Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam spory problem jak w opise e46 320d 136km po wcisnieciu pedalu w podloge obroty dochodza do okolo 2tys czuc jak zaczyna dzialac turbo po krótkiej chwili gruszka przy turbo otwiera zawur upustowy i auto spada na mocy razem z tym spada spalanie na ekonomizerze odpuszcze pedal gazu wciskam go ponownie nawet na wyzszych orotach np 3tys i bajka ta sama zlape moc i po krótkiej chwili spada i moc i spalanie z ekonomizera. prosil bym o pomoc albo ewentualne wskzowki od czego zaczac moze mial ktos podobny problem z gory dziekuje
Opublikowano
dziekuje za sprostowanie "VTG" tak czy inaczej spada cisnienie w przewodach. wszystkie podcisnieniowki zmienione, komputer nic nie pokazal ale byl to komp lunch a nie typowy pod bmwwszytkie mozliwe zawory z ukl podcisnieniowego podmienione z drugiego bmw kumpla auto dziala bez zarzutu na moich czujnikach a moj dalej nie przeplywka przekladana i tamto bmw fruwa moje nie, kolektor jak i egr czysszczone choc nie bylo brudne wszystkie filtry zmienione filtr odmy wymyty i rece mi powoli opadaja bo troche sie znam a i tak to zbyt malo. zastanawialem sie czy wadliwe moze byc samo TURBO ale daje mi to do myslenia ze nie bymi ni nic i moment w kturym zaczyna ciagnac to zaczyna to jechac wiec skoro dopuki gruszki nie odciagnie jest ok. zastanawialo mnie czy pompa wtryskowa ma cos do rzeczy a moze jednak jakies sterowanie padło czy moze katalizator robi taka robote ???????? POMOCY
Opublikowano
a i co do diagnostyki komputerowej to komp pokazal wlasnie spadek cisniena oczywiscie i przeplywomierz przy duzych obrotach pokazywal ze malo mu powietrza ale przeplywka jak mowilem podmieniana z jezdzacego i nic a moja przeplywka po zamontowaniu w tamtym dzialala bez jakichkolwiek zastrzezen
Opublikowano
Współczuję Ci tej usterki, ale widzę że jest podobna do tej z którą sam walczyłem jakiś czas temu. Osobiście sprawdziłbym na Twoim miejscu jeszcze wtryskiwacze. Zastanawiam się jeszcze nad dawką paliwa przy max obciążeniu z dolnych obrotów... sprawdzaliście może tą wartość INPĄ??
Opublikowano

wlasnie kolego przyznam ci racje co do tych wtryskow też nad nimi myslalem i INPA to jest program którego bym potrzebowal ale akurat jak na moje nieszczescie nikt w mojej okolicy nie ma tego programu ani nie ma programu do konkretnej diagnostyki bmw zaczynam szukac gdzies dalaj

a skoro juz mowa o diagnostach bmw macie moze jakiegos sprawdzonego czlowieka ktory moglby mi cos z tym zrobic ???

ja jestem z swietokrzyskiego okolice OPATOWA

Opublikowano

widze ze CarpeDiemDiag to jakas lepsza firma wezme ja pod uwage

a co do programu INPA to tak kabel do bmw mam wejscie OBD do komputera pod USB w aucie tez mam wejscie OBD wiec super jest tylko taki maly problem ze nie wiem skad moglbym sciagnac sprawdzony program INPA z jakas instrukcja jak go zainstalowac i mniej wiecej uzywac uzywac :|

Opublikowano
mialem to samo powód zapieczona kierownica turbiny; jak jest za duże ladowanie powietrza przez turbine to czujnik który jest w kolektorze dolotowym odcina turbine
Opublikowano

roobert13 prawdopodobnie masz 100% racji bylem dzis na konkretnym kompie i jedyne co nie chodzilo prawidlowo to turbina na malych obrotach nie dawala tyle ile trzeba pojawial sie skok cisnienia przechodziolo zalecane wartosci wchodzilo w awaryjny po odpuszczeniu gazu i ponownym wcisniecu ta sama bajka czyli przeladowanie .

wiec jutro to naco ochoty nie mialem :/ :( od rana boire sie za wyjecie turbo czyszcze i jak tylko poslkadam napisze wam czy wreszcie jakies rezultaty pozytywne czy ciagle to samo

Opublikowano
moglem tak zrobic yoshimura01 ale ze nikt tu nie ma DIS-a a jesli to watpie zeby ktos w mojej okolicy umial sie NIM obslugiwc wiec wyczyscilem turbo na blysk wszystkie delikatne zarysowania przy kierownicach zpolerowalem papierem 2000 tys wszystko chodzi delikatnie jak nowe ale problem pozostal czyli dalej to samo :lol: juz mi rece opadly. ale jest cos w tym co napisales moze na gruszce jest cos zle ustawione i te lopatki w tym turbo nie maja odpowiedniego ustawienia hm wiec chcac nie chcac przydal by sie dis
Opublikowano
biorac pod uwage to ze nie znalazlem sondy w ukladzie wydechowym co mnie lekko zdziwilo - jezdzilem bez wydechu by wyeliminowac zapchany kat czy tumik ale bez widocznych rezultatow wiec go zalozylem zpowrotem
Opublikowano
Sorry MAZI2009GT że miałeś dużo pracy z turbiną przez mój post ale ja miałem podobnie do 2.500 obrotów nic potem strzał turbina ładuje a przy prędkości 160 km.godz odcinało turbinę. wyczyściłem turbinę zmieniłem sterownik podciśnienia [czy regulator] podciśnienia przewody podciśnieniowe oraz końcówki wtrysków i zaczęło śmigać. Końcówki wtrysków wymieniałem w serwisie. Turbinę, regulator oraz przewody robiłem sam. Po odpaleniu silnika sztyce w gruszce przy turbinie wciąga teraz do końca[przedtem nie ruszała się wcale].Jeżeli kierownica turbiny jest zapieczona lub nie jest sterowana tak jak powinna to czujnik przeładownia będzie odcinał turbine przy zbyt wysokich obrotach silnika jak na dane ustawienie łopatek turbiny w zależności od obrotów silnika czyli ilości i ciśnienia spalin.
Opublikowano
moglem tak zrobic yoshimura01 ale ze nikt tu nie ma DIS-a

podałem Ci źródło na PW.

moze na gruszce jest cos zle ustawione i te lopatki w tym turbo nie maja odpowiedniego ustawienia hm wiec chcac nie chcac przydal by sie dis

możesz sprawdzić INPĄ lub DIS zakres działania wodzika VTG, bez zbędnej pracy w demontaż turbiny itd itp.

Opublikowano
ominac EGR próbowalem na poczatku zabawy i nie bylo rezultatow . a kierownice w turbo mialy troche brudu i czyszczenie im na zle nie wyszlo i roboty niema z tym tak strasznie duzo wiec nic sie nie dzieje poszlo jak po masle i o dziwo nie bylo jakichkolwiek problemow i dostep o dziwo nie jest zly. a co do DIS i INPA yoshimura01 to wykorzystalem juz twoj kontakt i wszystkie pliki mam juz od kilku dni instalacja nie jest dziecinnie prosta ale opisane jest w miare jasno i wyraznie wiec jutro biore sie za instalcje tych programow mam nadzieje ze problemow z niczym nie bedzie
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
PROBLEM USUNIETY i chcialem wam napisac co i jak ... wiec tak bylo to tak ... wyciete katalizatory jakis efekt mizarny byl ale slaby wiec auto trafilo do konkretnego warsztatu co wgrywaja mapy samochodowe bmw dostalo nowa mape ladnie wszystko zostalo zestrojone i wychamowane na 166KM po takiej zabawie moge powiedziec ze to jezdzi bez jakichs dziur czy zadlawien i bez zadnego kopcenia ani dymienia. pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.