Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jutro prawdopodobne jadę po dyfer niestety już wyjęty z auta.

Prócz luzu na flanszy co mogę jeszcze sprawdzić? Luz oczywiście jakiś mały będzie? On na 0 spasowany chyba nie jest.

Opublikowano

Napisze post pod postem żeby było widać.

 

Luzy za wale miałem przez dyfer. Wał przy sprawnej nie zużytej skrzyni i dyfrze nie powinien wydawać dziwnych dźwięków ani nie powinien mieć luzów, jak się nim kręci lewo prawo ma niewielki luz rzędu kilka mm a nie 3cm jak wcześniej.

 

Przy puszczaniu bez gazu szybko rytmicznie sprzęgło nie ma styków i zmiana biegów przebiega teraz bardzo płynnie,

 

Na 1 czy 2 biegu można pompowac gazem i nie ma praktycznie żadnego szarpania, przyspiesza płynnie.

 

Jeśli ktoś ma problemy ze stukaniem szarpaniem, szarpaniem przy zmianie biegów, brak płynności przyspieszania z niskich biegów to radzę zająć się skrzynią i dyfrem. Auto jest nie do poznania.

Opublikowano
danielxc717 Dzięki za info. U mnie i tak przyszedł czas na tarcze więc poczekam jeszcze miesiąc z tym i dam znać co za dzięcioł stuka :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.