Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Termostat jest na pewno bo go wymieniłem 2 lata temu nie na nowy pewno przyszedł kres na niego tylko dlaczego poziom płynu się podniósł?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Wracając do tematu wymieniłem korek chłodnicy na 2.0 bara bo był 1.4 bara a w 1.8 ma być właśnie te 2.0 bara z tego co wyczytałem teraz co zauważyłem po na grzaniu wskazówka na pionie płyn rośnie w zbiorniczku wyrównawczym od max do góry 3cm i węże twarde ale jak ostygnie węże robią się miękkie i płyn opada do max i jeszcze jedno jak wskazówka od temperatury jest w pionie a włączę ogrzewanie to spada tak około 2-3 mm od pionu to normalne zachowanie pytam bo szkoda głowicy podobno lubią pękać pozdro
Opublikowano

Zmień termostat bo ci głupiał.

Korek tylko OEM żadne zsmienniki

 

Napisz dokładnie jak odpowietrzasz

 

No i opisz ten płyn jak się zachowuje bo piszesz bardzo niezrozumiale

Opublikowano
odpowietrzanie tak jak w książce ''sam naprawiam '' odkręcam korek wlewowy na zimnym silniku dolewam trochę płynu odpalam ogrzewanie na full i tak aż sie nagrzeje pare razy podnoszę obroty płyn opada potem odkręcam śrubę odpowietrzającą i też podnoszę obroty aż leci sam płyn bez powietrza zakręcam śrubę odpowietrzającą dolewam płynu na kreskę z napisem max i zakręcam korek wlewowy chyba dobrze co do podnoszenia sie płynu to rano podnoszę maskę płyn jest na kresce max górny wąż miękki po przejechaniu 30 km płyn w zbiorniku się podnosi o 2-2,5 cm wyżej od poziomu kreski max a górny wąż jest twardy ale co do węży to chyba dobrze bo jeżeli na pompujemy np. koło 2 bary to też jest twarde może źle myśle
Opublikowano
Wszystko jest ok:) To jasne, że po nagrzaniu płynu w zbiorniczku będzie więcej a jak stygnie to opada. A wskazówka temp. ma prawo opaść trochę po włączeniu nagrzewania bo to działa jak taka dodatkowa chłodnica. Węże na gorącym silniku też będą twarde bo gorący płyn tworzy pewne ciśnienie i tak ma być. Jak nie wywala ci płynu zbiorniczkiem i temp. się trzyma to nie ma się czym przejmować tylko jeździć :)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Przyczyną wszystkiego był termostat, wymieniony i wszystko wróciło do normy dzięki za podpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.