Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiam

 

Pisałem w dziale "spalanie i paliwa alteratywne" jednak chyba rzadko się tam zagląda więc może tutaj ktoś mi jakoś pomoże

Pacjentka:

e39 touring 2000r przed liftem 150KM (po wyjsciu z fabryki :))

instalacja gazowa:

sterownik: stag 300-6 plus

reduktor: Zavoli

wielozawór: Tomasetto

Wtryskiwacz: rail (reyly) nie potrafie odczytać z papierów

 

Moja bunia ma ostatnio jakieś dziwne humorki i podczas jazdy z włączoną klimatyzacją potrafi zgasnąć podczas. Dzieje się tak przeważnie podczas hamowania niezależnie od prędkości z jakiej sie hamuje. Nie dzieje się tak zawsze dlatego zastanawiam się co może być przyczyną. Filterki wymieniane na bieżąco co 10tys km.

Proszę o jakiekolwiek wskazówki zanim podjadę do gazownika abym może cokolwiek wiedział w tym temacie. Doadam tylko, że zdaję sobie sprawę, że jest to ciężkie auto z małą mocą jednak jakoś powinna sobie radzić. Na instalacji zrobione 60 tys km i to pierwsze problemy z klimatyzacją poprzednie 3 lata było cacy.

 

pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

60 000 na takiej instalacji wymaga chociaz regulacji < kalibracji> tych pseudo wtryskiwaczy.

Niestety nie ominie cię wizyta u gazownika.

 

Minimum poprawka w mapie gazu jest potrzebna ale i reduktor może już mieć dość.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Moim zdaniem jeżeli na benzynie jest ok. to musisz podjechać do gazownika i niech Ci wyreguluje gaz. Wiadomo gaz słabszy, a na włączonej klimie masz większe obciążenie. Powodzenia :D
Opublikowano

Witam

 

Dzięki za zainteresowanie tematem.

Kolego dyzio255 jeżeli chodzi o mape to jest sprawdzana i "regulowana" czy "poprawiana" na każdym przeglądzie. Jeżeli chodzi o wtryski to nie znam się na tym konkretnie jak zakładałem instalacje to zaufałem całkowicie firmie która go zakładała i takie coś dali ja tylko płaciłem. Czy mógłbyś polecić jakieś wtryski które byłyby lepsze? Jeden wtrysk jest po regeneracji bo cosik nie domagał (wymienili sprężynke i mały swożeń w środku kwota 200zł) myślę że w tej cenie kupiłbym nową listwę z trzema wtryskami. Za wszelką pomoc będę wdzięczny, gazownika odwiedzę w najbliższych dniach.

 

pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

200 za jeden ??????????????/ :mrgreen:

< czasem to mam ochote sam się za to zabrać jak takie ceny przechodzą>

A wogóle to kto robi JEDEN wtryskiwacz? Trzeba wszystkie.

Zmień tego gazownika.

 

Wtryski możesz sobie zostawić te co masz ale pamiętaj i ich kalibracji co max 20 000 km. < MAX>

Za 200 to zrobisz wszystkie.

 

Co do poprawek mapy to oni zapewne tymi poprawkami ci pogarszają sytuację.

Zmień tego zdziercę papraka....

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Ceny faktycznie są z kosmosu ale jak człowiek sie nie zna to płaci :) teraz już też jestem troszkę mądrzejszy dlatego chciałbym lekko zmodernizować tą instalację więc pewni w najbliższym czasie wtryski zostaną wymienione i myślałem teżo parowniku bo z tego co wiem to mam do 150 KM a myślę że lepiej gdyby miał większą wydajność. Gazownika zmieniłem po tym jak zapłaciłem za tą regenerację. wtrysk robili jeden ponieważ podczas podłączenia kompa pokazało że ten jeden niedomaga.

Napiszę jeszcze co wyszło po wizycie u gazownika i napewno będę myślał o modernizacji.

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.