Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

U mnie jest to samo,

do tej pory nie wiem co to jest...

Ustaje jak silnik jest rozgrzany.

Ale irytuje na zimnym.

Jeśli ktoś może pomóc to będę również bardzo wdzięczny,

pozdrawiam

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Opublikowano
Moim zdaniem sprzęgło wiskotyczne
"Możesz mieć każde auto, M5 i tak jest szybsze..." - Jeremy Clarkson
Opublikowano
Ja mam podobnie, chociaż blisko silnika tego nigdy nie słuchałem, ale z daleka brzmi mi to na drżący wydech...
Opublikowano

Ten dźwięk "drrrrr, drrrrr, drrrrrrrr" to koledzy:

 

http://bmw530d.pxd.pl/gallery/pic496/v2012073121094474576789.jpg

 

koło pasowe, wymieniłem i cisza :)

 

radek9, u Ciebie dodatkowo cyka wtrysk albo pompa vacuum :P

 

 

 

EDIT: Aby potwierdzić czy to uszkodzone koło pasowe zobaczcie od dołu na odpalonym silniku czy pasek w zaznaczonym miejscu nie skacze, drży:

 

http://bmw530d.pxd.pl/gallery/pic130/v2012073121232461382916.jpg

  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Witam.

Mam taki sam problem. Zdjąłem wisko z obudową i rzeczywiście pasek wpada w wibracje przy kole pasowym w miejscu wskazanym przez h4cker. Link do filmu:

Czy to napewno wina koła pasowego czy może paska ? radek9, czy poradziłeś sobie z problemem ?

Opublikowano
senderow ja też wymieniałem wszystkie rolki i napinacze (ale u mnie 3/4 rolek huczało) i dalej był to sam dźwięk, dopiero po wymianie koła pasowego wszystko ucichło... o tym powiedział mi kolega który sam przede mną miał ten problem a ja mu nie wierzyłem dopóki nie zmieniłem koła...
Opublikowano

Wymieniłem kolo pasowe na używany oryginał i jest cisza. Zobaczymy na jak długo :). Kolo wymieniałem sam, podam opis jak to zrobić w e39 530d manual.

1. Zdejmujemy wentylator wisko razem z obudową.

2. Zdejmujemy pasek klimy i alternatora.

3. Wrzucamy 5 bieg zaciągamy ręczny i podkładamy coś pod koła - po to żeby zablokować wał korbowy.

4. Odkręcamy koło pasowe - cztery śruby - potrzebny jest nasadowy klucz torx E12.

5. Zakładamy nowe koło pasowe i montujemy wszystko w odwrotnej kolejności.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Powiem jeszcze, że spotkałem się z m57 w którym zlekceważona usterka spowodowała, że koło sie rozleciało.

Więc jak słychać że coś jest już na padnięciu, nie warto zwlekać, bo potem tylko wchodzimy w większe koszty.

U mnie innym objawem poza tym chrobotaniem na zimnym silniku było piszczenie w momencie gaszenia silnika, tak jakby pasek śliznął na szajbie.

  • 4 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.