Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam problem z moją BMW X3 2.0d 2006r przebieg ok 200 tyś

Auto odpala normalnie ale po 4-5 sekundach zaczyna falować na obrotach, bez względu na temperature silnika.

Po dodaniu gazu na biegu jałowym i przytrzymaniu auto także faluje, po odpuszczeniu znowu 4-5 sekund jest ok i po chwili falują.

 

Auto jeździ normalnie moc jest ok na ciepłym silniku pojawia sie biały dym głównie po dodaniu gazu i strasznie smierdzi z wydechu jakby spalinami moze troche ropą, az szczypie w oczy dotego wydaje mi sie, że spaliny wydostające sie z wydechu są strasznie gorące.

 

Szukałem na forum ale takich samych objawów nie znalazłem niestety w takim silniku,

 

co to może być od czego zacząć poszukiwania?

 

Dzisiaj zaobserwowałem, ze falowanie występuje do 2500 obrotów powyzej jest ok. Przy tych 2.5 jakby na chwile sie zawieszał i później sie wkrecał bez problemu

Opublikowano

Błędy świeć żarowych na 1,2 i 3 cylindrze oraz sonda lambda.

co dziwne auto odpala bez najmniejszych problemów.

 

Na pierwszy ogień idzie sonda zobaczymy co sie bedzie działo.

Opublikowano

Swiece pewnie do wymiany ew. sterownik świec ( ale tutaj chyba 4 powinny być błędy na nie 3 )

 

A jak wykasujesz błąd sondy to dalej się pojawia??

W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
Opublikowano
No to pewnie sama sonda do wymiany.U mnie też czasami ten błąd wyskakuje ale raz na pół roku.Kasuje i jest spokój ale falowania obrotów nie zauważyłem
W razie pomocy pisać na PW,bo nie śledzę wszystkiego na bieżąco
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Sonda wymieniona spadło zużycie paliwa bo wczesniej komputer pokazywał w granicach 13l. ale obroty dalej falowały po wymianie świec tez zadnej poprawy

 

A przyczyną był zawór regulacji ciśnienia paliwa po jego wymianie auto pracuje idelanie.

  • 7 lat później...
Opublikowano

Mam dokładnie takie same objawy. Falowanie gryząco i smierdząco dymi oraz rura jest gorąca. Do tego na niskich biegach przy przyspieszaniu czuję pulsowanie. Przy szybszej jeździe już nie.


Czy to ten czujnik ciśnienia czy coś jeszcze może być.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam, przede wszystkim konkretna diagnostyka i zajrzeć trzeba przede wszystkim w parametry dotyczące ciśnienia paliwa. Jeśli masz wahania o 100bar to już będzie to bardzo zauważalne na pracy silnika. Od tego bym zaczął. Jeśli tak właśnie jest to najprawdopodobniej winowajcą jest regulator ciśnienia CR, ale to znów diagnostyka...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.