Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Mam wielki problem jestem teraz w Norwegii i moja babunia (e46 136km automat) zaczęła syczeć gdy wchodzi na obroty powyżej 2000 i podskoczyło spalanie.Co to może być?Dzwoniłem do mechanika w Polsce i stwierdził ,że mam jakąś dziurę w przewodzie który idzie do turbiny,albo jakiś zacisk się obluzował.Do kraju mam,a w zasadzie do promu w Szwecji 1300km czy dam radę dojechać z taką usterką do promu?Nie chciał bym nic w aucie bardziej zepsuć a jestem laikiem w sprawach motoryzacyjnych, jednakże koszta zajrzenia do auta w Norwegii są kolosalne a ja jestem tylko na wędkowaniu(ach te głupie pomysły na wakacje wakacje). Czy jestem sam w stanie usunąć usterkę żebym ze spokojną głową wrócić do domu?Będę wdzięczny za każdą udzieloną wskazówkę i pomoc.Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Otwórz maskę i szukaj dziury w dolocie, jak znajdziesz kup mocną taśmę i zawijaj ile się da i w drogę, chyba, że to turbina to gorzej :? ale szukaj najpierw dziury :cool2:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

• Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Opublikowano
Nasuwa się pytanie czy syczy,gwiżdże czy warczy . Jeśli gwiżdzę to jeszcze troche pojezdzisz ale to moga byc oznaki turbo na umarciu ale nie tak od razu. A może ci warczy np: na 3 cim biegu deptasz gazem i wchodzisz na 2 tyś obrotów ? :D
Opublikowano
Odgłos jest taki jam bym miał uchylone okno i ewidentnie to jest syczenie nie gwizd ani warkot.Przypomina to odgłos jak by coś mocno ssało powietrze.Jak ją trzymam na około 2000 to skaczą delikatnie obroty.Przed wyjazdem auto sprawdzał mechanik i powiedział, że nie może nic się stać z autem.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano