Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Hej. Proszę o podpowiedz. Zakupilem fotele do e91 pre-lci sporty regulacja manual z grzaniem i pompowane boczki plus panel klimy z przyciskami do podgrzewania. Moje stare szmatki pre-lci rowniez manulane z podgrzewanie(przyciski w fotelu). Czy wtyczki w fotelu pasują czy muszę dokupić wiązkę doposażeniową?czy wtyczki w paseli pasują czy trzeba przerabiać?
  • Odpowiedzi 237
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Skoro zakupiłeś fotele to czy tak ciężko jest spojrzeć pod fotel i porównać dwie wtyczki ze sobą?
Opublikowano
Przyjdą poniedziałek-wtorek. Chce się teoretycznoe przygotować do tematu.jakbyś napisał - dokup to i to bo bedzie potrzebne to byłoby po prostu wygodniej no ale ok...mimo wszystko dziekuje za odpowiedz
Opublikowano

Panowie trochę inne pytanie, ale związane z fotelami.


Jak wiadomo przedni fotel lubi się wycierać trochę np od wsiadania czy wysiadania. Czy ktoś z Was próbował malować ten kawałek fotela lub cały? Widziałem, że są spray'e do malowania. Ktoś z Was już to robił może ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kolego używaj funkcji szukaj.


Do drobnych napraw dobre są zestawy colourlock.

3A0jS9b.png
Opublikowano

Używam, ale wszystkie temat są związane z fotelami skórzanymi. A ja mam fotele sport, ale materiałowe.


Firma colourlock ma produkty do skóry


A chodzi mi o coś takiego:

Opublikowano
Mam pytanie odnośnie podłączenia pompowania boczków. Kilka stron z tyłu kolega pisał aby podpiąć plus do cieńkiego czarno-czereonego i minus do brązowego grubego naprzeciwko. Problem jest taki ze we wtyczce z fotela nie wychodzi cienki czarno-czerwony....Mogę prosić o pomoc w podłączenie kogoś kto już to robił.dziękuje
Opublikowano
Dokładnie chodzi o to ze w kostce nie ma pinu 7. Wiem ze pin 8 trzeba połączyć z 13. Natomiast wszedzie ludzie opisują sytuacje kiedy jest pin 7 a to w moim przypadku mało potrzebne. Proszę o podpowiedz.
Opublikowano

Sam odpowiem na pytanie niech inni potrzebujący wiedzą ;) W przypadku gdy w kostce z fotela nie ma pinu 7 to pompowanie boczków podłączamy w następujący sposób:

Plus do pinu 9 (gruby czerwono-fioletowy) i minis do pinu 13 (gruby brązowy)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie, jestem zielony w takich sprawach, dla tego chciałbym się was poradzić żeby nie strzelić gafy i narazić się na koszta...

Otóż posiadam u mnie w BMW(2008r po lift) zwykle manualne fotele w standardzie. Planuję kupić angliki skórzane(wiadomo jest tego sporo i ceny atrakcyjne) przesów elektryczny, podgrzewane, lub sportowe elektryczne, grzane z pompowanymi boczkami. Jak wyglądało by podłączenie takiego elektrycznego?

Wiem że jeśli chodzi o grzanie muszę kupić panel z przyciskami i ciągnąć kabel(orientuje się ktoś jaki byłby to koszt na dzień dzisiejszy? ktoś wcześniej pisał że ponad 500zł ale był to post z przed 6lat) , a jak jest ogólnie z elektrycznymi fotelami?Moja kostka mimo standardowego wyposażenia ma pociągnięte kable do przesuwu elektrycznego?,

Czytałem również żeby podłączyć te pompowane boczki w sportowych wystarczy zlutowac tylko dwa kable z wtyczki, bez większych ingerencji(ale to z fotela który miał oryginalnie grzanie i elektrykę, a nie w zwykłych standardowych taboretach jak u mnie).

I jak to wygląda z matami zajętości fotela,nie ma później problemu? (bo to z anglika kierowca/pasażer zamiana stron.)

A i czy każdy fotel sportowy posiada pompowane boczki?

Boczek drzwi pasażera planuje przełożyć sama skórę do mnie z anglika(o ile można w ogóle przełożyć sam 'maetriał' w drzwiach) , a kierowcy obszyć mój u tapicera.(o ile to wogóle możliwe)

Ma ktoś wiedzę w tym temacie, zajmował się podobną rzeczą?

Z góry Dzięki za odp.

Opublikowano
Nie posiadasz żadnych wiązek żadnych wtyczek. Skoro nie ma na aucie to nigdy nie było. Musisz wszystko od zera ciągnąć do wszystkiego. Maty są tylko w fotelach pasażera wiec z Anglika musisz przełożyć siedzisko. Daruj sobie z przekładaniem samego obicia.
Opublikowano

Czyli nadzieja niczym bańka mydlana prysła. :cry:

A była by możliwość dokupić całych wiązek? Czy to już zbytnio mnie fantazja ponosi?

No i czy przełożenie tego siedziska jest mocno kłopotliwe? Może chociaż jakąś biedną alcantare bym założył.. :roll:

Opublikowano
Przełożenie siedziska to 15 minut roboty jak fotel jest wyjęty. Robiłem to już kilka razy. Wiązek nie dokupisz bo wszyscy tną jak rozbierają auto a w aso byś musiał kupować wiązkę całego auta.
Opublikowano

Dzięki kubaj, nieco mnie oświeciłeś.

A ogólnie żeby kable pociągnąć od zera to dużo roboty?

Jak tak by się chciało elektryka wynająć to obedrze ze skóry? (wiadomo +/-)

Opublikowano
Sam + i - do pompowania boczków to jest prosta sprawa. Ktoś kto się zna na rzeczy za wiązki zapewne by wziął z 300-400zl. Robiłem jedna taka wiązkę i trochę jest zabawy przy montażu bo trzeba prawie całe auto rozebrać żeby dobrze je poprowadzic
Opublikowano

Jeśli kupie podgrzewane sporty z boczkami pompowanymi wtyczki będą się różnić od moich standardów?

Czy będę mógł bez problemu podłączyć? i po prostu nie będzie działać podgrzewanie i boczki

Opublikowano

Ja pier do le.... od 4 stron wcześniej każdy zadaje to samo pytanie. Ludzie nauczcie się czytać i szukać! Ręce opadają a lenistwo nie zna granic. Nawet kilka postów wyżej masz odpowiedz!


A czy jak wsadzasz do e90 silnik z poloneza to będzie działać?

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Dobra, to znowu ja :D :D :D

Otóż sprawa wygląda następująco...

Fotele sporty podgrzewane już mam, wszystko podłączone zakodowane i gitara, tylko pojawia się jeden mini-problem...

Mimo iż na panelu mam 3 możliwości regulacji grzania, to w praktyce grzeje na każdym tak samo...

Można coś z tym zrobić żeby jednak ta regulacja działała poprawnie, ew. co jest przyczyną?


Nie było wcześniej takiego pytania, więc pisze, pozdrówki :)

  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam, planowałem samemu zrobić wiązkę do elektrycznego przesuwu i grzania ale po przeczytaniu tematu doszedłem do wniosku, że nie ma opcji żebym sobie poradził.

Zna ktoś może firmę, osobę która już się tym zajmowała i jest w stanie ogarnąć podłączenie tego? Najlepiej w okolicy województwa Lubuskiego lub Wrocławia.

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Odświeżam mocno temat, ale nie widzę sensu zakładania nowego. Posiadam BMW E90 Przed lift ze zwykłymi fotelami podgrzewanymi. Zakupiłem fotele sportowe z alcantary z grzaniem i podgrzewaniem z wersji LCI europa. Rozumiem, że wtyczki pasują p&p (czytałem kilka tematów), po prostu nie podłączam aktywnych. zagłówków, a pompowanie boczków podłączam do + i - np. do grzania. Jednak w moich fotelach, zagłówki nie chcą się ruszyć, są sztywne, lekko pochylone do przodu (od strony pasażera mocniej niż od strony kierowcy). Czym to może być spowodowane? Używam coś sporej siły. Góra dół się poruszają, nie mogę zmienić kąta ich ułożenia. Dziękuje za pomoc. :roll:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.