Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Jechałem swoją BMW e46 2.0d 136km i nic się nie działo a w ciągu 3 sek auto przerwało i zgasło zatrzymałem się ale ani wycieków nie zauważyliśmy ani nic podejrzanego. Odpalało i gasło po 2 sek. Jakoś odpaliłem i dojechałem do miejscowości 5km od domu oczywiście po drodze 2 razy mi zgasło ale po zatrzymaniu się w celu ustąpienia pierwszeństwa. Pod domem jak odpaliła to na 2 sek i gasła nie wchodziła już na obroty na drugi dzień jechałem ją oddać do mechanika na kompa i jadąc 3km od domu zgasła i znów nie odpaliła do naprawy dojechała na lince ale u kolesia co dałem do roboty jak nigdy nie było problemów tak teraz on sam nie ma pojęcia po padło. Jak jechałem do mechanika to za mną jechała mama z linką w razie jak nie dojadę co okazało się udanym pomysłem ale mówiła że jak jechałem to dymiła na czarno momentami. Czekam na pomoc pozdrawiam
Opublikowano
Padła Ci pompa wtryskowa, tzn jej sterownik. Sprawdź jeszcze czy zawór EGR nie jest stale zawieszony w pozycji otwartej, ale to typowy objaw upalonego stera VP44.
Opublikowano
Problem w tym że pompa była rok temu regenerowana i daliśmy ją do mechanika co nam ją robił tzn rozebrał i wysyłał do regeneracji jeżeli to pompa to do 10.08.2012 mam gwarancję czyli w miarę dobrze by było. Dzięki za odzew
Opublikowano
To nic nie mówi, że była regenerowana. Znajomym siadały po 1,5 miesiąca pracy. Moja natomiast po regeneracji trzyma się już długo, ale też się liczę z tym, że jutro mogę być i ja następny. Jeśli masz możliwość to podepnij pod kompa i sprawdź rejestr błędów.
Opublikowano
Wszystko jasne w środę się dowiedziałem że pompa padła nie napisałem wcześniej ponieważ komp mi nawalił. Teraz czekam aż zrobią.
Opublikowano
dlatego nigdy wiecej nie kupie diesla , a po drugie przy regeneracji to i tak daja tylko gwarancje na to co robili a nie na cala. a hugo wie czy nie zrzuca na cos innego zeby nie robic Ci za friko. Przejedz sie do jednego zapytaj co siadlo i potem jedz do tamtych co Ci regenerowali
Opublikowano
VP44 siada bo nie ma tzw. podtrzymania, a wystarczy zaworek dławiący na zasilaniu i po sprawie.

 

przez to sie zaciera?? przeciesz jest pompka zasilająca i po właczeniu zapłony podaje paliwo wiec po co zaworek zwrotny??

Opublikowano
a czy pompka działa Ci przez całą noc kiedy paliwo cofa się do baku?? I czy pompka podaje paliwo do pompy promieniowej i zalewa sekcje przestawiacza wtrysku??
Opublikowano
kiedyś miałem w 1.9 td rozszelnioną pompe i faktycznie paliwo cofało sie do baku i nie można było odpalić bo był zapowietrzony ale przy sprawnej i szczelnej pompie?? to teoretycznie pompa za każdym razem sie zapowietrza?? pompka w baku nie zalewa później pompy na nowo paliwem?? pytam bo chce swoją vp44 chronić jak najlepiej a jeżeli to prawda to montuje zaworek zwrotny :twisted: :cool2:
Opublikowano
Chryste już nigdy diesel nie bedzie goscił w moim garażu to same problemy ciągle nabita głowa co sie spier..... i ile to bedzie kosztowało :duh:

 

Popieram :D

X2 M35i
Opublikowano
Balu to że pompa jest OK to nie oznacza, że będzie ciągle zalana paliwem. W wyniku zjawisk fizycznych paliwo "spływa" do zbiornika. Przez to poszczególne sekcje pompy przy zimnym rozruchu pracują na sucho i co gorsza na wysokiej dawce rozruchowej. To właśnie powietrze i pośrednio woda doprowadzają do powolnego, ale jakże skutecznego uszkodzenia VP44. Montując zawór kierunkowy "przytrzymujesz" paliwo w pompie zapewniając jej stałe zalanie. Przy rozruchu jest jej łatwiej gdyż paliwo nie musi pokonywać drogi przez poszczególne sekcje pompy, oraz same elementy mechaniczne nie ulegają niszczącemu suchemu tarciu.
Opublikowano
yoshi dziękuje za merytoryczną odpowiedz :cool2: masz jakieś zdjęcie gdzie zamontowałeś ten zaworek?? tzn na którym przewodzie??
Opublikowano

to jest fotka innego użytkownika z Naszego forum, ale to właśnie na przewodzie zasilającym stosuje się ten zaworek. Ja już mam go ponad 2 lata zamontowanego i wszystko jest w jak najlepszy porządku. Nigdy nie było żadnej akcji, że auto miało problem z odpalaniem, czy samoczynnym wygasaniem.

http://images47.fotosik.pl/1487/f4be7df3931e6911med.jpg

pozdr

  • 3 lata później...
Opublikowano

Witam dziś podobny problem mnie spotkał tzn jechałem osiedlem auto zgasło nagle na 2 biegu i nie chciało odpalić. Zostawiłem ją na jakieś 30-40 minut i po tym czasie zapaliła normalnie i na razie wszystko jest niby ok

Podłączyłem pod kompa z błędów silnikowych wyskoczył błąd czujnika wzniosu końcówki wtryskiwacza, dodam że auto podczas mocnego naciśnięcia pedału gazu np podczas wyprzedzania lub "w podłoge" na jałowym kopci na czarno- pasowało by to pod uszkodzony wtrysk, no ale czekam na wasze sugestie czy i u mnie pada pompa wtryskowa

Opublikowano
Po tym co przeszedłem z moim stary Dieslem Opel Omega 2.2 DTH :duh: to dowiedziałem się że w sprawnej pompie nie ma prawa cofać się paliwo do baku. Miałem problem z odpalaniem po dłuższym postoju (np. po nocy) Po zmianie wężyka na przezroczysty było widać jak paliwo się wraca do baku (zapowietrzała się). W pompie zregenerowanej trzymała paliwo i co za tym idzie normalnie paliła.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ile masz paliwa w baku? Spróbuj go zostawić na spadzie, przodem w dół i wtedy spróbuj odpalić.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakby było bliżej 1/4 to można by pomyśleć o pompce przelewającej między komorami i sprawdzić ilości paliwa w testach. Jakby to był cr to może więcej bym pomógł, ale vp44 nie znam tak.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
U mnie Maniek było tak, że pod koniec żywota pompy miałem problem z odpaleniem nawet jak było właśnie pół baku, także tak do końca bym tej pompy nie wykluczał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.