI WIECIE COS NA TEN TEMAT PROSZE O POMOC ;)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam ponowie z moim problemem a mianowicie tak jak kolega wyzej napisal wymienilem pompe paliwa na nowa w baku no i po przekreceniu stacyji rzeczywiscie zaczela pracowac bo bylo slychac(bo poprzednia wogole nie dawala odglosu) i wskazowka od paliwa troszke opadla ale nadal nie wskazuje tego co powinna. przed wyjeciem pompy mialem w zbiorniku 20 L ( bo wczesniej wyjezdzielem do 0 paliwo zeby wiedziec na czym stoje )i wskaznik wskazywal stan po miedzy trzydziestoma a piedziesiecioma litrami a po wymianie pompy wskaznik spadl do 30 litrow ale to i tak nie jest to co powinno pokazywac czyli te 20 L ktore jest.. niewiem czy musze troszke pojezdzic zeby paliwo z jednego przelalo sie w drugi zbiornik, ale wydaje mi sie ze juz powinno sie to stac gdyby bylo wszystko okej.. co o tym sadzicie? dzieki pzdr
Opublikowano
hmm sam niewiem ale musze do tego dojsc :) plywaki sa wymienione co prawda na uzywane ale sciezki sprawdzone wszystko gra pret tez nigdzie nie byl nadgiety.. jeszczcze moze raz pojade na kompa sprawdze wskaznik ale watpie ze to akurat komputer;/
Opublikowano
Witam ponowie z moim problemem a mianowicie tak jak kolega wyzej napisal wymienilem pompe paliwa na nowa w baku no i po przekreceniu stacyji rzeczywiscie zaczela pracowac bo bylo slychac(bo poprzednia wogole nie dawala odglosu) i wskazowka od paliwa troszke opadla ale nadal nie wskazuje tego co powinna. przed wyjeciem pompy mialem w zbiorniku 20 L ( bo wczesniej wyjezdzielem do 0 paliwo zeby wiedziec na czym stoje )i wskaznik wskazywal stan po miedzy trzydziestoma a piedziesiecioma litrami a po wymianie pompy wskaznik spadl do 30 litrow ale to i tak nie jest to co powinno pokazywac czyli te 20 L ktore jest.. niewiem czy musze troszke pojezdzic zeby paliwo z jednego przelalo sie w drugi zbiornik, ale wydaje mi sie ze juz powinno sie to stac gdyby bylo wszystko okej.. co o tym sadzicie? dzieki pzdr

 

Zbiornik jest dwukomorowy,więc jak była padnięta pompa przelewowa to nie wypaliłeś całego paliwa.Poszło tylko z jednej połówki więc te 20 L plus reszta z drugiej komory może być te +- 30L.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

witam ponownie

 

wymienione plywaki okazuja sie dobre wskzuja prawidlowo paliwo tzn sprawdzilem to w ten sposob ze odkrecilem z dwoch komor plywaki i spuscilem do zera paliwo, byl przekrecony zaplon i paliwo ubywalo na wskazniku az zapalila sie rezerwa i wkoncu zeszla do zera i paliwo juz nie lecialo czyli pokazuje dobrze. teraz problem jest nastepujacy wymienilem rowniez pompke na nowa co prawda zamiennik z allegro ale po wlaczeniu zaplonu slychac prace.. i teraz jade w trase na wskazniku pokazuje paliwo troszke zaa 15 L ,rezerwa jeszcznie sie nie zapalila (to mowie smialo jade) i samochod nagle gasnie i nie chce zapalic. poszedlem na stacje wlalem jej 5 L ropy i zapalila. po przyjechaniu do garazu postanowilem odkrecic ponownie plywaki i sprawdzic paliwo i rzeczywisicie w drugiej komorze bylo paliwo ! i juz sam zglupialem niby pozkazuje niby jest paliwo a gasnie auto ... powiedzcie mi jeszcze z ktorej komory zasysa paliwo do silnika? moze cos jest nie tak ze z dna nie pobiera ropy? ale wszystko podlaczone jest wlasciwie.... hmmm jeden problem rozwiazany z oszukiwaniem a pojawil sie drugiii.... prosze o pomoc :)):))

Opublikowano
A jeśli wyciągniesz kluczyk to opada na zero?

Nie pisz wielkimi literami. Wyłącz caps

 

Jeżeli w moim przypadku wskazówka nie opada ? to co to moze być ??

 

Stan minimalny zawsze to kolo 20l w góre idzie ale niestety w dół już nie.

 

Dzieki za pomoc

Opublikowano
ZNALAZLEM ROZWIAZANIE !! JEZELI MACIE PODOBNY PROBLEM WYMONTUJCIE PLYWAK WRAZ Z KOSZYKIEM OD STRONY PASAŻERA I TAM W KOSZYKU JEST TAKA"USZCZELKA" ORING MALUTKIE KULECZKO STANDARDOWO JEST CIENIUTKIE JA DZIS WYMIENILEM NA GRUBSZE (KUPILEM W SKLEPIE DO CIAGNIKÓW ZA 1.60 PLN;) O TEJ SAMEJ SREDNICY I PROBLEM ZNIKL:) CHODZILO POPROSTU O TO ZE WCZEPIONY KOSZYK Z POMPA BYL NIESZCZELNY,TERAZ WSZYSTKO DZIALA JAK NALEZY:) POZDRAWIM
  • 3 lata później...
Opublikowano
Odświeże trochę temat. Problem mam także z poziomem paliwa w 525tds z 97r. Pokazuje mi o 30l za dużo. Wygląda na pompę paliwa która nie przelewa bo pływak zostały wymienione. Niby prosta sprawa, wymienić pompę. Ale gdy odepnę wtyczki od baku to wskaźnik paliwa nie spada do zera. Same zegary także podmienilem i na nich tak samo wskazywało. Co może być nie tak czyżby gdzieś jakieś zwarcie ?
Opublikowano
Mam identyczny problem z poziomem paliwa. Mam nadzieję, że wymiana tej uszczelki rozwiąże problem :) bo już się wk.....łem, że znowu z tysiaka będzie trzeba wydać na naprawę. Podejmę temat po majówce i dam znać, czy to było to. Jeszcze nic nie wymieniałem- ani pływaków, ani pompy.
Opublikowano
ZNALAZLEM ROZWIAZANIE !! JEZELI MACIE PODOBNY PROBLEM WYMONTUJCIE PLYWAK WRAZ Z KOSZYKIEM OD STRONY PASAŻERA I TAM W KOSZYKU JEST TAKA"USZCZELKA" ORING MALUTKIE KULECZKO STANDARDOWO JEST CIENIUTKIE JA DZIS WYMIENILEM NA GRUBSZE (KUPILEM W SKLEPIE DO CIAGNIKÓW ZA 1.60 PLN;) O TEJ SAMEJ SREDNICY I PROBLEM ZNIKL:) CHODZILO POPROSTU O TO ZE WCZEPIONY KOSZYK Z POMPA BYL NIESZCZELNY,TERAZ WSZYSTKO DZIALA JAK NALEZY:) POZDRAWIM

 

Czy ktoś jest w stanie wskazać na jakimś zdjęciu lub schemacie, gdzie znajduje się ten wyżej pisany oring?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Panowie i panie problem kolejny. Zatankowałem do pełna i weszło tylko 27l. Ale jak wskazówka spadnie do połowy to samochód gaśnie bo brak paliwa i się układ zapowietrza. Paliwo w komorze jest ale nie podaje do silnika. Co jest grane ?
Opublikowano
Czyli wychodzi na to ze padła mi prawdopodobnie pompa paliwa w baku. Na całe szczęście mam zapasowa.
Opublikowano
A czy po odpieciu wtyczek od pływaków poziom paliwa na wyświetlaczu powinien spaść bo u mnie wskazówka pozostaje w tym samym miejscu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.