Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Poradziłem sobie koła były zbyt zbieżne przy szerszych oponach było to delikatnie odczuwalne nerwowe prowadzenie. Po ustawieniu zbieżności jest bajka wszystkie parametry są w normie prowadzenie bajeczne.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Poradziłem sobie koła były zbyt zbieżne przy szerszych oponach było to delikatnie odczuwalne nerwowe prowadzenie. Po ustawieniu zbieżności jest bajka wszystkie parametry są w normie prowadzenie bajeczne.

 

A gdzie ustawiałeś zbieżność ?

Opublikowano
Mogę polecić serwis ale na Śląsku, gdzie w zeszłym miesiącu robiłem geometrię za 120 PLN i biorąc cenę ASO za prawie 500 to nawet z Krakowa warto przyjechać :)

 

To poleć, na pewno mi sie przyda :) Gdzie dokładnie się znajduję i jak się nazywa ?

Sprzedam:
Opublikowano

Witam

Macie jakiś godny polecenia serwis, który fachowo ustawia geometrię na terenie Wrocławia?

Dzięki :)

  • 4 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Żeby nie zakładać nowego tematu zapytam tutaj.

Myłem niedawno letnie koła jak to robię co roku i zauważyłem, że przednie opony od wewnętrznej strony są bardziej zdarte niż od zewnętrznej. Obydwie w takim samym stopniu.

Geometrie ustawiałem w ASO, brak ściągania, opony nie piszczały, samochód prowadzi się normalnie. Tylne opony ok.

Czy to, że mam X-a może mieć na to wpływ? Na oponach przejechałem już 3 sezony. Przednie opony po 4 sezonie będą się kwalifikować do wymiany. Rocznie robię 15-17 tys km. Na zimówkach po dwóch sezonach prawie nie widać zużycia.

Co o tym sądzicie ?

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano
nie masz wyjscia tylko założyc na wiosne letnie gumy i jechać na geometrię ... po zmianie szerokości kapcia mogę zmienić się tolerancje i kąty prawidłowe co moze skutkować zbieraniem opon.

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano

Witam.

A tak chciałem zapytać, ostatnio byłem na sprawdzeniu geometri, wyszło ze do poprawy mam na tylnych kołach kąty. Ustawione, wyjezdzam i widzę ze mam kierownicę krzywo no to wracam, no ale ze było inne auto na sprawdzaniu no to powiedziałem ze jade zmienić koła na zimowe i wrócę. Wracam, wjezdzam, sprawdzają a tu wszystko prawie po za norma na czerwono sie wyświetla. Kierownik wola tego co ustawial a on mówi ze to wina ze wczesniej ustawial na kołach 17 a teraz mam zimowe 16 i wszystko sie pozmienialo. To możliwe?

Opublikowano
Po ustawieniu na letnich kołach dostałem wydruk ze jest wszystko ok (były dane fabryczne i moje) a jak wrocilem na 16 calowych kołach to nawet przód odchodził sporo za normę. Troche dziwne ze po zmianie kół musze ustawiać wszystko.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nie masz wyjscia tylko założyc na wiosne letnie gumy i jechać na geometrię ... po zmianie szerokości kapcia mogę zmienić się tolerancje i kąty prawidłowe co moze skutkować zbieraniem opon.

Geometrie właśnie ustawiałem na kołach letnich. Przód 225/45R17 tył 255/40R17. Na takim zestawie auto wyjechało z fabryki. Nie zdziwiłbym się jakby tył był podcięty od wewnętrznej strony bo jest negatyw. Ale z tyłu opony są zużyte równomiernie. Zimowy komplet mam 225/45R17 przód i tył.

http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.