Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Zupełnie nie spodziewanie stałem się właścicielem BMW E24 630CSi z 1977 roku. Autko jest moim zdaniem w stanie opłakanym. Stało i nie jeździło 10 lat, jeżeli nie więcej. Jeżeli chodzi o jego dane to wziąłem je z dowodu rejestracyjnego (mam nadzieje, że dobrze przepisałem) :) Ogólnie znawcy marki wiedzą, że autko wizualnie jest bardzo fajne :) duże i trzy drzwiowe :) aż miło popatrzeć :) Szkoda tylko, że większość karoserii to rdza i dziury. We wnętrzu niestety nie ma skóry tylko są takie zwykłe czarne siedzenia :( Z ciekawostek to posiada żółte szkła reflektorów przednich. Co jeszcze mogę powiedzieć, wnętrze prócz tego, że nie ma skóry jest bardzo zaniedbane, zakurzone itp... Powiem szczerze, że boję się o to jaka jest kondycja silnika, czy wogule one jeszcze istnieje... tzn włożony jest, ale jeszcze nie miałem okazji sprawdzić czy rozrusznik kręci i czy odpali... Dlatego chciałbym się zapytać was czy wogule warto się w to bawić? na początek... jakbym chciał go uruchomić to... jaki aku zakupić? bo ten co jest pewnie już dawno nei żyje i przedewszystkim jakie paliwo? jakieś dodatki do PB95?

Jeszcze rozszyfrowanie....

BMW (wiadomo) E24 (wiadomo) seria 6 silnik 3.0 a (CSi)??

Opublikowano

przed odpaleniem zlej stary olej... nowy filtr oleju i olej (zwykly 15w40) by przepłukać układ jak odpali... póxniej po kilku mth zlać olej i zalać coś odpowiedniego dla tego silnika :cool2:

lej normalną 95 :cool2:

wykręc świece(najlepiej wstaw nowe) i posprawdzaj instalacje elektryczną przed rozruchem...

filtr paliwa też przydałoby sie wymienić

:cool2: :cool2:

powodznia

Opublikowano (edytowane)

Na poczatek wykrec swiece i recznie sprobuj obrocic walem.Po tak dlugim okresie silnik moze byc zapieczony i proba odpalenia moze go uszkodzic(zapieczone tloki,zawory).

Jesli sie to uda i wal bedzie chodzil bez dziwnych oporow wymien olej,filtr,swiece,wlej swierzego paliwa i dopiero wtedy probuj odpalic.Jesli silnik jest zdrowy to powinien zapalic bez wiekszego problemu(chwila krecenia zanim zaciagnie paliwo).Wtedy bedziesz mial obraz w jakim stanie jest silnik i czy jest sens go remontowac.

Co do reszty...hmmmmm dluuuuuga droga przed Toba :wink:

Edytowane przez PISTOLPETE

Death is easy-You don't have to do anything.Life is that You have to face.


bylo e39 m52b20,e39 m52b25TU,e39 m52b25,e36 m43b18,e39 m52b20TU,e39 m52b28TU,e46 m43b19TU

Opublikowano
Z tego co opisujesz to do roboty jest kapitalna blacharka ,lakierowanie nadwozia ,tapicerka,do tego pewnie opony ,uszczelki .Zawieszenie po tylu latach tez pewnie pozostawia wile do zyczenia ,a jak chromy? Moim zdaniem doprowadzić takie auto do dobrego stanu to w najbardziej optymistycznej wersii koszt min 20 000 PLN
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Te auta w Niemczech majątku nie kosztują więc może po prostu warto na części go rozebrać, bo dostęp do nich pewnie już jest kiepski.
Opublikowano
Tak właśnie czytam wasze opinie i się zastanawiam :) czy wkładać tutaj te 20 tyś, czy nie lepiej kupi ć sobie jakieś 316 albo 525 i sobie je wypicować ;)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
uważam, że jeśli w ogóle zastanawiasz się nad tą kwestią (remontować, czy nie remontować), to nie jesteś odpowiednią osobą do tego zadania:)
Tarcze hamulcowe Rotinger
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Witam baza na driftowóz ! Idealna polatać bokiem i zajechać bo remont cię zniszczy . druga część twojego pytania CSI to wersja auta np bmw e 46 m3 csi ma plastikowe szyby klapę bagażnika niema klimy radia wersja odciążona jako baza pod wyczynówkę jest droższa od normalnego m3 .
BMW E46 320i
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No to nie jest tak. :)

 

E46 M3 o której piszesz to jest CSL (Coupé Sport Leichtbau) a nie CSi. :) BMW jako CSi oznaczało coupe'ty niektóre i tyle.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.