Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Jest to mój pierwszy post na tym forum wiec jak coś zrobiłem zle to z góry przepraszam. Kupiłem niedawno bmw e91 z 2006( pierwsza rejestracja 2007) z przebiegiem niby 170tys ( jest jakiś certyfikat potwierdzajacy przebieg itp) ale zużycie np rączki w drzwiach kierowcy ( przy przyciskach) budzi moje zastrzeżenia ponieważ taka niby guma schodzi i nie wyglada to dobrze , kierownica wyglada dobrze , mam jasna kremowa skóre na której nie ma jakis wielkich przetarć ale do nowych też nie należy, gałka jest starta w prawym górnym rogu ( tak jakby ktos moze nosił pierscionek czy cos takiego ) . Dodam że kupiłem auto które nie było w zaden sposob picowane ( lekko zakurzone w srodku itp) Moje pytanie brzmi jak to jest w waszych autach , przy jakich przebiegach w/w czesci sie zuzywaja. Pozdrawiam
Opublikowano
U mnie 150tkm (auto mam od nowosci) rowniez wytarty lewarek w gornym prawym rogu-ta imitacja aluminium i farba w drzwiach przy uchwytach odchodzi.
Opublikowano

spokojnie u mnie też schodzi z plastiku na drzwiach a lewarek w miejscu pseudo aluminium ma lekkie pęknięcia - gałka automat.

Przebieg 198000 ale tak już było nawet przy 150 tys

Opublikowano
A ja już wymieniłem lewarek na nowy od M-pakietu przy przebiegu 180tyś :lol:
Opublikowano

U mnie 190 tyś przebieg, niby z książką serwisową i farba od rączki na drzwiach również schodzi. Poza tym na kierownicy widać lekkie przetarcia.

Pedały oraz gałka zmiany biegów nie przejawiają śladów jakiegoś większego zużycia.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Skóra na lewarku M pakiet jest strasznie słabej jakości.

Zależy kto jak używa, ale za kwotę 600zł powinna być dużo lepsza.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano

Przed zakupem auta oglądałem masę e90 w różnych opcjach wyposażenia. Trochę powtórzę to co kolega wyżej, ale może to wynikać z kwestii takiej, że nie widziałem jeszcze ładnej i zadbanej ze sporym przebiegiem w wersji mpakiet, ale faktycznie kiera i gałka mpakiet wycierają się strasznie!

 

Za to widziałem masę e90 z polskich salonów z realnym!! przebiegiem, potwierdzonym w aso ~140k km i auto było zmasakrowane strasznie, inne z Niemiec sprowadzane przez xxx z "150k km" niby akceptowalne, bo tragedii nie było, ale odprysków było co niemiara i do tego całe auto polerowane, bo co kawałek na tych samych elementach inne wskazanie na mierniku, a i tak full rys na aucie. O wszystkich malowanych, szpachlowanych itp, sprowadzanych, czy też krajowych nie wspominam!

 

Najbardziej się zdziwiłem, gdy w końcu jechałem do DE po auto dla siebie właśnie też e91 z przelotem grubo ponad 300k km, które bez żadnej ściemy to miało wytarty solidnie tylko drążek zmiany biegów. Auto przy przebiegu ~160k km sprowadzone indywidualnie do PL i od tamtej pory użytkowane na długich dystansach bez przykładania ręki do mechaniki. Za to właściciel bardzo dbał o nadwozie i auto regularnie czyszczone i woskowane. Drążek wytarty, bo jak widziałem w trasie, użytkownik prawą rękę w 80% trzyma właśnie na drążku. Ale ostatecznie, żeby to wszystko jakoś odnieść do siebie, to to jego auto z takim przebiegiem wyglądało milion razy lepiej z każdej strony w środku i na zewnątrz, niż wszystkie razem wzięte BMW widziane przeze mnie wcześniej z przelotem 140k km. Włącznie z tą z polskiego aso z realnym stanem licznika 140k km. Po wymianie drążka zmiany biegów użytkownik tego auta mógłby teoretycznie spokojnie ją na 100k ustawić i wierzcie mi, względem innych aut na rynku wyglądał by niesamowicie!!

 

A ja ostatecznie przywiozłem auto z przelotem 186k km i w zasadzie tylko dwa punktowe, mikro wgniotki na masce, mega delikatnie, puknięte drzwi pasażera przy rancie i troszkę odprysków na masce. 95% ludzi by tych szczegółów nawet nie dojrzała, a w środku auto wygląda jak nowe. Ori lakier na każdym elemencie. Większość nawet może w to nie wierzyć, mi nie zależy, ale ja w naszym kraju więcej auta szukać nie będę. I ostatecznie jestem strasznie szczęśliwy, że mam to wszystko już za sobą!

 

Pozdrowienia dla Roberta K z Płońska i powodzenia wszystkim w szukaniu zadbanych aut.

Opublikowano

Różnica w wytartych i zużytych wnętrzach pomiędzy autami z zachodu a krajowym bierze się zapewne stąd, iż w aucie krajowym aby przejechać 1000km, trzeba sporo się nawajchować gałką i kierownicą, zaś np.w Niemczech wpadamy na autostradę włączamy tempomacik i lecimy setki kilometrów nie nadwyrężając kierownicy i gałki zmiany biegów i oczywiście innych podzespołów w aucie ;)

Dlatego uważam, iż 1km w Polsce = około 2km po drogach zachodnich, czyli 100tyskm jest równoznaczne 200tyskm.

Namieszałeś w mojej głowie

Jednym gestem, jednym słowem

Nie musisz przynosić mi fiołków i bzów,

Wystarczy mi, ŻE JEŹDZISZ BMW ;)

Opublikowano

auta kupione jako nowe:

120d sprzedawałem z przebiegiem ~75tys. km - 0 zużycia,

320d sprzedawałem z przebiegiem ~60tys. km - 0 zużycia, widziałem ją obecnie na wakacje ma przebieg ~100tys. km - 0 zużycia,

330d obecnie ~60 tys. km - 0 zużycia...

 

równolegle w firmie są używane VW, które przy analogicznych przebiegach mają zdecydowanie większe wizualne zużycie...

 

osoby, które piszą o zużyciu albo kupiły "igły" albo byłym właścicielem był "rolnik"...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano
AO, a jak miał się plastikowy uchwyt na drzwiach? Moja gałka jest ok ale latam automatem, kierownica też ok jednak pierwszy właściciel chyba z tipsami jeździł bo podrapał mi tą gumę.

pozdrawiam

http://www.hostpic.org/images/75oie_1992258bREE92Wx_2_.png

Pomogę w mojej okolicy przy diagnozie,kodowaniu itp. Free of charge.

Opublikowano

u mnie były OK ale

 

te elementy mogą ukazywać szybsze zużycie (jak masz pecha :( ) ponieważ technologia wykonania może być zawodna (pokrycie plastiku gumą) proces jest analogiczny jak przy malowaniu proszkowym, wystarczy np. niedokładne odtłuszczenie tworzywa bazowego czy dotknięcie w piecu jednego elementu do drugiego a wierzchni elastomer będzie słabo przylegał...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

Ja mam teraz przejechane 192 tys i generalnie jedyne znaki przetarcia itp sa na kierownicy . Tzn bardziej od srodka jest taka powloka gumowa i kawaleczek odszedl od trzymania kiery. Ale ogladalem wiele samochodow przed nia i standartowo byly powycierane ( raczka drzwi i na wysokosci pasow delikatnie przetarty tunel )

 

Tak ze wydaje mi sie kto i jak szanuje samochod.

Opublikowano

U mnie 225 Kkm i tylko uchwyt od drzwi kierowcy obłazi z tej gumy . Zeskrobałem go delikatnie cały do łącznika z el. szybami i wygląda ok. :D

 

Innych przetarć nie ma ani na lewarku zmiany biegów ani na kierownicy .

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano

hej,...

mam e90 2006r prawie od nowosci...3 mies nie miala...

przebieg to tylko 24kkm wiem szok...

ale juz u mnie widac zluszczajacy sie uchwyt przy drzwiach...

moze to przez to, ze duzo uzytkowany byl przez kobiete na trasie do 20km i jak tu nastukac przebieg..

tak, ze ten element to akurat porazka... do reszty nie moge sie przyczepic..

  • 1 rok później...
Opublikowano

Odgrzebalem temat.

 

Kolega szuka e90 i ogladalismy jedna dzis ( licznik 180tys ) sprowadzona do polski miala 100tys teraz 180tys.

 

Poza opisanymi w tym watku sprawami (lekko luszczace sie raczka od drzwi kierowcy itp.) zauwazylismy dosc sfatygowany dywanik welurowy kierowcy (oryginal) Niebyl przetarty, ale pojawilo sie nam nim pekniecie w miejscu wygiecia blisko piet (po zgieciu na wylot) i odlazi obszycie dywanika na rogu przy pedale gazu (odprute i podniszczone) pasazer i tylnie normalne slady uzytkowania.

 

Pozatym zlazaca miejscami "farba-guma" na tylnym tunelu (sprawka pasazerow z tylu) . Delikatni na samych rogach, ale widac z bliska

 

Czy spotakliscie sie z czyms takim ? (ogolnie auto spoko, ale myslalem, ze oryginalne dywaniki lepiej wygladaja przy przebiegach do 200tys

Opublikowano
sam zakładałem ten temat z obawą o swój przebieg ale z biegiem czasu tylko się upewniam że jest ori , co do tylnego tunelu to również też tak mam a jak kupiłem rok temu to tego nie było ( mój mały brat często śmiga z tyłu na środku i to chyba jego zasługa) dywaniki u mnie są idealne ale mam na nich ciemne gumy bo jasny środek;/
Opublikowano
sam zakładałem ten temat z obawą o swój przebieg ale z biegiem czasu tylko się upewniam że jest ori , co do tylnego tunelu to również też tak mam a jak kupiłem rok temu to tego nie było ( mój mały brat często śmiga z tyłu na środku i to chyba jego zasługa) dywaniki u mnie są idealne ale mam na nich ciemne gumy bo jasny środek;/

Dywanik mnie wlasnie zaskoczyl (orginal niecale 200tys powinien byc chyba mniej podniszczony) a tam pekniecie materialu na zgieciu widoczne po podniesienu i jeszcze obszycie to co idzie dookola dywanika przy pedale gazu sie prulo. Jakbysmy go nieruszyli to by niebylo widac bo jak lezal to nierzucalo sie w oczy.

 

Tunel faktycznie wystarczy, ze dzieciaki z tylu przebieraja nogami i zniszcza.

Opublikowano
Kupujesz dywanik czy auto :duh:
Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Opublikowano

Nie wiem, czytam i tylko utwierdzam się w przekonaniu, że wszystko uzależnione jest od tego jak kto użytkuje auto. Mam E91, 2006.XII z przebiegiem 236 tyś, i wnetrze jest jak nowe, poza oczywistym zużyciem gałki zmiany biegów i skóry na kierownicy (foto poniżej) auto jest jak nowe, z zewnątrz regularnie dbam o lakier i także nie mam zastrzeżeń. Boczek w drzwiach kierowcy zero zużycia, tylny środkowy tunel także, guma nic nie tknieta. Ale prawda jest taka, że jeden raz ktoś nie umiejętnie poleci pazurem, butem, itd. i od razu widać ślad.

 

http://img841.imageshack.us/img841/4023/s274.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

http://img24.imageshack.us/img24/8808/1ltm.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

http://img811.imageshack.us/img811/2530/uxd0.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Jak porównam to ze służbową Toyotą, którą mam od nowości, aktualny przebieg niecałe 140 tyśkm, to daleko jej do 3er, ale nie będę ukrywał, że trochę inaczej użytkuję to auto :D

Opublikowano
A tak z ciekawości powiem, że miałem takżę kontakt z autami z oryginalnym przebiegiem (potwierdzone, ponad wszedlką wątpliwość) 150 tyś. km, które były totalnymi śmietnikami, jeżeli chodzi o zużycie wnętrza, a także auto z przebiegiem 536 tyś.km salon Polska, jeden właściciel od nowości, wnętrze jak nowe, ale właściciel wyjątkowy pedant. Oczywiście cały czas piszę o BMW.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.