Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
No jeśli sterownik nie będzie zmineiony, bo i po co to to zostanie tyle ile było. (Przynajmniej jeśli silnik będzie zdrowy :) )

 

Sterownik jest z lewej strony od kierowcy? Dobrze kojaże?

Spolszczenie CCC na PW ;)
  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
jceel naturalnie nie chciałbym usłyszeć o takim przypadku, bo sam planuję przesiadkę na M57 lub M57N lub po prostu SWAP jak to zapoczątkował Kolega chudy przeszczepiając motor z E39.

 

przeszukałem kiedyś polskie i zagraniczne fora i nie natknąłem się na żaden taki przypadek... było za to kilka przypadków zniszczenia silnika od klapek.

Opublikowano
Mam pytanie czy po zmianie silnika pozostanie mi moc 154km czy oryginalnie 116km?

 

Dzisiaj przygladalem sie w osprzecie 318 i 320 150KM na bloku oba maja 204d4 i tak samo wygladaja.To samo glowice , odlew TU1 na obu swiadczy ze te same glowice zastosowali do dwoch silnikow .Srednica tloka ta sama,choc tlok 1.8 ma 8408r a 2.0 8408f i ma wzmocniony tlok na sworzniu ale korba ta sama .Roznice dopiero wyszly od dolu miska jest ta sama ale dolozyli blache pod smokiem i wzmocnienie aluminiowe w miejscu tam gdzie sa walki balansujace w 150ce.Za naped pompy w 1.8 jest jedna zebatka wiecej na kole napedu rozrzadu a 2.0 naped bezposrednio z walu. Podsumowanie wywalam zebatke z 2.0 zakladam naped od 1.8 i wal jest lub zakladam wal od 2.0 + pompe z walkami i jest tak jak w 150KM.Niestety bedzie glosniejszy od dolu.Pozniej dolacze kilka fotek dla wzrokowcow :)

Masz sterownik po modyfikacji wiec istnieje opcja silnika 150KM juz fabrycznie wzmocnionego.

Opublikowano

Obiecane fotki.

Na jednej sa napedy zebate rozrzadu od 1.8 i 2.0 .Dokladnie widac dolozona zebatka do pompy oleju.

Na drugim wal e90 (niestety nie mialem e46) gdzie zamontowalem naped z dodatkowym uzebieniem.

Wiem ze temat nie dla kazdego do ogarniecia ale na 99% jestem pewien ze bedzie dzialac.

Podam przyklad VW 2.0 16v gdzie nagminie padaja pompy oleju z walkami niby wszystko inne ale jak sie zamontuje pompe na lancuch bez walkow wszystko dziala nie telepie i ciszej o polowe.

http://imageshack.us/photo/my-images/689/23082012658.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/684/23082012660.jpg/

Opublikowano
Mam pytanie czy po zmianie silnika pozostanie mi moc 154km czy oryginalnie 116km?

 

Dzisiaj przygladalem sie w osprzecie 318 i 320 150KM na bloku oba maja 204d4 i tak samo wygladaja.To samo glowice , odlew TU1 na obu swiadczy ze te same glowice zastosowali do dwoch silnikow .Srednica tloka ta sama,choc tlok 1.8 ma 8408r a 2.0 8408f i ma wzmocniony tlok na sworzniu ale korba ta sama .Roznice dopiero wyszly od dolu miska jest ta sama ale dolozyli blache pod smokiem i wzmocnienie aluminiowe w miejscu tam gdzie sa walki balansujace w 150ce.Za naped pompy w 1.8 jest jedna zebatka wiecej na kole napedu rozrzadu a 2.0 naped bezposrednio z walu. Podsumowanie wywalam zebatke z 2.0 zakladam naped od 1.8 i wal jest lub zakladam wal od 2.0 + pompe z walkami i jest tak jak w 150KM.Niestety bedzie glosniejszy od dolu.Pozniej dolacze kilka fotek dla wzrokowcow :)

Masz sterownik po modyfikacji wiec istnieje opcja silnika 150KM juz fabrycznie wzmocnionego.

 

Już za późno silnik przywiozłem i jutro będą uzbrajać.

Spolszczenie CCC na PW ;)
Opublikowano
daj znać ile dałeś za silnik i czy miałeś jakiegoś pewnego sprzedawce, czy był to strzał w ciemno? Generalnie współczuje, mega lipna sytuacja Cie spotkała. Naczytałem się i teraz sam mam film na wszelkie odgłosy w silniku, taka mechaniczna hipochondria :/
Opublikowano
sterosta Na Allegro były tylko 3 silniki dwa za ponad 4500zł i jeden za 3000zł. Oczywiście wziąłem ten tańszy iż po pierwsze te auto pochłonęło mnie dużo pieniędzy, po drugie jestem 160km od domu kończy mi się urlop a po silnik miałem raptem 2godziny drogi. Sprzedawca to ciągle wciskał jakieś kity typu, że jeździł autem i da se jaja opierdolić za ten silnik, choć na aukcji było napisane, że pochodzi z rozbitego auta. Ale co zrobić może uda mi się stary silnik na części sprzedać to za robocizne mi się zwróci.
Spolszczenie CCC na PW ;)
Opublikowano
Auto już jeździ :D
Spolszczenie CCC na PW ;)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To ile w sumie kosztowała Cię cała naprawa?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
2450zł- naprawa 3000zł-silnik. Stary sprzedałem za 600zł
Spolszczenie CCC na PW ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.