Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, przeglądąlem temat pewnego użytkownika który miał problem z brakiem mocy na niskich obrotach, okazało się że jak zaślepił EGR to usterka ustąpiła, dlatego też chce zaślepić ten EGR i sprawdzić czy u mnie także pomoże, tylko nie wiem jak to zrobić, znalazłem fotke:

 

 

http://desmond.imageshack.us/Himg404/scaled.php?server=404&filename=egrv.jpg&res=landing

 

zapoznałem się z nią, teraz tylko pomóżcie, jak zaślepic EGR, pozdro

Opublikowano

ten co pokazujesz jest od sterowania turbo (są takie same)

 

ten od EGR jest po drugiej stronie, tam w pobliżu filtra oleju. Jest on mało widoczny, ciężko dośc go odkręcić.

Odłączenie EGR można zrobić na kilka sposobów

- odpinając gumowy/silikonowy wężyk od EGR i go jakoś zaslepiając (węzyk aby podciśnienie sie utrzymywało, ja swoj silikonowy zagiałem i zacisnałem trytytką), no i kawałek weżyka wziałem i założyłem w miejsce z którego zdjałem wcześniejszy węzyk i rownież go zagiałem i zacisnąłem.

- wstawić kawałek blachy, grubej aby spaliny tego nei przepaliły aby zablokować dopływ spalin.

 

Ja stosuje ten pierwszy sposób ponieważ w 2 minuty moge EGR właczyć czyli nałożyć węzyk od zaworka na krócieć EGR i już działa :)

szukam
Opublikowano

czyli to co oznaczyłem czerwonym kółkiem mam odpiąć pozatykać z obu stron np, śrubką?

http://desmond.imageshack.us/Himg7/scaled.php?server=7&filename=egrr.jpg&res=landing

Opublikowano

widze że coś słabo czytasz. To jest zaworek od turbo!!, zaworek od EGR jest po drugiej stronie.

 

na to zdjęcie patrz, to jest EGR i węzyk sterujacy EGR które idzie do zaworka.

http://i668.photobucket.com/albums/vv45/320dslowtech/egrbypass.jpg

 

jest EGR i jest wężyk, sciagasz ten wężyk co widzisz na zdjęciu i go zaślepiasz, jak to już twoja sprawa.

Ja jeszcze zaślepiłem element z którego ściągnałem wężyk, ale nie jest to chyba konieczne.

 

tutaj wlasnie widzisz jak ktoś węzyk zaslepił, zacisnął go czymś i przypiał jakaś gejową trytytką (różowa ? ) hehe.

szukam
Opublikowano
taaak mam zdecydowane problemy z mechaniką, mało potrafie zrobić, dzięki za zdjęcie, szkoda tylko że jest w takim przybliżeniu, ale postaram sie znaleźć to miejsce, przynamniej wiem że jest po prawej stronie, jeszcze raz dzięki! :o
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego jak zdejmiesz osłonę silnika to zobaczysz kolektor ssący, a patrząc na niego po prawej stronie, przed Twoimi oczami będzie EGR (takie srebrne ustrojstwo, wpisz na allegro i zobaczysz jak to wygląda) i do niego przypięty jest ten wężyk co na zdjęciu :cool2:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

No i jak kolego? Sprawdzałeś -jakieś zmiany na lepsze?

 

A swoją droga podobno po takim teście wywali od razu błąd niedoładowania...

Przejmować się tym?

I czy po obsadzeniu ponownie wężyków tak jak było pierwotnie ,błąd zniknie sam.....czy trzeba go samemu skasować np.przy pomocy INPY ?

Opublikowano

ja ostatnio sprawdzałem bo jeżdze pól roku chyba już z odpiętym i był błąd od EGR w inpie.

Błedy sie same nie kasują. Jedynie kontrolke klocków można zgasić samemu bez interfejsu.

szukam
Opublikowano
tak sprawdziłem, przyznam że pokładałe w tym wielkie nadzieje, odpiąłem ten wężyk, pozatykałem jak rzeba, ruszam, i ... niestety nie pomogło, chociaż w wyobraźni już widziałem jak samochód dostaje moc na poziomie 2000 obrotów, trudno, edukuje się dalej i szukam
Opublikowano

To wiedziałem.

Co do błędu od EGR w INPIE to skasowałeś go normalnie przy użyciu tego programu?

...wchodzę na ten błąd - CANCEL i po sprawie.

Czy należy go skasować? Biorąc pod uwagę,że będę tak jeździł jakiś czas.

Czymś ryzykuję?

 

Wiem-docelowo najlepiej ograniczyć jego działanie DISEM..."

Opublikowano
nie przeszkadza ten błąd w niczym. Tak wchodzi się w odczyt błedów a potem wyczyść/usuń błędy (zależy jaka wersja jezykowa inpy będą te komunikaty brzmieć inaczej)
szukam
Opublikowano
Kemot czytalem ten materiał już, ale jak wczesniej pisąłem nie mam pojęcia na temat mechaniki pojazdu, jutro wypłata, więc zajade do gościa z dobrym sprzetem podepnie pod komputer, i tak musze air baga wykasowac bo swieci się kontrolka
Opublikowano
ja miałem zaślepiony i postanowiłem podłączyć z powrotem ponieważ zamulał do 1800 a teraz normalnie ruszam i lepiej jedzie z dołu. Na wyższych obrotach nie ma różnicy. Nie jestem znawcą ale chyba jak autko nie ma mocy w jakimkolwiek przedziale to trzeba szukać prawdziwej przyczyny bo z tego co czytałem tu wcześniej to zaślepienie nie jest najlepszym rozwiązaniem
Opublikowano
zaślepiłem ale nie pomogło, ale nawet gdyby pomogło to już bym wiedział gdzie twki problem i bym to podłączył spowrotem, tyle że naprawił
Opublikowano
Kemot czytalem ten materiał już, ale jak wczesniej pisąłem nie mam pojęcia na temat mechaniki pojazdu, jutro wypłata, więc zajade do gościa z dobrym sprzetem podepnie pod komputer, i tak musze air baga wykasowac bo swieci się kontrolka

 

Jeśli chodzi o kontrolkę poduszek powietrznych, to może to być mata zajętości pasażera, częsta usterka w e46. Tutaj temat jak można spróbować to naprawić http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=150928 robiłem to ostatnio u siebie i na razie działa, zobaczymy jak długo. Na kompie wyjdzie Ci czy to na pewno mata powoduję palenie się kontroli.

Opublikowano
nigdy w życiu nie zrobie takiej skomplikowanej operacji, wiem tylko że kontrolka zaświeciła się gdy czekałem na mame która weszła do sklepu;D zacząłem ustawiać sobie siedzenie bo ojciec który chciał sie przejechać ustawił jak chciał i tak zostawił, ustawiłem sobie fotel wszystko fajnie jade, a tu matka do mnie, że mi się kontrolka świeci.. i tyle :wink:
Opublikowano
Nie jest to takie trudne jak się wydaję, trzeba mieć tylko czas i cierpliwość przy odpinaniu tych okrągłych zapinek. Najlepiej mieć do tego jakieś szczypce, w normalnych fotelach jest trochę łatwiej. W fotelach sportsitze trzeba wymontować oparcie i dobrać się do maty od tyłu siedzenia. Ale najpierw na kompie sprawdź co powoduje palenie się kontrolki, żeby mieć pewność.
Opublikowano
i po co to robić jak dioda plus rezystor to jakas złotówka w sklepie i wlutowanie tego to 5 minut ? bo wystarczy odpiąć kostke i sobie w domku przy piwku przylutować ?:) a prasowanie tej maty potem trzeba chyba powtarzać etc.
szukam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.