Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

masz 5 śmigieł i 3000 postów: NIE ośmieszaj się...

 

nowy nr katalogowy może oznaczać inny gwint na jednym z mocowań, inny rozstaw śrub, pokrywę wykonaną z "ekologicznego" stopu...

 

jak w aucie jest zmiana "antenki" to na każdej konfernecji prasowej masz informcję jaki to postęp zanotowała firma i o ile wyprzedziła konkurencję :mrgreen: ,

 

myślisz, że jakby zmienili skrzynię na nowy typ to ukrywaliby to a dla większej "ściemy" podawali stary symbol :) :D :lol: :mrgreen: :mrgreen:

 

myślisz, że producent ZF pozwoliłby wprowadzać ludzi w błąd przez www.realoem.com

 

p.s. 100 próbowałem "odejść" z forum ale dzisiejsza "rozmowa" pokonała uzależnienie, dzięki mmw :cool2:

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

  • Odpowiedzi 194
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dobra Panowie, dajcie spokój ;) autor już wyraził zdanie na temat skrzyni: jak padnie - kupi nową ;)

ps: BMW czasem kłamie np: tym że powinno się wymieniać olej co 30 tyś km... i to jeszcze CASTROLA :mad2: to jest dopiero rynkowe przekłamanie, ostatnio miałem okazję zobaczyć osad "po castrolowy" i ja dziękuje, szczęście że mi się silnik nie rozleciał po tym oleju;p

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
masz 5 śmigieł i 3000 postów: NIE ośmieszaj się...

 

nowy nr katalogowy może oznaczać inny gwint na jednym z mocowań, inny rozstaw śrub, pokrywę wykonaną z "ekologicznego" stopu...

 

jak w aucie jest zmiana "antenki" to na każdej konfernecji prasowej masz informcję jaki to postęp zanotowała firma i o ile wyprzedziła konkurencję :mrgreen: ,

 

myślisz, że jakby zmienili skrzynię na nowy typ to ukrywaliby to a dla większej "ściemy" podawali stary symbol :) :D :lol: :mrgreen: :mrgreen:

 

myślisz, że producent ZF pozwoliłby wprowadzać ludzi w błąd przez http://www.realoem.com

 

p.s. 100 próbowałem "odejść" z forum ale dzisiejsza "rozmowa" pokonała uzależnienie, dzięki mmw :cool2:

 

Już nie chce mi się komentować Twoich bredni. Spójrz na tę skrzynię z allegro i zobacz jaki jest na niej symbol ZFa. I skończ się kompromitować.

 

http://moto.allegro.pl/bmw-e92-e90-3-0d-3-0-d-2008r-skrzynia-biegow-aut-i2543505072.html

Opublikowano

A co najważniejsze skrzynia jest warta mniej niż 30 % wartości auta które chce zakupić :norty: :norty: :norty:

 

Myślę że nikt nie próbuje robić z własnego auta rupiecia ale nie po to kupuje się takie auta by jeździć spokojnie i "poprawnie politycznie" :mrgreen:

 

Skoro są możliwości to się je wykorzysta. Wszystko trzeba robić z głową i umiarem.

 

Apropos wymiany oleju to przejrzałem ostatnio dziesiątki książek serwisowych i zmiany oleju w DE robi się średnio co 25 tys km. Czyli w DE wszystko robią pod lampkę a nie pod mega dbałość o silnik.

 

Co jeszcze mam oglądać w 335D podczas jazdy próbnej? "Plastick" dzięki za uwagi - są super szczególnie że w linkach sa foto co i gdzie szukać. Nie wiecie czy osłona silnika stawia duży opór i jak jest mocowana? Widzę na fotkach 4 mocujące śruby? Żeby Niemiec się nie przeraził jak będę chciał otwierać:)

Opublikowano

Witam wszystkich

 

Dyskusja o tych skrzyniach tak czy siak nie ma specjalnego znaczenia, przeszukując forum 3er nie znalazłem opisu kogokolwiek z problemem ze skrzynką 6HP26. No może jeden z problemem z mechatronikiem. Świadczy to że skrzynia ta jest dobra i już. Jaki ma dokładnie zapas tego oprócz oficjalnych dokumentów nikt z nas dokładnie nie wie. Patrząc jakie mody są porobione przez użytkowników ma spory zapas przeniesienia momentu.

 

Sam od miesiąca jestem szczęśliwym przypadkowym posiadaczem E92 335d i jestem pod ogromnym wrażeniem tego samochodu. Do tej pory jeździłem 645, i tylko jednej rzeczy mi brakuje to dźwięku silnika. Reszta jest fenomenalna !!! Wierzcie mi przysiadałem się do różnych aut, a w 335d znów można poczuć radość z jazdy.

 

Moje auto jest 2006 roku więc na 100% mam skrzynię 6HP26, przebieg to raptem 26 000 km i w 100% pewny. Rodzynek. Auto jak dla mnie nie jeździ tylko lata, więc nie potrafię póki co sobie wyobrazić co będzie jak zrobię chip. A zrobię to na 100%.

 

Dla mnie 335d to kompromis pomiędzy osiągami a kosztami eksploatacyjnymi. Jeżdżąc delikatnie 645 trudno było utrzymać spalanie na poziomie 16 l. 335d trudno jest przekroczyć 11 :-)

Opublikowano
Witam wszystkich

Moje auto jest 2006 roku więc na 100% mam skrzynię 6HP26, przebieg to raptem 26 000 km i w 100% pewny

wow :shock: to auto chyba stalo przez 5 lat jak ma taki przelot. ja mam 2008 i jak kupowałem w zeszłym roku to miał 70tyś..teraz ma 90tyś.

uważaj z tym programem bo jak wyżej można przeczytać masz skrzynie sprzed 2007 czyli tą teoretycznie słabszą, która wytrzymuje 600NM..

Opublikowano

Jasne że będę uważał, z resztą będę tu liczył na poradę i usługę kolegi Grzegorza który nie jedną 335d chipował. Auto masz rację sporą cześć czasu spędziło w garażu, lakier wygląda jak nowy, a wnętrze beżowe prawie nietknięte. Jak rozkoduję vin to pochwalę się galerii.

 

A skrzynia rzeczywiście jest teoretycznie słabsza :-)

Opublikowano

Gratuluję udanego zakupu :D

Ja poszukiwałem 335i, ale po 2 miesiącach "wertowania" ogłoszeń i oglądaniu egzemplarzy, które mnie nie zachwycały kupiłem 335d! To mój pierwszy diesel. Nie żałuję. Tak jak napisałeś świetny kompromis między ekonomią, a spalaniem. Po chipie wrażenia bedą sporo większe :D

Fakt, ze brakuje tego mruczenia "benzynki" ...

Opublikowano

No niestety z 335i jest ten problem że wybór (wersji Touring) jest minimalny. W obecnych ogłoszeniach jest jedna sztuka i nawet fajna z potwierdzonym przebiegiem ale bez navi więc :)

 

A 335D rzeczywiście wybór spory.

Opublikowano

Tu masz rację touring w 335i jest jak na lekarstwo, podobnie jak coupe 335d, tam łatwiej znaleźć 335i.

 

Jak widać sprzedać auto nie jest łatwo, a kupić dobrą sztukę jeszcze trudniej

Opublikowano
Zawsze można kupić E92 i przyczepkę. :D

 

 

:D

I to się nazywa alternatywa :D

 

Cały problem przy kupnie auta... Kupić dobrą sztukę...

Opublikowano
Dajcie spókój. Już mnie głowa boli i temat zakupu mocno zmęczył - niestety nie należę do cierpliwych. Dlatego jutro jadę ogladać jedną w Berlinie i mam jeszcze dwie na przyszły tydzień. Którąś wezmę na pewno.
Opublikowano
Cierpliwość nie jest również moją mocną stroną jeśli chodzi o kupno auta :D Jak Ci wpadnie w oko, to poprostu bierz i już! To poprostu się czuje :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak robi większość naszych rodaków, dlatego tak świetnie prosperują oszuści, naciagacze itd. Cofane liczniczki się sprzedają jak ciepłe bułki.. ;)
Opublikowano
no niestety trzeba wyrobic w sobie taka pozytywna cierpliwosc. inaczej mozna sie naciac. jutro ogledziny numer 1 wiec dam znac. ponowie jeszcze pytania czy oslona silnika ciezko sie zdejmuje i jeszcze sprawdzac w 335d?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bierz to auto do ASO i tyle. Jak gościu pewny auta to nie będzie miał nic przeciwko. Najwyżej zapłacisz z 200E i już.
Opublikowano
Jak juz bede kupowal to tak zrobie. on powiedzial ze nie ma problemu z aso bmw. jutro sprawdze lakier, ogolny stan plus jazda probna. to juz powinno dac duzy obraz.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No i słusznie. Uważaj na Berlin bo tam większość to polscy kombinatorzy, ale nie znaczy, że nie może też normalny Niemiec auta sprzedawać. :)
Opublikowano

Jeśli pozwolicie podzielę się opiniami z oględzin. Może coś doradzicie.

 

Panowie zatem pierwsze oględziny za mna.

 

Pokróce zatem i w punktach:

 

HISTORIA AUTA

Drugi właściciel. Pierwszym była firma. Firma 3 lata i on 3 lata. Firma 50 tys km i on tyle samo. Auto serwisowane regularnie. Dostałem dziś do ręki książkę, faktury, paragony. Wszystko legal i oryginał. Ostatni serwis hamulców na kwotę 700 EU z czego poszedł nowy komplet na przód. Auto ma 102 tkm. Tak jak mówię potwierdzone przez serwis. Aktualny świeży TUV - zaznaczone lekki wyciek oleju o czym poniżej. Pozostałe elementy TUV bez zarzutu.

 

KAROSERIA

Właściciel od początku mówił i pokazywał (mailem) dokumenty gdzie było napisane że był lakier odświeżany na tylnych drzwiach i zderzakach. Zacząłem zatem od miernika lakieru - okazało się że mówił prawdę. Całe auto lakier symetrycznie w granicach 80-120Um. Wszystkie elementy symetrycznie zgodne. Nowa powłoka 140-180um na fragmencie drzwi tył lewo i kawałek blotnika. Lakier na wnękach (tych odświeżanych elementów) oryginałl czyli lakierowane były tylko z zewnątrz - raczej bez żadnych uszkodzeń. Zero szpachli. Wszystkie szyby oryginalne i zgodne. Lakier w stanie dobry plus (po odświeżeniu i polerce będzie lala:) Na pewno nie picował auta do sprzedaży bo nie było specjalnie wymyte:)

 

SILNIK

Silnik suchutki. Przewody ciśnieniowe nie zniszczone, sucho generalnie. Standardowy problem 335D czyli upocona rura dolotu do inrecoolera - niewiele ale jednak - zaznaczone w TUV. Silnik chodzi bardzo miękko i cicho, regularnie. łatwo wchodzi na obroty.

 

WNĘTRZE

Jak na beżowy wystrój w skórach rewelacja. Czysto. Skóry na siedzeniach niezniszczone. Przełaczniki, kierownica jak nowe. Podsufitka czysta.

 

JAZDA PRÓBNA

Osiągi zgodne z serią. 180-200 km/h to moment i jest. Skrzynia w trybie drive bardzo łągodna. w Trybie S zdecydowanie ostrzej ale bez przeginania. Po ostrym wciśnieciu gazu auto za....la jak trzeba. Zawieszenie ciche. Przy 180 zero znoszenia na boki. Zero znoszenia przy puszczonej kierownicy i ostrym hamowaniu. Kierownica nadspodziewanie lekko (jeżdziłem jednym 335i i tam chodziła wyjątkowo opornie)

 

 

Dodatkowe:

Opony wyeksploatowane równo. Spód na tyle ile udało się zobaczyć suchy i nietknięty. Wydechy - stan idealny.

 

Co na plus: Okazało się że auto ma dodatkowo pelny Keyless Go, oraz czego nie było w ogłoszeniu ogrzewania postojowe sterowane pilotem (na polskie zimy jak znalazł) :norty: no i telewizję w nawigacji co dla mnie już jest nieco zbytkiem łaski:) Pełna elektryka. Audio ProLogic7.Sprzedawca daje dwa komplety kół: Teraz są M Pakiet felgi 19" z oponami Pirelli tak na 2 sezony max i zimówki 17" M pakiet z oponami Vredestein - po dwóch sezonach. Średnie spalanie na komputerze 8,2 l co może (ale nie musi) świadczyć że auto nie dostaje tak w dupę ostro.

 

Wstępnie jesteśmy dogadani co do ceny. On musi wykupić auto z leasingu co potrwa kilka dni. Minus tego auta to rocznik w stosunku do ceny ale cóż. Plus to generalnie wyposażenie więcej niż pełne i przebieg plus udokumentowane wszystko. Koleś to zwykły niemiec, informatyk, auto używał w rodzinie.

 

Będę chciał sprawdzić auto w ASO w DE - pewnie tam gdzie serwisował. Nie oponował - powiedział że każde ASO BMW byle tylko nie w Polsce :norty:

 

Co Wy na to:)?

 

link do ogłoszenia:

 

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-335d-dpf-touring-aut-berlin/166434339.html?lang=de&pageNumber=2&action=eyeCatcher&__lp=5&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=DESCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=56&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&maxPrice=27501&ambitCountry=DE&negativeFeatures=EXPORT&categories=EstateCar

Opublikowano
tzn że to jest opcja czy standard to active steering? tamta 335i chodzila ciezko zajebiscie. dobrze rozumuje ze niskie spalanie = jszda w miare spokojna? dodatkowo wszystkie inspekcję i wymiany sugerowane przez komp wszystko na druga polowe 2013-to moze tez swiadczyc ze nie zuzywa np klockow jak szalony.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co Wy na to:)?

 

Nic tylko brać. Jak widać nie jesteś typowym polskim oszołomem, co szuka okazji, bo Polak cwaniak nie kupuje normalnie, tylko same okazje, a ten co płaci odpowiednią cenę za dobre auto to frajer.

 

Zresztą w samochodzie podstawa to przebieg a nie rocznik, czego w Polsce jeszcze długo ludzie nie zrozumieją.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.