Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, ile mniej więcej będzie kosztowała wymiana końcówki drążka u mechanika? mam na mysli sama robocizne, części już mam, z góry dzięki, pozdro :)
Opublikowano
Jedź do mechanika, który posiada sprzęt do geometrii, bo i tak trzeba ją ustawić. Jak skasuje cie za wszystko 110zl to nie przepłacisz.
Opublikowano
Witam, ile mniej więcej będzie kosztowała wymiana końcówki drążka u mechanika? mam na mysli sama robocizne, części już mam, z góry dzięki, pozdro :)

 

 

wymień sam - banalna sprawa

tylko przy wykręcaniu starego policz ile razy pełnych obrotów wykonałeś żeby ją zdemontować i tyle samo obrotów wkręć nową

 

najwięcej czasu zajmie ci demontaż osłony pod silnikiem pewnie ;p hehe - chociaż bez tego też da się ta operacje wykonać

 

po wszystkim podjedź na stacje diagnostyczna - zobacz ile ci na płytach pokaże

 

więc rób jak uważasz...

ja bym wolał zostawić tą 100,- w kieszeni :P

 

zgadaj się może z kimś z forum z twoich rejonów - może za flaszkę lub parę browarków ci pomoże :)

Pozdr

gg5553463
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Geometria cie chyba jednak nie ominie. Cięzko ustawić tak jak było. U mnie po 60 km wywaliło błąd czujnika skrętu i zniknął dopiero po geometrii, a drążki zostały wkręcone jak było.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oddzielnie, ale tylko przodu to u mnie w mieście kosztuje 50 - 70 zł. Nie wiem jak to wygląda gdzie indziej i czy to duzo:)
Opublikowano
ok a te ustawienie zbieżności jest płatne oddzielnie, czy na przeglądzie powinien to zrobic?

 

ja ustawiałem na stacji w tamtym tyg

czteropak lecha mnie to kosztowało - i 10 minut roboty :)

gg5553463
Opublikowano
byłem dzisiaj ponownie u mechanika, pojechałem z nim na stacje diagnostyczną, ruszałem kierownicą na boki , i słychać było takie "puk" okazuje się że może to byc w listwie czy coś takiego powiedział mechanik, mam nadzieje że to nic poważnego
Opublikowano
ruszałem kierownicą na boki , i słychać było takie "puk" okazuje się że może to byc w listwie czy coś takiego powiedział mechanik

 

Maglownica w starych autach zawsze stuka na sucho. Najważniejsze żeby nie miała luzu. W E46 często do wymiany są drązki kierownicze (luzy na przegubach kulistych drążka).

Opublikowano

za półtora godziny mam iść do mechanika, twierdzi że może to być jakaś część która ceni się w granicach 1500zł za nową... oby to sie okazała jakaś pierdoła, jak ruszałem na bki to nie tylko stukało, ale jak np. przesunąłem lekko kierownice powiedzmy w lewo o kilka cm, to koła nie reagowały

 

edit: rozregulowana jest listwa, do wymiany maglownica, koszt używanej na allegro ok. 400zł+jego robocizna 200zł, ale twierdzi że nie jest konieczna naprawa, rok-dwa można na niej pojeździć, tak chyba zrobie, pozdro

Opublikowano
No przecież to jest banał! Rozumiem cały drążek z końcówką to wtedy ustawiać zbieżność, ale przy końcówce?! Ktoś wyżej mądrze radził... policzyć ilość obrotów przy odkręcaniu i tyle samo odliczyć wkręcając nową końcówkę. Zabezpieczyć solidnie pierścień kontrujący i po zawodach.
Opublikowano
No przecież to jest banał! Rozumiem cały drążek z końcówką to wtedy ustawiać zbieżność, ale przy końcówce?! Ktoś wyżej mądrze radził... policzyć ilość obrotów przy odkręcaniu i tyle samo odliczyć wkręcając nową końcówkę. Zabezpieczyć solidnie pierścień kontrujący i po zawodach.

 

 

a za oszczędzone 100zł kup dobry bimber i zaproś tych co dobrze radzą na opijanie pomyślnie wykonanej roboty

 

po co dawać 100 mechanikowi skoro możesz sam to zrobić i w zamian napić się ze znajomymi z forum :) :mrgreen:

 

Pozdr.

gg5553463
Opublikowano
przeczytajcie mój post wyżej "rozregulowana jest listwa, do wymiany maglownica, koszt używanej na allegro ok. 400zł+jego robocizna 200zł, ale twierdzi że nie jest konieczna naprawa, rok-dwa można na niej pojeździć, tak chyba zrobie, pozdro" końcówki drążków są w dobrym stanie, słowa mechanika
Opublikowano
.... jak ruszałem na bki to nie tylko stukało, ale jak np. przesunąłem lekko kierownice powiedzmy w lewo o kilka cm, to koła nie reagowały
edit: rozregulowana jest listwa, do wymiany maglownica…..ale twierdzi że nie jest konieczna naprawa, rok-dwa można na niej pojeździć

To zmień mechanika bo przy takich luzach jak napisałeś

w lewo o kilka cm, to koła nie reagowały
to auto nie nadaje się do normalnej i bezpiecznej jazdy
Opublikowano
tego mechanika znam bo mam obok niego garaż i codziennie cos robi, wydaje się że ma fach, ja nazbieram kase to wymienie tę maglownice bo faktycznie niezbyt miło prowadzi sie samochód jak jest np. troche dziur+jekki zakręt i niemała prędkość w jednym= mocne i opanowane trzymanie kiery
Opublikowano
to uz dla mnie zbyt zaawansowane, on powiedział że sprawdzi co jest nie tak, i mówi że maglownica, a z tym luzem może nieco przesadziłem, ale nie jest jak powinno
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Hej,

I jak? zrobiłeś coś z tymi luzami? Ja mam chyba tez luzy na maglu bo czasem lubi sobie szarpnąć i na koleinach lubi sobie uciekać. Czuje tez znacznie bardziej wszelkie dziury, nawet małe kamyczki. Komfort spadł jak nic..Chyba tez się przymierze do nowego magla...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.