Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No tak bo przecież Audi przy BMW to jak czinkłaczento przy RollsRoyce :duh: Na dodatek nic nie może nawet porównywalnie jeździć tak dobrze jak BMW :mad2:

Ktos mi probuje tu udowodnić że E90 prowadzi się tak dobrze że nic nie może się z nim równać.

Trochę wyolbrzymiasz moim zdaniem. Różnice są najbardziej widoczne "na papierze". Odczucia każdy może mieć inne. Mnie np. od zawsze się wydaje, że im cięższe auto tym mocniej czuć efekt hamowania. Co wcale nie oznacza krótszej drogi do zatrzymania. Znajomy który miał możliwość porównania wspomnianego wcześniej A4 z E46, również nie był zachwycony prowadzeniem na szybkich łukach (powyżej 200). Może Audi pojedzie równie szybko, ale strach jest nieporównywalnie większy.

 

Dodam, że w testach (slalom) przednionapędowa Alfa 159 wypada lepiej niż E90 :!:

Przeleciałem na szybko kilka archiwalnych artykułów. Przyznaję, jeśli dobrze spreparować takie porównanie, jest taka szansa :norty:

 

Jeździ mi się bardzo dobrze ale nie podniecam się tak jakby to było nie wiadomo co. Jak dla mnie jak na razie to trakcyjnie nie odbiega od A6. Po raz kolejny powtarzam że mam nadzieję że to wina opon lub kół (chociaż a A6 są prawie identyczne). Może to też dlatego że jeszcze z E90 nie znam się zbyt dobrze i jeszcze nie mam jej wyczutej – nie wiem.

Tutaj ciężki temat. Można szukać winnego całą wieczność. Opony, masa pojazdu, technika jazdy, itp. Wszystko ma większy lub mniejszy wpływ. Ale różnice przy dwóch podobnych "cywilnych pojazdach" nie są olbrzymie. Mam na myśli dla przeciętnego szofera. Najbardziej skrajne przypadki z przytoczonych testów sięgają ok. 5km/h/0.2g.

Suma sumarum: FWD vs RWD. Wynik takiego porównania jest przecież od zarania dziejów znany i w większości przypadków przewidywalny. Owszem, zdarzają się czasem odchyły, jednak tendencje zostały już zweryfikowane przez czas.

bbrys, na mój gust próbujesz negować rezultaty dekad badań/pracy konstruktorów. Nieważne, jedno jest pewne, fun z jazdy tylnym napędem jest nie do podrobienia. I właśnie tego Tobie życzę.

 

A ja mam piąty, bardzo przydatny do navi, pod schowkiem, przy lewej nodze pasażera. Nieźle ukryty - sam się zdziwiłem.

No, faktycznie to ma sens. Nawet nie wiedziałem, że można w tym miejscu czegokolwiek szukać :mrgreen: Oryginał-Janek by fabryka? U siebie zajrzałem i nie ma nic coby przykuło moją uwagę.

  • Odpowiedzi 92
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No, faktycznie to ma sens. Nawet nie wiedziałem, że można w tym miejscu czegokolwiek szukać :mrgreen: Oryginał-Janek by fabryka? U siebie zajrzałem i nie ma nic coby przykuło moją uwagę.

Oryginał. Zamawiałem w konfiguratorze "Dodatkowe gniazda 12V". Ciekawe jest to, że gniazdko jest fabrycznie niezatkane. Przez przypadek włożyłem tam palec i tak je znalazłem :mrgreen: Jakby mnie kopnęło prądem i mieszkałbym w USA byłbym obrzydliwie bogaty.

Opublikowano

jezdzilem A4 3 lata na Sline , latalem 3er rok na zwyklym zawiasie... Roznica w prowadzeniu jak dla mnie wyczuwalna od pierwszych zakretow... Tam gdzie A4 z autostrady zjezdzalem 90 w ciasny luk i jechalem prosto , tam bejca dokrecalem gaz i lecialem 100. Jesli chodzi o sztywnosc zawieszenia to 3ka jest mega sztywna co mnie czasem denerwowalo , nawet na zwyklym zawiasie jest sztywna - rama zawieszenia. Wybieranie dziur tu A4 bylo lepsze 4wahacze na kolo robia swoje. Ale 3er to nie jest samochod do wybierania dziur...

Oczywiscie w RWD tez zdarza sie podsterownosc... jak np za szybko bedziemy wchodzic w zakret na gazie , trzeba zdjac noge przed zakretem ewentualnie delikatnie przyhamowac dociazyc przod i wtedy mozna wejsc a potem gdy pojawia sie minimalna podsterownosc regulowac wszystko prawa noga. W FWD nie mamy tej mozliwosci i nie ma opcji zeby takie auto pojechalo szybciej w luku - chyba ze jest to Focus RS, ale to zupelnie inna liga FWD.

Przy Xdrive podsterownosc pojawia sie duzo wczesniej i jest czasem denerwujaca ale ... tu tez docisniecie gazu zmienia wszystko bo auto zaczyna sie coraz lepiej kleic.

Jesli chodzi o BMW najgorsze dla tego sa poprzeczne nierownosci ... np na zakrece wtedy wytraca sie je troche z rownowagi , ale taka jest cena za sztywnie zestrojony zawias.

 

Tak jak ktos napisal nie sa to jakies niesamowite roznice (miedzy A4/A6 a 3er/5er) ale sa i sa wyczuwalne. Trzeba poznac auto zeby to zrozumiec, gdzie jest granica. W FWD konczy sie ona bardzo szybko i nie da sie pewnych rzeczy przeskoczyc. W RWD granica jest duzo duzo dalej i tylko od Naszych umiejetnosci zalezy czy sie o nia otrzemy czy bezpiecznie przejedziemy przez zakret z nieco wieksza predkoscia niz FWD.

BMW to nie jedyna marka premium na swiecie , ale mi daje mnostwo fun'u , kazdy jest przeciez inny.

Opublikowano

Po pierwsze porównujesz A6 do E90/91 to bez sensu , porównaj A4 do E9x lub A6 do BMW serii 5.

 

Nie porownuję tych samochodów do siebie bo wiem że to nie ma sensu, porownuję tylko pierwsze odczucia z jazdy i trakcję.

 

.

Wiadomo że A6 jest większe i może się lepiej trzymać, ja mam także A6 .

Odczucia każdy może mieć inne.

.

Tutaj ciężki temat. Można szukać winnego całą wieczność. Opony, masa pojazdu, technika jazdy, itp. Wszystko ma większy lub mniejszy wpływ. Ale różnice przy dwóch podobnych "cywilnych pojazdach" nie są olbrzymie.

Tak jak ktos napisal nie sa to jakies niesamowite roznice (miedzy A4/A6 a 3er/5er) ale sa i sa wyczuwalne.

 

No widzicie? Nagle się okazuje że różnice mogą nie być duże. Tym bardziej mogą być różnie odczuwane przez różne osoby. I o to mi chodziło a przed chwila mało co nei zostałem zjedzony za stwierdzenie że jeździ mi się podobnie.

 

 

bbrys, na mój gust próbujesz negować rezultaty dekad badań/pracy konstruktorów. Nieważne, jedno jest pewne, fun z jazdy tylnym napędem jest nie do podrobienia. I właśnie tego Tobie życzę.

 

Wiem o co Ci chodzi ale nie neguję, piszę tylko że w moim odczuciu trakcyjnie jak dla mnie jest podobnie. Co spowodowało oburzenie kilku chłopakow i dojście do wnosku że mam ulepa :8)

 

Jeśli Ci się jak napisałeś gnie Bmka to nie mam pojęcia o czym mówisz, sztywna jest jak ...... , może lepiej sprawdź ile masz różnych numerów VIN w aucie z przodu i z tyłu. Może masz dwie Bmki hehe. Mam wrażenie jakbyś pisał o innej marce i modelu.

 

...

 

Zaczynam mieć wątpliwości co do stanu Twojej E9x skoro masz takie spostrzeżenia choć wiem ,ze zaraz napiszesz jak wcześniej , że to igła :mrgreen:

 

Ehh... :| Nie będę udowadniał że nie jestem żyrafą.

 

 

Sztywna i twarda to może i jest tyle że w dziurach to potrafi nią rzucać jak kotem po obierkach. Nie no z kotem przesadzam ale w zakręcie z dziurami wolę jeździć A6 :wink:

http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF
Opublikowano

To może wrócę do tematu:

320d, 163KM, 2006, przebieg 81tyś.

 

Plusy:

+ świetna skrzynia automatyczna

+ ergonomia

+ wyciszenie wnętrza (opony klasyczne, 16")

+ wentylacja

+ lewarek migaczy (który wraca od razu i nie klika, jak się kręci kierownicą)

+ silnik (stosunek mocy do spalania)

 

Minusy:

- skrzypiące plastiki w środku i uszczelki drzwi

- niezbyt wygodny schowek pod łokciem (który też lubi skrzypieć)

 

Neutral:

* dość twarde zawieszenie, ale można się przyzwyczaić,

* przestrzeń wewnątrz kabiny. Nie jest źle, ale szału nie ma

Opublikowano

- przestronnosc - wbrew pozorom duzo miejsca. Odnosze to chociazby do ostatniej Vectry (moze tylko troszke wieksza) czy najnowszego Focusa

 

W porownaniu do fiesty czy ka to juz wogole mega przestronny tylko ze trojka to segment mondeo

Nie masz za wiele do powiedzenia ale warto blysnac, co?

Odnioslem sie do innych aut jakimi jezdzilem - przeciez nie napisalem ze "przestronnie jak na segment D" - zgadza sie? Zreszta chyba o to pytal auto watku.

 

Autor pytal o zalety trojki a nie o to czy Twoj poprzedni samochod byl wiekszy czy mniejszy.

Dobrze ze poprzednio nie jezdziles autobusem bo bys napisal ze najwieksza zaleta e90 jest ze nie trzeba kasowac biletu i zawsze jest miejsce siedzace.

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
Plusów nie będę opisywał bo praktycznie wszyscy mamy podobne. Denerwuję mnie natomiast trzeszczenie.. Tak jak z uszczelkami można sobie jakoś poradzić, tak nie mam pojęcia jak zlikwidować trzeszczenie plastików w bagażniku (e91) Ktoś sobie z tym poradził ? Nasmarował czymś te plastiki ?
Sprzedam:
Opublikowano

U mnie trzeszczenie pojawiało się w miejscu gdzie roleta styka się z zaczepami.

U siebie problem rozwiązałem przyklejając paski filcu ( kupiłem w brico taki prostokąt z jednej strony filc, z drugiej taśma klejąca ) pomiędzy roletą, a mocowaniem.

Poprawa spora, ale jeszcze muszę delikatnie poprawić.

http://e-podpis.net.hostingasp.pl/bmw/BMW_podpis_numer%20_small.jpg
Opublikowano

330xd w posiadaniu od pol roku lecz zrobione dopiero 4tys z tego dwa po autostradach :) gdzie mi sprawia najwieksza przyjemnosc.

Plusy:

-mega dynamiczny silnik jak na moje wymagania chociaz niedlugo o jakims wirusie trzeba bedzie pomyslec

-skrzynia manual fajnie ciasno spasowana,biegi sie zakleszczaja doslownie

-trzymanie foteli na zakretach na plus chcociaz po zrobieniu 500km bez wysiadania troche dupka boli

-prowadzenie sie 4x4 ma sie wrazenie ze autko przyklejone do asfaltu i żadna sila go z niego nie wyrzuci(w porownaniu z porzednim autkiem Passat b6 to krok do przodu ale w 7milowym bucie)

-jakosc wykonania tapicerki,nic nie trzeszczy nie skrzypi

-spalanie 9L przy autostradowych 180-200km/h i 9,5 w kolo komina

-wyglad :cool2:

-brzmienie 3L diesla nawet mi sie podoba co 6 garow to 6

-sztywne zawieszenie,jest M-pakiet chyba tam jest troche inne ale nie jestem pewnien(dobrze by bylo gdyby ktos mnie uswiadomil :D )

 

Minusy:

-Narazie nie widze,zbyt zadowolony jestem z tego wozu :) Moze te przyciski od szybek

-maly bagaznik

-brak miejsca na kolo zapasowe

-malo schowkow

 

Autko godne polecenia

Opublikowano

-brak miejsca na kolo zapasowe

 

Brak miejsca, bo oponki fabryczne to ROF.

Z drugiej strony, jest dodatkowy mały schowek na duperele :wink: :lol:

Ja w nim wożę mały kompresorek zasilany z gniazda zapalniczki. W przeciągu 1,5 roku użytkowania auta już 2 razy był potrzebny... :?

Opony wolę klasyczne.

Opublikowano
U mnie trzeszczenie pojawiało się w miejscu gdzie roleta styka się z zaczepami.

U siebie problem rozwiązałem przyklejając paski filcu ( kupiłem w brico taki prostokąt z jednej strony filc, z drugiej taśma klejąca ) pomiędzy roletą, a mocowaniem.

Poprawa spora, ale jeszcze muszę delikatnie poprawić.

 

Mógłbyś porobić jakieś zdjęcia jak to wygląda ? Dla mnie napewno, a myślę, że więcej osób skorzysta :)

Sprzedam:
Opublikowano

Bmw 318D Lci. Od roku w moim posiadaniu.

Przejechałem bezawaryjnie przez ten czas 26tys km,spalanie 6,3.

 

Z plusów:

-świetne prowadzenie :D

-ładny wygląd zew i wew

-spalanie

-wyciszenie

-hamulce

 

Na minus:

-mało odporny lakier,mam schwarz 2,rysuje się od samego patrzenia :shock: ,też tak macie?

-brak koła zapasowego

-dźwięk silnika

-twarde zawieszenie,coś za coś,albo trakcja albo komfort

 

Z auta jestem bardzo zadowolony,na pewno kupiłbym jeszcze raz,ale tym razem czarny lub srebrny,oba metalic!

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Próbowałeś coś kłaść na lakier żeby go zabezpieczyć przed rysowaniem?

Proponuję jakąś powłokę albo chociaż wosk/sealant.

Mój space grey bardzo dobrze się trzyma już 5 rok, ciężko dostrzec jakiekolwiek rysy, z tym że dbam o to żeby cały czas coś na nim leżało.

Opublikowano

Glinkowałem i nakładam regularnie wosk Megsa.

Ten lakier to nie metalic i chyba dlatego jest tak podatny na zarysowanie.

Opublikowano
E90 2005 u mnie denerwuje mnie brak schowków i podświetlenia dosłownie wszystkiego w e90 po porstu jest ciemno mam porównainie do signum i widać różnice no i co za idiota wymyślił te przyciski do zamykania/otwierani szyby są zupełnie nie po ręce a największym minusem jest skrzynia lepiej chodiz mi w peugocie 206 strasznie toprna po za tym wszystko bardzo dobre.
Opublikowano

Do schowków jest "pakiet schowek", do oświetlenia jest "pakiet oświetlenie".

Skrzynia biegów manualna chodzi z lekkim oporem, ale bez przesady (miałem okazję kilka razy się przejechać manualem, u siebie mam automat).

Może smarowanie coś nie teges.

Opublikowano (edytowane)
Ponieważ przy 55 tys drugi raz wymieniano mi na gwarancji łańcuch w moim E92 - jestem po tygodniu jazdy F30 z takim samym silnikiem jak mój (2.0 184). Jak będę miał chwilke i są zainteresowani opisze szczegółowo porównanie tych dwóch aut wg mojej opinii.. Ale wniosek jest taki ze bym się za cholerę nie zamienił.. Edytowane przez tgorka
Opublikowano
Ponieważ przy 55 tys drugi raz wymieniano mi na gwarancji łańcuch jestem po tygodniu jazdy F30 z takim samym silnikiem jak mój (2.0 184) jak będę miał chwilke i są zainteresowani opisze szczegółowo porównanie tych aut wg mojej opinii.. Ale wniosek jest taki ze bym się za cholerę nie zamienił..

Proszę Cię, powstawiaj jakieś przecinki albo kropki w tym jednym zdaniu, bo za diabły nie wiem w którym aucie wymieniałeś łańcuch, którym jeździsz i na który byś się nie zamienił.

Opublikowano
Ponieważ przy 55 tys drugi raz wymieniano mi na gwarancji łańcuch jestem po tygodniu jazdy F30 z takim samym silnikiem jak mój (2.0 184) jak będę miał chwilke i są zainteresowani opisze szczegółowo porównanie tych aut wg mojej opinii.. Ale wniosek jest taki ze bym się za cholerę nie zamienił..

Proszę Cię, powstawiaj jakieś przecinki albo kropki w tym jednym zdaniu, bo za diabły nie wiem w którym aucie wymieniałeś łańcuch, którym jeździsz i na który byś się nie zamienił.

 

Kurczę, aż tak źle chyba nie napisałem . Ale ok , jeżeli zwiększy Ci to jakość czytania - poprawiłem. A jakim autem jeżdżę - mam przy awatarze.

Opublikowano (edytowane)

Ok jedziemy z testem :D

 

Moje E92 320d 184 km wersja Indywidual aut vs F30 320d 184 km aut. wersja sport (wg informacje skonfigurowane za 220tys zł)

 

1. Zewnątrz

 

E92 - sam wygląd E92 przez tyle lat już mi się troszkę opatrzył - w porównaniu z F30 sprawia wrażenie mniej dynamicznego , spokojniejszego , bardziej klasycznego.

F30 - bardzo podoba mi się tył , i bok - taki 5`kowy .Przód szczególnie maska mi jakoś nie leży. Ale na temat gustów się nie dyskutuje. Ogólnie jest ok.

 

2. Wewnątrz

 

E92 - spokojnie , stonowano, jakość materiałów na bardzo przyzwoitym poziomie, ergonomia ok - minus brak schowków, siedzenia wygodne, skóra merino robi swoje. Nawigacja najlepsza jaka dotychczas widziałem. Wyciszenie przyzwoite - po dodatkowym wygłuszeniu drzwi jest już dużo lepiej. Jeszcze chciałbym zając sie komorą silnika i podłogą.

 

F30 - plastyk, plastyk morze plastyku - wszędzie plastyk - na początku czułem się jak renault. Nawet listwy piano to mega plastyk (plus ze się nie rysuje) . CIC praktycznie takie samo - dodane zupełnie nie potrzebne funkcje : jak sportowe wskaźniki momentu i koni ( i tak zawsze prawie pokazuje 184 km i 380nm - bez sensu). Siedzenia wygodne fajnie trzymają , ale materiałowe i takie zwyczajne w dotyku.

Zegary – zdecydowanie ładniejsze niż w e92. Fajniej rozwiązany tempomat. \

Wygłuszenie hmm inaczej niż w e92 . Cała buda robi wrażęnie zdecydowanie bardziej wyciszonej ale np. słychać szum z drzwi i z komory silnika dochodzi niemiły warkot, co przy skrzyni 8 jest wyraźnie uciążliwe , ale to później.

Strasznie irytował mnie kluczyk, którego nie było gdzie wsadzić (keyless czy jak to się w bmw nazywa) ciagle mi gdzieś spadał , albo traciłem czas na znalezienie go. W e92 jest miejsce na niego i zawsze tam jest :) oczywiście kwestia przyzwyczajenia :)

 

3. Skrzynia i silnik

 

E92 - automat 6 biegów - zmienia biegi ok, czasem zdarza się szarpnąć, i nie lubi niezdecydowania - generalnie nie ma się czego przyczepić.

Co do silnika. Na wyższych obrotach trochę rzęzi. Teraz zdecydowanie wziąłbym 3.0d. Ale tragedii nie ma ,wiec nie ma co rozpaczać ( po prostu się czepiam).

Bardzo mało pali - max 7,5l. Spalanie min na odcinku 100km to 3.8 (wg komputera).

 

F30 - automat 8 biegów - zmienia zdecydowanie szybciej, ale dosłownie co chwile .. Przez inne zestrojenie silnik wydaje się troszkę bardziej żwawy, ale zdecydowanie głośniejszy, szybko wchodzi na wyższe obroty i warczy. Dużo bardziej go słychać niż w e92 (ale to chyba kwestia wygłuszenia). Przy trybie sport - skrzynia strasznie szarpie - aż tak nienaturalnie – jakby ktoś mnie klepał w plecy. Ale może się nie znam i tak zmieniają skrzynie w sportowych autach. Przez częste zmiany biegów nie czuć takiego fajnego jednostajnego przyspieszania jak to jest w zwykłej 6 biegowej skrzyni. Co chwile jest zmiana. Łopatki przy skrzyni – super – bardzo żałuje że nie ma ich w e92. Spalanie podobne - średnio z auta zastępczego - 7,6

 

4. Zawieszenie

 

E92 - Zawieszenie bardzo ok - na początku wydawało mi sie twardo , ale teraz jest idealnie - koła 225x35x18 i 255x30x18 RSC na prawdę dają rade. Prowadzenie fenomenalne, idealna reakcja samochodu na ruchy kierownicą. Dla mnie wzór i ideał.

 

F30 - Zawieszenie regulowane przyciskami , comfort, sport - w trybie komfort hmm powiedzmy komfortowo - buja jak w c-klasie. Od razu należy przełączyć na tryb sport - wtedy jest jak w e92 ale wyraźnie ciężej chodzi kierownica. Za to kultura pracy zawieszenia - koła RSC Conti 225x40x18 (chyba ze cos przekręciłem ) zdecydowanie mniejsza - wali i tłucze 2 razy głośniej niż w e92 - nie wiem dlaczego - auto miało przejechane 8 tyś.

 

5. Podsumowanie

 

F30 jest nowszym autem i to widać. Zarówno z zewnątrz i jak i środku ? …. Tak … gdyby nie te plastyk`i. Może jakbym jeździł wersja luxry albo modern byłoby inaczej.. Silnik oraz zawieszenie wyraźnie głośniejsze w F30 . Myślę ze do skrzyni 8 biegowej bym się przyzwyczaił i po czasie oceniłbym ja zdecydowanie wyżej on naszej 5`ki, ale nie czuć przy niej takiego ciągu.. Tam gdzie u nas ,w E9X skrzynia jest w połowie biegu w 8`ce już go przełącza.

 

Wszystkie osądy starałem się wyrażać subiektywnie. Nie sugerując się tym że mam akurat E92. Większość z nich potwierdzają osoby trzecie które miały styczność z obydwoma autami.

Edytowane przez tgorka
Opublikowano

Jak mi się coś jeszcze przypomni - będę dopisywał. Wiem że istnieje już taki temat w dziale F30. Ale celowo umieściłem go tutaj - bo ma być o radości , zaletach i wadach e92 - po prostu przedstawiłem je w odniesieniu do F30.

 

Bardzo proszę moderatora o połączenie tego postu z poprzednim.

Opublikowano
tgorka chciał bym napisać zę bardzo elegacko to napisałeś z tego co miałem okazje siedzieć w f30 powiem dokładnie to samo...a co do Wierzbin to wiem ze sa takie schowki pakiety itp ale to powinno byc standardem a nie nazwane pakietem!
Opublikowano

Nie zapominajmy, że seria 3 to nadal jest klasa średnia, owszem, premium ale średnia.

W standardzie można się spodziewać takich rarytasów w klasie wyższej.

Opublikowano

Ja przejechalem dopiero 15tys po E46 i co moge powiedziec ze pomimo kilku wad wzgledem e46 jest postęp.

 

Co jest gorsze niz w e46:

- brak wskaźnika temperatury cieczy

- brak kola zapasowego

- trzeszczenie plastikow

- pomimo większej ilosci regulacjii fotele sportowe sa mniej wygodne w długich trasach.

- świadomość iz auto zaraz moze sie zatrzymac z powodu pęknietego łańcucha rozrządu :( - i to chyba najwieksza wada.

- przyciski do otwierania szyb zbyt zprzadu - zawsze otwieram najpierw tylną szybę

 

Co jest lepsze

- prowadzenie - fakt ze mialem zawieszenie standard a mam sportowe - ale jest przepasc - na autostradzie i równej drodze az sie sama gęba smieje.

- idrive - mam lci i super sprawa

- lepiej wyciszony

- mniej pali - w zasdzie 330d automat pali mi tyle samo ile palila mi E46 2.0d

- twardy dysk do muzyki i mapy

- stereo w standardzie lepiej gra niz w e46 - takze standard (ale standard gra i tak słabo).

- plyta bagaznika - wreszcie zrobili klamerke a nie ten pasek co widzialem w wielu egzemplarzach e46 urwany

- zbiorniczek do tylnej wycieraczki w normalnym miejscu

 

Oczywiscie porownuje tylko te opcje ktore posiadalem w obydwu samochodach.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie słyszałem, żeby w N57 3.0d 245km strzelały łańcuchy rozrządu....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.