Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka...

Chyba musze wymienic termostat bo auto mi sie cos slabo nagrzewa po przejechaniu 7,5km do pracy po drodze swiatla wskazowka dochodzi do polozy tzn miedzy 0 a chyba 90 w pionie...

Teraz pytanie ... na allegro widziałem termostaty w obudowach plastikowych.... jaki ma byc do 320d w obudowie czy bez? ....

 

I tak na marginiesie termostat egr czy agr za co odpowiada i jak bedzie zrypany to czym to sie objawia ?

Programowanie/Obróbka CNC - Fanuc/Sinumerik/Heidenhain
Opublikowano
a ajkie sa objawy jak agr jest zrypany ?
Programowanie/Obróbka CNC - Fanuc/Sinumerik/Heidenhain
Opublikowano
kolego skąd jesteś?? Jak chcesz ja mam termostat egr, wymieniłem w tym roku swój ale okazało się że wina była w termostacie głównym, termostat egr mam i jest w 100 % sprawny
Opublikowano

Jak wskazowka od temperatury nie dochodzi do pionu to termostat glowny, jak osiaga pion, ale opada i rosnie to wtedy agr.

 

Najlepiej jak masz pol godziny czasu to bardzo szybko wykrecisz agr w celu sprawdzenia. jak w niego dmuchniesz i bedzie puszczal powietrze to na pewno do wymiany.

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
jak osiaga pion, ale opada i rosnie to wtedy agr

Moby czy ta diagnoza jest w 100% potwierdzona?? Troche mi się to nie zgadza z ogólnym układem chłodzenia - gdyż obwód EGR jest praktycznie żaden i skoki pomiaru temperatur nie są uzależnione od jego działania. Ma jedynie "schłodzić" spaliny z układu recyrkulacji, ale w moim przekonaniu nie jest odpowiedzialny za żadne objawy typowe dla układu chłodzenia. Chyba że o czymś nie wiem...

Opublikowano
Moja wiedza nie jest tak duza i nie bede sie spieral tylko pamietam ze swojego doswiadczenia. U mnie tak bylo, temperatura skakala i nie stala w miejscu po rozgrzaniu auta. Wykrecilem agr , puszczal powietrze. Pojechalem po nowke do ASO - wymiana i jest git. Oczywiscie mogl to byc zbieg okolicznosci...

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano

Panowie auto mi sie dlugo nagrzewa.. zeby wskazowka osiagla pion to musze przejechac ok 10km ... niewiem ale wydaje mi sie ze to duzo...

Raz mi sie zdarzylo ze jak jechalem w korku to wskazowka wyszla lekko za pion potem spadla do pionu potem znow za pion i tak zostala...

 

 

Kolego Mateusz88 jak okaze sie ze musze go wymienic a pewnie chyba musze to chetnie wezje go od ciebie pod warunkiem ze jest sprawny i niby nowy a i w dobrej cenie :D..;)

Programowanie/Obróbka CNC - Fanuc/Sinumerik/Heidenhain
Opublikowano

@ Yoshi

 

Też miałem problem z niedogrzewaniem i temperatura latała w zależności od obciążenia/prędkości.

Sprawdziłem termostat EGR i puszczał powietrze. Po jego wymianie - temp w pionie; w zimie po ok. 5-6km :)

Opublikowano

@ mateusz88

Wrocław/fabryczna... dokładniej wylot na zielona góre/środe sl.

Programowanie/Obróbka CNC - Fanuc/Sinumerik/Heidenhain
Opublikowano
objawy czy główny czy egr sa praktycznie takie same. bo niewazne czy będzie uszkodzony główny czy egr-u to wtedy płyn krąży po dużym obiegu i silnik się nie dogrzewa tak szybko jak powinien. egr-u padają bardzo często, są kiepsko zrobione. więc najpierw szukaj tu. tym bardziej ze egr-a bardzo łatwo sprawdzić. Główne się tak nie psuja. jesli chodzi o bimetal w nich to rzadko. raczej w głównych pada obudowa, pęknięcia, urwane uszy w tym problem.
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano
sprawdź sobie ten termostat egr i daj znać czy chcesz tego ode mnie po promocyjnej cenie, ja wrocław-psie pole, ale bywam w tamtych rejonach, w niedziele jak będzie ładna pogoda to pojade na wejherowską
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

chcialbym odswiezyc temat....

Wczoraj wzielem sie wkoncu za wymiane termostatu i masakra byla.. zajelo mi to lacznie z 6 godzin lacznie z paskami pk...

Po wyjeciu termostatu glownego wylapalem karpia, te 2 zabki co trzymaja termostat byly wylamane i termostat latal w obudowie ale nie znalazlem tych 2 zabkow co sie wylamaly i co teraz z nimi ?

 

A druga sprawa mam chyba walniety ten drugi termostat egr bo jak w niego dmuchne to przepuszcza powietrze ze hoho.... dzis to poskaladam bo musze jakos jezdzic i jutro zamowie termostat egr...

 

Ale co z tymi urwanymi zabkami, jak sa gdzies w ukladzie to co teraz ?

Programowanie/Obróbka CNC - Fanuc/Sinumerik/Heidenhain
Opublikowano

aa to git.....

 

Przed chwila odpowietrzalem uklad... tez troche czasu mi swszlo i nie wiem czy bedzie git....

zaduzo tych odpowietrznikow..... ale temp stanela niby w pione i klapki na chlodnicy nadal zamkniete a waz co idzie od termostatu do chlodnicy zimny tak jak by nie puscil ale przejechalem sie i wskazowka stoi w pione ... hhmmmmmmm....

Programowanie/Obróbka CNC - Fanuc/Sinumerik/Heidenhain
Opublikowano

Witam, dolaczam sie do tematu,

 

Ktory termostat jest padniety jezeli, jadac w trasie nawet 100km nie osiagnie pionu w ogole, bbedzie jakies 3mm przzed pionem.

 

Stojac w korku, skazowka osiaga pion, ale wjade na prosta droge przyspiesze to spadnie.

Miałeś wypadek? Pomogę w uzyskaniu odszkodowania
Opublikowano
masz w garażu coś takiego jak proste szczypce zaciskowe? zaciśnij przewody od egr i zobaczysz czy cos się zmieni. uwazaj na wentylator...
Opublikowano

Nie mam :/

 

Ktore to przewody, ten maly ktory sie zaslepia?

 

 

 

Chcialbym dodac ze kompter zadnych bledow nie wykazuje.

Miałeś wypadek? Pomogę w uzyskaniu odszkodowania
Opublikowano

Panowie pogubiłem się....

 

Chciałem zamówić termostat EGR i znalazłem taki http://allegro.pl/termostat-egr-bmw-e46-e60-e65-x5-x3-x6-e90-i2631337456.html w aukcji jest napisane że jego nr to 11717787870 a sprawdzałem przegląd częći po vin-ie na RealOEM i pokazuje mi tak http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AX71&mospid=47664&btnr=11_2105&hg=11&fg=35 niby o nr 11712247723, więc chyba to nie taki ten co znalazłem choć jest napisane ze do mojego podejdzie i z tego co widze to różni się krućcem bo u mnie jest na szybko złaczke a w aukcji chyba na opaske ....

 

Wie ktoś coś na ten temat ?

Programowanie/Obróbka CNC - Fanuc/Sinumerik/Heidenhain
Opublikowano
kupuj który masz tańszy a po prostu w przedlifcie jest gładka a w polifcie karbowana końcówka :) wystarczy albo przełożyć ze starego ten króciec albo pilniczkiem na gładko go zrobić :)
szukam
Opublikowano

ten kruciec co jest w termostacie na zawleczke u mnie jest rypniety, tam sa takie 4 zabki co chyba trzymaja sprezyne, jeden u mnie jest wylamany...

 

Czyli jak wywale tamta slaczke u mnie i naloze weza i skrece opaska to bedzie git ?

Programowanie/Obróbka CNC - Fanuc/Sinumerik/Heidenhain

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.