Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie

 

Potrzebuję pomocy w sprawie .

 

Wygląda to tak że po nocy chcąc odpalić auto m62 3,5 1999 silnik strasznie kuleje chodzi jakby tylko na kilka cylindrów, potrafi nawet zgasnąć. Po chwili gdy go tak pomęczę auto się rozgrzewa i chodzi normalnie , nie ma różnicy czy na benzynie czy na gazie.

 

Kłopot pojawiał się stopniowo coraz mocniej zaczynał kuleć . Z biegiem czasu doszło to do takiego stopnia ze zaczyna gasnąć i staje się to kłopotliwe.

 

Dodam jeszcze że jakiś czas temu znajomy podłączał sie kompem do złącza w środku auta obok miejsca na kubki i wyskoczył błąd opisany :

 

P1519 - 'A' camshaft position actuator bank 1

 

Posiadam inpe i oto wyniki diagnozy jak problem był jeszcze do wytrzymania :

 

http://iv.pl/images/47779592838307017080.jpg

http://iv.pl/images/08793220557390870180.jpg

http://iv.pl/images/44018975142518244600.jpg

http://iv.pl/images/26783093856855391698.jpg

http://iv.pl/images/22700731735192028688.jpg

 

niedługo dodam błędy z dziś czy coś nowego doszło :/

 

miałem problem z pompą paliwa po przeczyszczeniu przestała wyć , ale czy toteż może być przyczyna tego bujania ? Ale wtedy po rozgrzaniu tez by kulał jak by nie dostawał paliwa prawda?

 

Kiedyś już czytałem żę złe ustawienie wałków co z tym idzie zła praca vanosów może coś takiego powodować ?

 

pozdrawiam

 

błędów nowych nie ma dodaje jeszcze kilka informacji :

 

http://iv.pl/images/82650488475406838761.jpg

http://iv.pl/images/21959426024446042851.jpg

http://iv.pl/images/58328817875769138267.jpg

http://iv.pl/images/73618075079325291335.jpg

 

Pytanko co oznacza funckja rough i ews 3 start value sunch?

Najbardziej interesują mnie wartości camshaft position bank 1 i bank 2

Pozdrawiam

.....::: Zaczynaj każdy swój dzień jakby miał swój cel :::....
Opublikowano
pojedz to jakieś kolesia co ma dobry sprzęt do diagnostyki komputerowej, natomiast może to być zawór odpowietrzania paliwa do wymiany jeśli jest uszkodzony to możesz mieć takie objawy
Opublikowano

tez mam 3.5 V8 i od jakis 2 tyg. po calej nocy jak odpalam po jakis 2 sec spadaja obroty na jakies 10sec. ale nie gasnie.... dzis jade na kompa i zobaczymy czy cos pokaze bylem juz u kilku mechanikow i powiedzieli mi ze musze przeczyscic silniczek krokowy... da znac jak uda mi sie rozwiazac ten problem

 

Pozdrawiam

Opublikowano

silniczek krokowy hmm co by miało do tego ze zimny i ciepły ,

 

zawór odpowietrzenia to samo

 

hmm

.....::: Zaczynaj każdy swój dzień jakby miał swój cel :::....
Opublikowano

Witam. Moim zdanie problemem są chyba vanosy. Błędy jakie pokazuje swiadczą o przestawieniu rozrządu więc tu bym szukał przyczyny. Kiedys kolega miał podobny problem z uruchamianiem 3,0V8. W końcu wymienił czujnik połozenia wału i wszystko było ok.

Pozdro

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Może sprawa będzie nie trafiona ale u mnie wtryskiwacze miały dość, połowa silnika chodziła inaczej połowa inaczej falował, szarpał na zimnym dopiero po jakimś czasie się uspokajało. Podawał nie równą ilość paliwa do cylindrów i komputer sobie sam to kompensował a efekt był paskudny wysokie spalanie, falowanie ect. Zmieniona listwa problem ustał od ręki.
  • 1 rok później...
Opublikowano

powracam do tematu dla potomnych.

 

Przy takich objawach to ewidentnie (teraz już to wiem) jest fałszywe powietrze (lewe powietrze , lewucha itp) przy połączeniach miedzy kolektorem ssącym a silnikiem, lub przy przepustnicy, odmie gdzie tylko jest możliwość.

 

Uszczelki pod kolektorem ssącym były do wymiany. Przy naszych autach przy przebiegach 200 - 300 tyś nie ma się co dziwić że gumowe uszczelki stają się mało elastyczne. Gdy silnik zimny uszczelki są twarde i może dostawać się lewe powietrze.Jak silnik się rozgrzewa uszczelki też i stają się bardziej plastyczne i uszczelniają kolektor.

 

Najlepiej wymienić cały zestaw uszczelek.

 

POzdrawiam

.....::: Zaczynaj każdy swój dzień jakby miał swój cel :::....
Opublikowano
Jeśli na zimnym źle pali ,a na ciepłym jest wszystko ok to trzeba ustawić luzy zaworowe (są za ciasne i traci się kompresja) , oczywiście jeżeli już wykluczysz silniczek krokowy /ssanie
Opublikowano

macie olej wyciekajacy z pod dekli zaworowych?

jesli tak to macie powod

 

wymienic uszczelki, problem zniknie

 

mialem to samo w e36 2.5litra

rano byl problem z odpaleniem

 

jak auto bylo cieple to palil na dotyk

 

ktos mi to tlumaczyl ze to przez cieknacy olej, juz nie pamietam wywodow

ale wymiana uszczelki pomogla

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
Opublikowano
U mnie panowie uszczelki pod kolektorem zostały wymienione, pomogło o tyle że spadło mi spalanie z 40L na 23L (4.0 m60) natomiast problem na zimnym jest taki że jak jest wilgotno musze długo kręcić zanim odpali i dodawać gazu i czuje drgania. Na rozgrzanym odpala momentalnie, chyba najlepszym rozwiązaniem jest podpiąć pod komputer rano jak postoi przez noc przed opaleniem prawda ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.