Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tam też manual jest? Ja jako fan benzyniaków i przeciwnik dieslów oraz nie zraziłem się nigdy do LPG jestem za wersją PB+LPG. Ja bym stawiał że spalanie będziesz miał w granicach tych 20l w zimę i 18 w lato. Traska kilka l mniej.

 

Sądzę, że sam musisz podjąć decyzje bo raczej ten kto ma diesla nie powie kup benzynke i odwrotnie. W dieslu jest trochę więcej rzeczy do popsucia się i jak widać pompy progowe CR wtryski to jest to co boli diesle w bmw.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tam też manual jest? Ja jako fan benzyniaków i przeciwnik dieslów oraz nie zraziłem się nigdy do LPG jestem za wersją PB+LPG. Ja bym stawiał że spalanie będziesz miał w granicach tych 20l w zimę i 18 w lato. Traska kilka l mniej.

 

Sądzę, że sam musisz podjąć decyzje bo raczej ten kto ma diesla nie powie kup benzynke i odwrotnie. W dieslu jest trochę więcej rzeczy do popsucia się i jak widać pompy progowe CR wtryski to jest to co boli diesle w bmw.

 

Manual oczywiście, fajnie się jeździ automatem ale czas na jakąś zmianę :D

Ja też nie jestem przecimnikiem LPG, ciężkie czasy i trzeba liczyć koszty :(

Co do coomon raili, to fajnie się jeździ jak wszystko jest ok, ale jak coś pada, to ręce po łokcie w ropie i spore koszty.

Decyzję podjąłbym już dziś, ale kolegi bmka ma już 16 lat :shock: kurcze, zaraz 17, przy takim wieku już wszystko może zacząć się sypać, tym bardziej jak już wspomniałem, kolega nic w niej nie robi, nic kompletnie, w sumie nie robi, bo nic nie dolega, ale jak zacznie, to strach pomyśleć, do V8 też części nie są tanie... mam, pomysł, zamienię się z nim na tydzień autkami, zobaczymy.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Opublikowano

Ja bym pojechał na kompresję próbę olejową, blachę sprawdził. Bmw nie gniją moim zdaniem w przeciwieństwie do konkurencji. A takie e39 niedługo będzie fajnym klasykiem jeśli będzie zadbana.

 

Co może paść to czujniki, sprzęgło, zawiecha jeśli robiona nie była. łożyska i inne pierdoły. Ale to może polecieć także w Twojej. Sprawdź poczytaj jak z vanosami z tym silnikiem. Jak nie ma i naprawdę jest taki dobry stan to bym brał. Napewno koszta mniejsze niż w 3.0d

Opublikowano
Hey, mam instalację od 6 lat, ostatnio trzeba było wymienić wtryski - pojawiała się nierówna praca na wolnych obrotach i ponad 120km/h (wstawiłem czerwone za 700). Na nowych wtryskach pracuje płynnie jak na benzynie nawet przy dużych prędkościach, jednak przyspiesza trochę wolniej. Spalanie w mieście ok 14.5/100, w trasie ostatnio testowałem na dystansie 1000km wyszło ok 12/100 (przy spokojniejszej jeździe myślę że można jeszcze sporo zejść w trasie :D ). Ogólnie jestem zadowolony z instalacji, ale jak mam ochotę pojeździć wieczorem tylko dla przyjemności to wyłącznie na benzynie :wink:.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.