Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Iesik jest takim kompromisem miedzy moca a spalaniem. Jak na 1.8 zbiera sie zwawo a i spalanie nie jest drastyczne w miescie tak kolo 11l ale mozna i zejsc do 10. Natomiast jesli chcesz poszalec (czyt palenie laczkow baczki itp. to kupuj tylko i wylacznie 6 garowca min te 2.0 bo nawet taki Is do tego zbytnio sie nie nadaje) Tzn potrafi przysmazyc gume ale jest to juz troche meczarnia dla niego. Jednak te 4 garnki robia swoje :(

BMW czyli Bardzo Miły Własciciel

E60 523i 2007

(oo=[][]=oo)


Ex: BMW E-30 318iS M42 90'

  • Odpowiedzi 140
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

niezły wykład!

 

ja uważam że 320 jest ok a nawet the best!

jezdziłem 325 i jakiejs rewelacji nie doznałem A4 katowice - wrocław 208kmh i juz nic wiecej nie dało sie wycisnąc orginalnie 175tys km!

E30 2l przebieg 215tkm Dresden - Goerlitz 230kmh! mam swiadków :D

co prawda moja bmka jest po orginalnym tuningu BMW

pozdrawiam!!

PS. pewnie zaraz beda komentaze co do osiągów i pojemnosci ale tzeba to tolerowac :D

 

Kupuj tylko 320 ewntualnie 318is!!!

Opublikowano
Mam 320 i musze powiedzieć że jestem zadowolony z osiagów - natomiast rewelacji nie ma. Spalanie jest okrutne. Gdybym miał kupić ponownie e30 to tylko 325 - z racji wiekszej mocy w porównaniu do niewiele wiekszego spalania. I pod uwagę brłabym tylko 6 cylindrów. Kultura pracy, dżwiek. Ale prawdą jest ze najpopularniejszym modelem e30 był 320 - około połowy całej produkcji.
Opublikowano
Mam 320 i musze powiedzieć że jestem zadowolony z osiagów - natomiast rewelacji nie ma. Spalanie jest okrutne. Gdybym miał kupić ponownie e30 to tylko 325 - z racji wiekszej mocy w porównaniu do niewiele wiekszego spalania. I pod uwagę brłabym tylko 6 cylindrów. Kultura pracy, dżwiek. Ale prawdą jest ze najpopularniejszym modelem e30 był 320 - około połowy całej produkcji.

 

Zgadzam sie w 100% z moderatorem :)

 

Andreass - napisz nam cos o tuningu twojego 2.0 - bo faktycznie zeby pojechac 230 to musi miec z 200 koni...

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
"E30 2l przebieg 215tkm Dresden - Goerlitz 230kmh! mam swiadków"- to troszke dziwne zwlaszcza że 2 litrówki maja przeważnie bardzo krutkie przełożenie przekladni głównej i tak przy 210 to praktycznie juz kończą się obroty a pozatym liczniki bardzo różnie wskazuja i tak u mnie przy 120 oszukuje jakies 15 km/h.
Opublikowano
Andreass hmmm jesli jechales faktycznie te 230 km/h to :modlitwa: dla ciebie. Ja tez jechalem moja w 3 osoby i z pelnym bakiem 225km/h wg mojego licznika. Ale teraz widze ze to bylo niezle oszustwo mialem wtedy papcie 195/50/15 a fabrycznie sa 205/55/15 wiec raczej tyle nie jechalem zwlaszcza ze fabryka max dla Is'a podaje 202 km/h. I jak bylem na hamowni to koles mi powiedzial ze przy 100 km/h licznik mi zawyza o 10 km wiec przy 200 moglo juz byc te 20 km :)

BMW czyli Bardzo Miły Własciciel

E60 523i 2007

(oo=[][]=oo)


Ex: BMW E-30 318iS M42 90'

Opublikowano

ja uważam że 320 jest ok a nawet the best!

jezdziłem 325 i jakiejs rewelacji nie doznałem

 

Może masz słabe czucie? Bo ja uważam takie stwierdzenie za, najdelikatniej mówiąc, śmieszne. A może to czym jeździłeś to nie było 325...?

230km/h 320-tką nawet nie komentuję, ale chętnie bym się dowiedział co to znaczy "320 po oryginalnym tuningu BMW"?

NSW
Opublikowano (edytowane)

Trzy miesiące temu kupiłem 320 i jest to moje pierwsze Bmw

 

Nie wiem ile pali bo wskaznik poziomu paliwa chyba nie działa tak jak powinien :duh:

Cały czas wacha się pomiędzy 35 a 50 litrów :mrgreen:

Gdy kupowałem to auto wskazywał 40 litrów :mrgreen:

Cały czas tankuję 40 zł na sto kilometrów i jak dotychczas nie zabrakło mi paliwa :cool2: (choć w bagażniku jezdzi rezerwa :wink: )

 

40 zł -to troszke ponad 11 litrów

Zazwyczaj jezdze na ekonomie starając się utrzymywać spalanie poniżej 10 litrów na ekonomizerze(jedynka i dwójka nie wchodzą w rachubę bo i tak zawsze przekracza 20)

 

Jeżeli chodzi o osiągi

To jadąc 1,5 - 2 tyś. obr. i przyciskając gaz nawet do dechy samochód przyśpiesza jakby miał 70 lub mniej koni :worried: czyli muł

ale

sprawe załatwia zrzucenie jednego lub dwóch(z piątki przy 80 :twisted2: ) biegów niżej aby obrotomierz przekroczył 3,5 tyś. na wskazniku wtedy bryczka ciągnie do końca że aż miło :twisted2:

 

Uważam że to auto nie na rajdy no chyba że nie patrząc na konsekwencję będziesz przy 70 ładował mu 2 :shock: (ale by pozamiatał-osobiście nie próbowałem)

 

Myśle że samochód dobrze powinien sprawdzić się na ostrym ruszaniu z pod świateł.Jak dotychczas nie miałem okazji sprawdzic jak asfalt jest suchy bo ciągle jak nie woda do śnieg lub lód.

Na mokrej drodze spokojnie spali na trójce ze strzału

ale wiadomo że jeden i dwa do końca :mrgreen:

 

jak dotychczas jestem zadowolony ze spalania i mocy tego auta

Można pykać spokojnie do pracy 1,3 tyś. obr.utrzymując spalanie 6,5 litra na piątce(wskazania ekonomizera) przy 70km/h

lub czadzić z pod świateł i na parkingu palic gumę nie patrząc na spalanie

 

a dzwięk 6 cylindrów szczególnie na wolnych obrotach lub manewrując na pakingu jest na prawdę piękny

 

pojemność 1976 cm3 i 569 zł Oc na rok przy pełnej zniżce współwłaściciela :modlitwa:

Edytowane przez Bohun
http://img92.imageshack.us/img92/1637/dddd6cx.jpg
Opublikowano

Bohun pieknie to ująłes. Dodam tylko że od zera do "bohatera" rozpedza się całkiem całkiem, wrecz nieźle.

 

P.S. Bohun jaki masz kolor twojego cuda bo chyba mamy taki sam. :mrgreen:

Opublikowano
Tak 316 w latach 09.82 do 08.87 miała silnik 1.8 zasilany gaźnekiem 2B4/2BE moc 90KM znajomy ma taka i nie może zejsc ponizej 10l/ na 100km napewno zależy to również od stanu silnika. piszac silnik 1.6 miałem na myśli bmw 316
Opublikowano
W 6 cylindrówkach niepekaja głowice z powodu jakiejś wady fabrycznej tylko z głupoty kierowcy! kilkunastoletnie auto nie jest idiotoodporne!!
Opublikowano (edytowane)
Bohun pieknie to ująłes. Dodam tylko że od zera do "bohatera" rozpedza się całkiem całkiem, wrecz nieźle.

 

P.S. Bohun jaki masz kolor twojego cuda bo chyba mamy taki sam. :mrgreen:

 

Zobelbraun metalic

 

:duh:

Edytowane przez Bohun
http://img92.imageshack.us/img92/1637/dddd6cx.jpg
Opublikowano

:) no widzę dobre wykłady. Dzięki za wszystkie informacje. No wiem wiem, co 6 garów to nie 4. Może właśnie IS jest trochę podkeconą wersją, i może mu brakować tego czegoś.

 

No właśnie ETA, hmm?!? W jakich silnikach wychoziły ETY? nie mam pojęcia o tym. Napiszcie coś więcej o ETA?

http://img234.imageshack.us/img234/3344/img0781podve6.jpg

BMW-diamantschwarz-metallic 181/9

sprzedane :( 

Opublikowano
eta to silniki 6 zyl wolnoobrotowe o pojemności 2.7l(pisze 325e) na wtrysku DMEw zaleznosci od wersji ma 122KM lub 129KM i 230Nm, max obroty to coś około 4800 Ta wersja ciagnie od samego dołu a pali mniej o ok 2l niz 325(czyli tyle co IS). Napewno jest ciekawsza niz 318is i dużo bardziej bezawaryjna niz is.W razie awarii dużo tansza w naprawie , no i przedewszystkim 6 zyl gwarantuje dzwięk,kulture pracy itp...
Opublikowano

Kupuj 320i albo 325e w zaleznbosci czy chcesz miec mala, pieknie brzmiaca wyscigowke z charakterem, czy elastyczne auto z wysokim momentem obrotowym sprawdzajace sie lepiej w umierkowanej eksploatacji. 4 cylindrowe silniki nie maja zbyt wiele charakteru i dzwieku, pomimo porownywalnych do 2,0 osiagow 1,8 i 1,8iS w praktyce jezdzi sie nimi inaczej, ciezko wyrazic mi to literkami, najlepiej sie przejechac - niedawno kupowalem mamie E30 (dla mnie na codzien to za ciasne autko, pozatym moja milosc motoryzacyjna siega kilka lat wczesniej) i bez zastanowienia wybralem wlasnie 320i. spalanie nie przekroczylo jeszcze nigdy widelek 8 - 12 litrow, mialem 325i i wychylalem sie bez dyskusji, pozatym silnik nie jest zbyt wytrzymaly, a nie wiadomo kto co wczesniej z nim robil. 325i sa znacznie czesciej zakatowane niz inne wersje na rynku.

 

No i w zadnym wypadku w 320i gaz

E24 628CSi 12/1982 Delphin-Metallic - wegetacja... :(

E28 524td 06/1985 Karminrot ze szpera :) i silnik nowka!!!


Nowe amortyzatory BILSTEIN B6, CZESCI UZYWANE

Kontakt: 0049-176-4889-3646, 0695039390, GG 244669 lub PW

Opublikowano

Właśnie żeby auto miało dość mocy, żeby jej nie brakowało przy wyprzedzaniu i miało charakter!! A dzwięk 6 garów to z pewnością ma w sobie coś co każdy lubi w sportowym autku :)

 

Też właśnie to spalanie żależy od regulacji i stanu silnika. Więc kupić zajechaną 320ke nie bardzo mi się widzi, bo wyjeżdżałbym w niedzielę chyba tylko nią:)

 

Kolega ma Golfa 1.8 GTi który raz mu pali 13 a raz 20 :) Ja bym wolał nie mieć takich niespodzianek!

http://img234.imageshack.us/img234/3344/img0781podve6.jpg

BMW-diamantschwarz-metallic 181/9

sprzedane :( 

Opublikowano

a Panowie co sądzicie na temat filtrów stożkowych? Dużo dawają mocy? (chodzi o odczuwalność) czy poprawiają pracę silnika? i jak jest ze spalaniem przy takim filtrze, może palić więcej?

 

Z tego co ja się orientuję to filtr nadaje czyste powietrze które zamienia się w MOC :) ?

 

Tylko czy na wysokich obrotach czy na tych niższych?

http://img234.imageshack.us/img234/3344/img0781podve6.jpg

BMW-diamantschwarz-metallic 181/9

sprzedane :( 

Opublikowano

Filtr stożkowy, oprócz lepszego sampoczucia posiadacza, dzwieku i lżejszego potrfela nie daje nic. Oczywiści mowa tu o montażu stożka jako jedynej modyfikacji. Co gorsza niewłaściwie załozony (za duzo ciepłego powietrza) pogarsza osiagi-nie poprawia. Jeśli planujesz montaż, czego nie odradzam to:

 

- zaplanuj miejsce aby dostawał tylko zimne powietrze - najlepiej bezpośrednio z zewnatrz

- chroń go przed nagrzewaniem się od silnika (termoizolacje)

- chroń go przed wilgocią

 

Generalnie efekt zamontowanego stozka jest czysto subiektywny. Miło brzmi i tyle. Natomiast powstaja takze negatywne zmiany - spadek elastyczności na niskich obrotach, zwiekszenie zużycia paliwa. Głowna jego zaletą jest...niezniszczalność (oczywiście zależy od producenta i eksploatacji).

Jeśli chcesz poczuć efekt to musisz przeprowadzić kompleksowe modyfikacje. Nie koniecznie muszą być super drogie i bardzo zaawansowane.

Jeśli planujesz montować stożek - filtr o zwiekszonym przepływie powietrza to:

- warto rozejrzeć sie za porzadnymi świecami - poprawią efektywne spalanie mieszanki

- skoro dajemy wiecej powietrza silnikowi - musimy też je jakoś usunąć, wiec.... pokombinujmy z wydechem. Zapytaj kolegów z doświadczeniem w BMW co pomaga a co nie.

- miło działaja wszytkie te zmiany w oparciu o przeprogramowaną elektronike - wiadomo wiecej powietrza - wiecej paliwa - wiecej wrażeń

:mrgreen:

 

Nie obiecuje Ci że te zmiany dadzą Ci wymierny efekt przyrostu mocy ale... napewno poprawią tobie samopoczucie i pewnie zostawisz w tyle takie same BMW jak twoje.

 

:norty:

Opublikowano

Moim zdaniem stożek no nie jest dobry pomysł, bo co z tego że ładnie wyglada jak poprostu nic nie daje albo jeszcze coś psuje.

Polecałbym wkładke sportowa do normalnej puszki bez żadnego przerabiania tylko koszt to około 180zł + spraye do czyszczenia.

Opublikowano

witam

ja dalej proponuje Ci 320i :)

to moje:

http://img107.imageshack.us/my.php?image=bmw69vh.jpg

http://img107.imageshack.us/my.php?image=bmw04nj.jpg

http://img107.imageshack.us/my.php?image=bmw59mm.jpg

http://img107.imageshack.us/my.php?image=bmw35bu.jpg

 

kiepskie zdjecia bo z NOKIA 6020

 

Dzieki twojemu tematowi sam tez duzo dowiedziałem sie o E30

kazdy chwali to co ma

moje E30 nigdy nie zawiodło!

pozdrawiam

Andreass

Opublikowano

Uważam że bmki e30 zasługują na szczególną uwagę!

 

Jeszcze nie wiem z jakim silnikiem ale wiem jedno! Ma być czarna :) Z tego co się dowiedział od was i z innych artykułów i od znajomych. Nie warto schodzić poniżej silnika 2.0 chyba że w szczególnym wypadku do 1.8 IS. Tylko czy nie lepiej 6 garów :) Myślę że dylemat sam za siebie się wyjaśni :wink:

http://img234.imageshack.us/img234/3344/img0781podve6.jpg

BMW-diamantschwarz-metallic 181/9

sprzedane :( 

Opublikowano
3eci napisze ci tak: Zastanow sie do czego chcesz uzywac glownie tej bumetki oprocz jazdy oczywiscie?. Czy chodzi ci o krecenie baczkow jakies poslizgi itp. czy ma ona tylko i wylacznie sluzyc do przemieszczania sie z pkt A do pkt B. Jesli wiecej bedzie przemawialo za tym pierwszym czyli drifting, baczki itp to bierz tylko 6 garow :) ,zadne 4 bo to meczarnia dla tego silnika nawet dla takiego jakim jest iS (mimo tego iz jest to silniczek 136 konny jest on pod wzgledem zywotnosci mizerny w porownaniu do takiego zwyklego 1.8 niestety :( ). Natomiast jesli glownie bedziesz sie nia poruszac to bierz takiego iS'ika tylko i wylacznie jesli chodzi o 4 gary- 1.6 wogole nie bierz pod UWAGE. Pozdro

BMW czyli Bardzo Miły Własciciel

E60 523i 2007

(oo=[][]=oo)


Ex: BMW E-30 318iS M42 90'

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.