Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mój problem polega na tym, że wczoraj poczułem, że dziwnie reaguje mi ukł. kierowniczy, mianowicie czasami jakby z opóźnieniem przy większej prędkości, więc wziąłem samochód na podnośnik i jak szarpałem kołami to na lewym czuć bardzo mocny luz(prawe koło ok), no i dodatkowo słychać stuki na dziurach. Moje pytanie brzmi, czy może to być coś innego niż końcówka drążka kierowniczego? No i czy mogę na tym zrobić jakieś 50 km, oczywiście w miarę wolno i bez dynamicznych manewrów?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nikt tak naprawdę nie odpowie na Twoje pytania, bo po pierwsze trzeba dokładniej zajrzeć pod auto i wymacać co się da i znajdziesz winowajcę lub winowajców :P co do trasy to pewnie nic się nie stanie, ale różnie może być :roll: zajrzyj dokładniej i zdiagnozuj, a najlepiej na stację i za 10-20 zł sprawdzą, chyba, że nie masz jak to nura pod auto i sam sprawdzaj :cool2:

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Winowajcą może być drążek kierowniczy lub końcówka. Luz na końcówce widać, a na drążku trzeba wyczuć bo jest schowany pod harmonijka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.