Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Witam

Po e92 przyszła kolej na e91 LCI. Również 3 litrowy klekot, ale tym razem N57. Miał być ori m pack, automat, najbogatsze możliwe wyposażenie (nie chciałem tylko panoramicznego dachu, bo skrzypi i podnosi hałas), brązowe skóry,100% bezwypadek, serwisowany od początku do teraz, od pierwszego właściciela i najlepiej biały....Jak widać wszystko udało się osiągnąć oprócz koloru :mrgreen:

 

Poniżej rozkodowany VIN:

 

Numer podwozia WBAUY910X0xxxxxxx

Kod typu UY91

Typ 330D OL (EUR)

Typoszereg E E91 (MUE)

Seria 3

Rodzaj konstrukcji TOUR

Układ kierowniczy LL

Drzwi 5

Silnik N57

Pojemność skokowa 3.00

Moc 180

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)

Tapicerka LEDER DAKOTA/D3 SATTELBRAUN (LCD3)

Data prod. 2008-12-01

 

S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2

S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration

S205A AUTOMATIC GETRIEBE Automatyczna skrzynia biegów

S217A AKTIVLENKUNG Aktywny układ kierowniczy

S249A MULITFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy

S2MFA M LM RAEDER STERNSP. 193 M MISCHB. Obr. BMW, st. le. M spr. gw. 193

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S322A KOMFORTZUGANG Funkcja dostępu komfortowego

P337A M SPORTPAKET M Pakiet sportowy

S386A DACHRELING Reling dachowy

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących

 

S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S493A ABLAGENPAKET Zespół schowków

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S4AEA ARMAUFLAGE VORNE VERSCHIEBBAR Podłokietnik przedni, przesuwany

S4B9A INT.LEISTE ALUMINIUM FEINSCHLIFF Listwy wewnętrzne alum. drobno szlif.

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S524A ADAPTIVES KURVENLICHT Adaptacyjne doświetlanie zakrętów

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S541A AKTIVE GESCHWINDIGKEITSREGELUNG Adaptive Cruise Control

S563A LICHTPAKET Pakiet oświetlenia

S5ACA FERNLICHTASSISTENT Asystent świateł drogowych

 

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S614A INTERNET VORBEREITUNG Internet Vorbereitung

S615A ERWEITERTE BMW ONLINE INFORMATION Rozszerzona informacja BMW Online

S616A BMW ONLINE BMW Online

S620A SPRACHEINGABESYSTEM Wejście głosowe

S633A HANDY VORB. BUSINESS/BLUETOOTH-SCH. Instalacja tel. kom. Business

S677A HIFI SYSTEM PROFESSIONAL System HiFi Professional DSP Logic7

S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 do DVD

S6AAA BMW TELESERVICES BMW Teleservices

S6ABA STEUERUNG TELESERVICES Sterowanie teleserwisem

S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe

S715A M AERODYNAMIKPAKET Pakiet areodynamiczny M

S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line

S761A INDIVIDUAL SONNENSCHUTZVERGLASUNG Ind. oszklenie przeciwsłon.

 

S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt

P7R7A INNOVATIONSPAKET Pakiet innowacyjny

P7RSA COMFORT PAKET Pakiet Comfort

S7SPA NAVI PROFESSINAL M.HANDYVORB.BLUETOOTH Naw. Professional/Handyvorber. Bluetooth

S7XAA M LEDERLENK.+SCHALTWIP.+MULTIF. M leather st.wheel+shiftpaddle+multif.

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP

 

S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

 

http://imageshack.us/a/img571/5924/gzxw.jpg

http://imageshack.us/a/img802/8066/qpar.jpg

http://imageshack.us/a/img542/8231/8mpt.jpg

http://imageshack.us/a/img826/6683/rhah.jpg

http://imageshack.us/a/img12/9941/lb3x.jpg

 

 

 

 

Lepsze zdjęcia zamieszczę później, na razie tylko poglądowo.

 

Z planów na mody??? Hmmmm, myślę, że cokolwiek bym zmienił to bym zepsuł. Myślę, że ograniczę się do dbania, mycia, woskowania, pieszczenia i oczywiście radochy z jazdy.

Edytowane przez houek
  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Fajna sztuka, też głęboko myślę nad zmianą na 6 cylindrów LCI. Wzór felg jeżeli ten co w Vinie to bardzo fajny, ale trochę mu brakuje do tych które poszły z Twoją e92.

Pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

Auto idealne, wszystkie obowiązkowe opcje na pokładzie z Logic 7 włącznie, które uznaję za jedną z ważniejszych po automacie :8)

 

Długo trwały poszukiwania?

Z doświadczenia wiem, że 100% bezwypadkowe i serwisowane do końca w takiej specyfikacji to jak wygrać w lotka.

Edytowane przez Cheeroki
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

313 Performance to mistrz, ale z m pakietowym zawieszeniem w rodzinnym kombi to przesada...18" zupełnie wystarczą.

 

Znalezienie podobnej sztuki w PL to raczej ciężki temat :mad2:

Szukałem intensywnie prawie 2 miesiące, a rozglądałem się już dużo wcześniej. Jak znalazłem tę sztukę to się nawet chwili nie zastanawiałem, tym bardziej, że 2 miesiące temu nowa turbina w serwisie wjechała :)

Edytowane przez houek
Opublikowano

Zrobił galerię po 3 miesiącach;p

 

Fajnie, z jednej strony bo świeższe autko, z drugiej no dla mnie lipa zamiana coupe na kombii ale wiadomo, priorytety i potrzeby ;)

Gratz autka, bez awaryjnej jazdy przez kolejne lata zycze;)

Opublikowano

Oklejanie szczotkowanego aluminium?

Nonsens to jeden z ciekawszych wariantow tych listew.

 

Mam nadzieje ze właściciel się ze mną zgodzi :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Szczotkowane aluminium jest super i takie miało być :)

Wujek jak będziesz spodziewał się swojego klona to też pomyślisz nad praktyczniejszym wariantem, chyba, że wolisz gimnastykować się z fotelikiem przez jedną parę drzwi :mad2:

Opublikowano
E91 w przypadku potomstwa też szału nie robi jeśli chodzi o praktyczność ale zazwyczaj druga połowa tego nie wie dlatego kupujemy auto ktore jest "rodzinne" i wciąż daje radość z jazdy :)
Opublikowano

:cool2: :cool2:

kamień spadł mi z serca (a właściwie z kieszeni :wink: ),

buda głośniejsza, wolniejsza ale pakowniejsza choć głęboka gondola wraz z wanienką na raz nie wchodzą :wink:

 

jak na auto rodzinne to najfajniejszy silnik, dla mnie osobiscie ogólnie z E9x to naj silnik :mrgreen:

 

jak często jeździsz pełnym składem to warto pomysleć o oponach nie ROF, rodzinka wyczuje różnicę :cool2:

 

znasz może przycznę wymiany turbiny (nie chodzi o to, że byłe zapsuta :mrgreen: tylko dlaczego padła :?: )

 

udanego użytkowania :cool2:

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Auto kupiłem w Niemczech. W Polsce przez pół roku nie pojawiło się właściwie nic ciekawego...no może oprócz jednego :)

Przebieg w chwili zakupu trochę ponad 150kkm.

Jest wpis w historii mówiący o tym, że tubina nowa wjechała, a auto kupiłem od dużej firmy elektronicznej i nie miałem okazji porozmawiać z użytkownikiem (wiem, że był jeden od nowości)

Wiem, że e91 nie jest za bardzo pakowne i praktyczne, ale na jednego dzieciaka wystarczy. Poza tym e91 w m packu to dla mnie najlepszy kompromis między praktycznością, wyglądem, osiągami, prowadzeniem i komfortem.

CO do opon to w przyszłym sezonie wywalę RSC, bo nie ukrywam, że już jestem trochę zmęczony tłuczeniem się na każdej dziurce i wypatrywaniem z daleka każdej nierówności. Od kilku lat jeżdżę na RSC i ani razu gumy nie złapałem, a jak złapię to mam dobre assistance - nie przyjeżdżają i robią.

Edytowane przez houek
Opublikowano
Auto kupiłem w Niemczech.

wcześniej pisałeś o polskich wersjach, aż "za głowę" się złapałem czytając wyposażenie myśląc, że to Polak...

Przebieg w chwili zakupu trochę ponad 140kkm.

tu chyba leży przyczyna turbiny, wszystko co powyżej 100 to bonus...

 

szkoda, że nie miałeś G-techa w E92 można byłoby porównać stary silnik w szybkiej budzie do nowego w wolnej budzie,

 

fajnie, że masz diody w klamkach, super wyglądają przy ciemnym lakierze i pewnie podobają się Małżonce :cool2: ,

 

co do dachu, w większości E91 "skrzypi" i wymaga wizyty u magików ale ma pełną elektrykę a dla noworodka to wielki pokaz i może "uratować życie" kierowcy :wink: , więc jak go nie ma to w Twoim przypadku wychodzi na walkę "+" i "-",

 

mam pytanie co do dostępu komfortowego: działa wszędzie czy tak jak u mnie (w małych miejscowściach zawsze w dużych jak mu się podoba)?

 

mam nadzieję, że będziesz zadowolony (wyposażenie jest naprawdę :cool2: :cool2: ), moje E91 wynikami robiło wrażenie szybkiego (jak na 2.0d) ale odczucia za kierownicy były inne, auto sprawiało wrażenie nudnego ...dodatkowo podłamywał mnie bagażnik (auto kupione pod noworodka), objętośc niby OK ale w realu nic nie wchodziło, wszystkie dalsze wycieczki były z boxem lub drugim autem, obecnie jak wiesz :wink: mój temat boxa został zaakceptowany, jak sedan z skrzynką da radę to auto zostaje...

 

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

 

mam pytanie co do dostępu komfortowego: działa wszędzie czy tak jak u mnie (w małych miejscowściach zawsze w dużych jak mu się podoba)?

 

mam nadzieję, że będziesz zadowolony (wyposażenie jest naprawdę :cool2: :cool2: ), moje E91 wynikami robiło wrażenie szybkiego (jak na 2.0d) ale odczucia za kierownicy były inne, auto sprawiało wrażenie nudnego ...dodatkowo podłamywał mnie bagażnik (auto kupione pod noworodka), objętośc niby OK ale w realu nic nie wchodziło, wszystkie dalsze wycieczki były z boxem lub drugim autem, obecnie jak wiesz :wink: mój temat boxa został zaakceptowany, jak sedan z skrzynką da radę to auto zostaje...

 

pozdr.

 

Funkcja dostępu komfortowego działa wszędzie bez zarzutu.

 

Odczucia za kierownicą są dużo bardziej sportowe niż w e92...to za sprawą sportowego zawieszenia, aktywnego układu kierowniczego i pewnie nowszego diesel'a, która jest naprawdę rewelacyjny. No może skrzynia nie należy do sportowych, łopatki nie działają just in time, ale za to przełącza płynnie i odpowiednich momentach.

 

Co do bagażnika to praktycznie jest mniejszy niż w coupe :) Ale jest do niego lepszy dostęp, fajny patent z otwieraną tylną szybą. Relingi mam, więc kastę powieszę w razie potrzeby :)

Opublikowano

Funkcja dostępu komfortowego działa wszędzie bez zarzutu.

 

to super,

 

znaczy się, że u mnie od nowości jest nie OK, zgłaszałem 100 razy ale w ASO zawsze działa a jak pojechałem z elekrtykiem ASOwym w miejsce gdzie zawsze NIE działa, komp nie pokazał błędów i olali mnie mówiąc, że "zanieczyszczenia" częstotliwości...

 

...fajny patent z otwieraną tylną szybą....

 

patent szybki jest rewelka, można dopchnąć/wepchnąć "resztki" aż po sufit...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Tak liczylem na to że jak wróce z wakacji to galeria już będzie :8)

 

Auto PIĘKNE I SUPER WYPOSAŻONE :cool2:

I w dodatku najładniejszy kolor skór :mrgreen:

 

Szkoda że nie upolowałeś 335d ale i tak jest :cool2: :cool2: :cool2:

 

Co do zmian, ja jednak włążylbym 19-stki 313 ///M i wywaliłbym relingi jeśli ci nie potrzebne albo jeśli są konieczne to zmieniłbym na te z lat 2011-2012.

 

Pozdr.

Opublikowano
Kozacka fura :cool2: Szczerze mówiąc wchodzę w taką w ciemno, a jakby miała panoramę to już wogóle nie czekam nawet sekundy. Ostatnio wiekszość czasu spędzam "pod gwiazdą" ale co śmigło to śmigło. Jakim kanałem nabyłeś to cacko?

E30 325i 1988, Lachsilber met, M Technik II,Recaro,BBS,BMWSoundSystem.


Seria 3 - 4ever :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

313 raczej nie będzie, to ma być wóz rodzinny, na 18" i sportowym zawieszeniu jest wystarczająco twardo, a i prowadzenie jest super. Relingi będą na bank potrzebne, więc również zostają. Panoramy nie chciałem jak napisałem wcześniej. Auto kupiłem w Niemczech od dużej, firmy elektronicznej z Frankfurtu n.Menem.

 

Nie mniej jednak dziękuję za miłe słowa jak i sugestie :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.