Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 140
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No z niemiec byłoby chyba taniej ?? jak uważacie? Mam tam kogoś kto mieszka od 13 lat i ma obywatelstwo więc mi może pomóc sproawdzić, czy tylko to sie opłaca?

 

Ile tych opłat jest po zliczeniu?

 

Zawsze sie bardziej opłaca przywiezc auto z Niemiec od I wł. niz u nas kupować, chyba, że się trafi niezły model i od kogoś kto dba......

Opublikowano

No z niemiec byłoby chyba taniej ?? jak uważacie? Mam tam kogoś kto mieszka od 13 lat i ma obywatelstwo więc mi może pomóc sproawdzić, czy tylko to sie opłaca?

 

Ile tych opłat jest po zliczeniu?

 

Zawsze sie bardziej opłaca przywiezc auto z Niemiec od I wł. niz u nas kupować, chyba, że się trafi niezły model i od kogoś kto dba......

 

I jest pewność że auto może nam pochodzić a nie to co u nas większość zajeżdżonych:/ muszę wykonać telefon do Niemiec :]

Czyli stan na pewno lepszy przy sproawdzeniu autka. Ale czy koszty będę mniejsze? te opłaty to paradox :P

 

Milicjanci :lol: łapcie polityków bo to najwięksi przestępcy :]

http://img234.imageshack.us/img234/3344/img0781podve6.jpg

BMW-diamantschwarz-metallic 181/9

sprzedane :( 

Opublikowano

jak ja kupowałem e30 sierpień 2004 to nawet nie patrzyłem w kraju... tylko wiedziałem ile stoją.... pojechałem tam w ciemno ( do rodziny, miasto do 50000 mieszkańców).... i z ogłoszeń szukałem i tak wyszukałem 316i od jedynego właściciela, kupione w tym samym mieście w salonie, i serwisowane na miejscu do ok 127000km... wystawione było na 1500euro, tylko 150 zbiłem... w sumie wyszła mnie lekko ponad 8000zł...

 

a co do opłat to teraz jest drogo...

 

500zł- opłata za złomowanie

650zł- blachy i książka wozu

150-200zł - tłumaczenia

160zł - przegląd

od 250zł akcyza w górę.... :wink:

160euro na miejscu blachy czerwone wyjazdowe z ubezpieczeniem

paliwo na powrót... ok 50euro....

 

ale za niedługo ma być zniesione 500zł za karte wozu, a będzie kosztować 75zł, ale teraz znowu opłata za złomowanie...

 

BMW np 1000euro plus opłaty = ok 6300zł...

Opublikowano

no właśnie ta opłata 500zł ma być zniesiona. Należymy do UE i jesteśmy jak zawsze rekordzistami z opłatami :] czyli płacimy w członkostwie więcej od wszytkich. Jeszcze nawet może tak być, że tym co sprowadzili już i płacili 500zł jest szansa że ta kasa będzie zwrócona. Od kiedy to wchodzi oficjalnie???

 

 

I tak się opłaca zassać autka zza granicy :)

 

 

tak na marginesie:

A jak z Wielką Brytanią? opłaca się z tamtąd sprowadzić? tylko później jeszcze pomimo tego wszystkiego przerabianie kierownicy :roll:

 

Ps. no BMW o raczej nie :] ale inne autko ?

http://img234.imageshack.us/img234/3344/img0781podve6.jpg

BMW-diamantschwarz-metallic 181/9

sprzedane :( 

Opublikowano

co do opłaty za karte... jest zaskarżona, czyli myślę że 2 miesiące...

 

A jak z Wielką Brytanią? opłaca się z tamtąd sprowadzić? tylko później jeszcze pomimo tego wszystkiego przerabianie kierownicy

 

na pewno się nie opłaca... przy tak tanim samochodzie...

Opublikowano (edytowane)
318iS jest fajna ale odradzałbym Ci ze względu na drogie części. Jest ich mało więc ciężko znaleźć dobry egzemplarz. Zresztą w kraju większość E30 jest zakatowana i po "tjónjingu". Ta czerwona też jest lipna, jakoś tak nierówno stoi i te koła takie krzywe. Szukaj modeli bez żadnych przeróbek, tuningu itp. bo to zazwyczaj świadczy o tym, że samochód był katowany. Edytowane przez Bagor
Opublikowano

Racja. Dużo aut właśnie e30ek z wiejskiego tuningu są po katowaniu. Najlepsza Klasyka od jakiegoś dziadka:] tylko też się cenią. Teraz w pt idę oglądać 318i. Buda podobno ładna, ale silnik ma już drugi i ten dojechany daje dodatkowo. Podobno właściciel tak strasznie katuje auto że każdy mi to z osiedla od tamtej strony mówi. Cene rzucił 2 tys. myślę że za 1500 by puścił. Tylko ma coś ze sprzęgłem. Wiem na pewno że ten silnik dostał po garach. Jak by taniej sprzedał i buda byłaby bez korozji to poszukałbym nowy motor dla bmki. Jak narazie będę oglądał :]

 

 

1500 powiedzmy za to + silnik 1500 = 3000 i bym miał pewność że autko pochodzi bo sam bym złożył. Co wy na to ? Opłacało by się za 1500 z dojechanym silnikiem ? a drugi zajechany daje też.

 

No i słyszałem też że 318is ma mniejszą żywotność i częste awarie.

http://img234.imageshack.us/img234/3344/img0781podve6.jpg

BMW-diamantschwarz-metallic 181/9

sprzedane :( 

Opublikowano

Witam,

ja np. bym nie kupił takiego auta. Skoro taki gosciu katuje i nie dba o silnik to tymbardziej o pozostałe podzespoły, zawieszenie, osprzęt itp.

Buda moze byc dobra, szeroka lampa miała blachy ocynk. Ja bym sobie darował, ale to tylko moja opinia.

Wczesniej wspominałes o możliwosci kupna 316i. Jak jest w całkiem niezłym stanie, i znasz właściciela to moze to nie było by głupie.

318is z tego co wyczytałem to moga miec problem z łancuchem rozrządu po pewnym przebiegu.

Opublikowano

a masz w to wliczone już to co trzeba wymienić po kupnie... bo jak masz tylko 5000zł.... na auto to wg mnie to mało troszkę...

filtry i olej = ok 200zł

każdy pisze że pasek był wymieniony... ale żadko tak jest... więc pasek + robota od 500-700zł...

płyn chłodzący, jak ja wymieniałem to kolor był.... szkoda słów

płyn Hamulcowy.... może klocki też...

zawieszenie.....

1000zł na podstawowe rzeczy, OC + nowe tablice...

z tych 5000zł może ci się zrobić ok niecałych 4000zł... mało

Opublikowano

ja bym szukal na mobile.de ostatnio była naprawde piekna, czerwona 320iA tylko nie kazdy lubi automat, 210000 km, niezle wyposazenie, elektryka komputer, cena 680E

Pozdrawiam.

Aha, moje E30 ( nie to wyzej opisane) odkad mam pali po miescie 10l/100km, jak jechalem nia z niemiec spalila 6,7l/100km (jest to moje pierwsze auto bez gazu i przy tym spalaniu nie zakladam).

Opublikowano
Ile naprawa zawieszenia kosztuje ?

 

tylny zawias to 2 x mocowania amortyzatorów, 2 x "poduszki" belki tylnej, i ja wymieniłem od razu 4 takie małe gumy.... ok 140zł plus robota jeśli chodzi o pierwsze dwie rzeczy

 

przód jedna strona, wszystkie elementy wahacza czyli 3 to ok 120zł, plus mocowanie, końcówki stabilizatora 2 x po ok 28zł,

 

amortyzatory jeszcze nie wymieniałem, ale na jesień trzeba będzie chyba coś z tym zrobić, Bilstein B4 800-1000zł trzeba liczyć...

 

Jak się myle niech koledzy mnie poprawią

Opublikowano
Witam a poniewaz jestem nowy pozdrawiam wszystkich uzytkownikow Bet.Takze zastanawiam sie na bmw i jedno wiem ze ma byc z 6 garnuszkami-nic innego dla mnie nie istnieje.Prosze powiedzce mi jaki sinik jest najlepszy z calego zestawu 2.0 2.3 czy moze 2.7eta?Silnika 2,5 nie biore pod uwage poniewaz wiem ze glowy lubia czesto pekac a znajac mojego pecha najpierw to mi sie przydarzy.Pozdrawiam
Opublikowano

Dzięki za orientacyjny opis remontu zawieszenia!

 

No nie wiem ADC co Tobie poradzić za autko? Zależy czy cię stać na wache, to możesz pomyśleć o czymś mocnym. Znam kolesia który ma 2,8 pod maską ale nie umie jeździć umiejętnie i tego nie wykorzystuje. Więc pomyśl do czego ci jest to auto potrzebne?

http://img234.imageshack.us/img234/3344/img0781podve6.jpg

BMW-diamantschwarz-metallic 181/9

sprzedane :( 

Opublikowano
Na wache raczej mnie stac bo nie jezdze duzo aczkolwiek potrafie jezdzic samochodem i wiem do czego sluza wszystkie trzy pedaly :lol: .Chce miec takze samochod dzieki ktoremu nie bede bal sie wyprzedzac a ktory da mi takze troche frajdy.Przegladalem troche charakterystyke silnikow BMW i widze ze eta ma najfajniejsza-stosunek skoku tloka do srednicy a co za tym idzie rozlozenie momentu obrotowego.Ale jesli np. 2.3 jezdzi zauwazalnie lepiej od 2.0 to wniosek nasuwa sie sam.Podoba mi sie takze wizja przerobienia ety na 180 konnego potworka co nie jest ani czaso- ani finansochlonne.Zaznaczam ze z zewnatrz auto poza gleba i 15'' bedzie zupelna seria.
Opublikowano

każdy pisze że pasek był wymieniony... ale żadko tak jest... więc pasek + robota od 500-700zł

Skad takie ceny? Ja placilem za pasek z rolka ok 160 zl, za robote w mojej okolicy wolaja ok 100 - 150 zl, wiec wychodzi max 300 zl, a jak masz jakies pojece to sam sobie pasek zmienisz, nic trudnego.

Opublikowano

Chłopaki, co Wy tak sięuparliście na tego iS`a :P

 

Czemu nikt nic nie napisał o Ecie ... :?:

 

Eta to bradzo dobry motor i uważam że chyna jestto najlepszy komprommis miedzy spalaniem a osiągami no i do tego jest to jużM20, czyli kochane 6 cylindrów.

 

Jesli chłopak kupi sobie Ete, pozna magięrzędowej szustki BMW :)

Poza tym Eta pali mniej lub najdalej tyle samo co iS.

Jeśli chodzi o osiągi to również są porównywalne.

 

Wszyscy zawchawalją iSa i mają rację, bo jest to super motorek i nieczego mu niemożna zazucic prócz tego że ma o dwa gary za mało ...

Ale jak jużpiszecie o najlepszych kompromisach w E30, to piszcie o wszsytkich, dlatego mnie dziwi że nikt nawet niewspomniał o Ecie.

 

Niech cłopak ma wybór, a nie najaracie go na iSa, kupi iSa, doopwie sie poźniej o Ecie bardziej mu sie spodoba ibedzie miał żal ze mu nikt o niej nie powiedział :P

 

PZDR!

Nie prosta lecz zakręt jest wyzwaniem ;)

http://img346.imageshack.us/img346/5111/bkp2kl.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.